Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Tickethulp deel 4 (eerste hulp bij boeken van vliegtickets)

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
PSVwally
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Re: Tickethulp deel 4 (eerste hulp bij boeken van vliegticke

Bericht door PSVwally »

bedeve schreef:
PSVwally schreef:Dit komt nl neer op zo'n 330 euro per ticket en die heb ik toch nog nergens voorbij zien komen.
Ho Ho PSVer ; zo reken je iedereen wel snel rijk.
Het is wel een hele nette.
Als je als stelpost voor de auto €650.- neemt blijft er € 738 per ticket over.
Al met al een mooie prijs ! :thumbup:

PS,
Hoop ik voor Wally dat PSV zich in dit seizoen niet te snel rijk rekent.

Volgens mij was het onze belg mertens die zich na Feyenoord vorig jaar nogal rijk rekende. Ik heb ergens gewoon iver de letters p.p heen gelezen.
Marjolein1972
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 8

Bericht door Marjolein1972 »

Ligt het aan mij of worden jullie ook tureluurs :dontknow: van het prijzen vergelijken via al die vergelijkingssites ?? En schrikken jullie je ook steeds wild van die waanzinnige prijzen voor het hoogseizoen ?? Viel net weer van mijn stoel: Arkefly in juli/aug 2013 is duurder dan de KLM ...... Wachten dus nog maar even want dit zijn geen prijzen die ik wil neerleggen: € 1239,-- p.p.

Iemand nog een gouden tip voor me voor de tickets die wij zoeken: 4 personen (2 kinderen onder de 12): 21/of 22 juli 2013 van Ams/Duss/Bruss naar SFO of Phoenix. En terug op 14 of 15 aug. 2013 vanuit San Diego ....
1991 East - West USA
1998 Florida
2002 West Canada
2011 Florida
2013 Zuidwest USA
2015 Noordwest USA
2018 Oostkust NYC - Miami
2023 NYC-DC
2025 ZuidWesten
mtl
Amerika-expert

Bericht door mtl »

Elke dag op de ticketsites kijken, geduld hebben en op het juiste moment toeslaan.
Marjolein1972
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 8

Bericht door Marjolein1972 »

mtl schreef:Elke dag op de ticketsites kijken, geduld hebben en op het juiste moment toeslaan.
hou de prijzen al meer dan een jaar in de gaten, maar nu het moment nadert dat de data boekbaar zijn had ik verwacht dat ze op zijn laagst zouden zijn, zoals zovelen ook stellen dat dat het geval moet zijn. Maar niets is minder waar helaas. Enfin, geduld inderdaad dan maar...en hopen dat je 'het juiste moment' herkent :blink:
1991 East - West USA
1998 Florida
2002 West Canada
2011 Florida
2013 Zuidwest USA
2015 Noordwest USA
2018 Oostkust NYC - Miami
2023 NYC-DC
2025 ZuidWesten
annet2009
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 7

Bericht door annet2009 »

Marjolein1972 schreef:Ligt het aan mij of worden jullie ook tureluurs :dontknow: van het prijzen vergelijken via al die vergelijkingssites ?? En schrikken jullie je ook steeds wild van die waanzinnige prijzen voor het hoogseizoen ??
Ik hou vooral prijzen in de gaten op de websites van de airlines zelf, en daar altijd voor een nette prijs kunnen boeken. Vergelijkingssites kijk ik maar af en toe omdat ik liever rechtstreeks boek. Maar ben het helemaal eens met die prijzen. Wij gaan pas in september, dus sowieso nog niet te boeken, maar ik check al maanden de prijzen voor het voorseizoen en die gaan van hoog naar heel hoog. Gelukkig heb ik nog even, want voor deze prijzen boek ik nog eventjes niet.
Ik wens geen deel uit te maken van een forum waar tips hoe voorwaarden en regels te omzeilen en de boel te belazeren blijkbaar gewoon toegestaan zijn, dus mij zien jullie hier niet meer.
Neede-Radicals
Amerika-ontdekker

Bericht door Neede-Radicals »

Marjolein1972 schreef:Ligt het aan mij of worden jullie ook tureluurs :dontknow: van het prijzen vergelijken via al die vergelijkingssites ?? En schrikken jullie je ook steeds wild van die waanzinnige prijzen voor het hoogseizoen ?? Viel net weer van mijn stoel: Arkefly in juli/aug 2013 is duurder dan de KLM ...... Wachten dus nog maar even want dit zijn geen prijzen die ik wil neerleggen: € 1239,-- p.p.

Iemand nog een gouden tip voor me voor de tickets die wij zoeken: 4 personen (2 kinderen onder de 12): 21/of 22 juli 2013 van Ams/Duss/Bruss naar SFO of Phoenix. En terug op 14 of 15 aug. 2013 vanuit San Diego ....
Die zoek ik ook ongeveer.. 13 juli van Amsterdam/ Dusseldorf/ Brussel naar Phoenix en terug op 4/5 augustus vanuit San Diego. Met 2 volwassenen en 1 kind. Goedkoper dan € 1069 pp ben ik nog niet tegengekomen.
Old Faithful
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 9

Bericht door Old Faithful »

annet2009 schreef: Wij gaan pas in september, dus sowieso nog niet te boeken, maar ik check al maanden de prijzen voor het voorseizoen en die gaan van hoog naar heel hoog.
Ik weet niet waar je woont. Ik heb al enkele keren tijdens de promoties van Connections.be geboekt voor vluchten net na het hoogseizoen. In 2010 Brussel-Newark-Denver en Denver-Montreal-Brussel met vertrek op 24 augustus voor 550 Euro en in 2012 Brussel-Amsterdam-Seattle en San Francisco-Amsterdam-Antwerpen (met de trein) met vertrek op 10 september voor 575 Euro. Ik zit dus nu in Port Angeles. :D
Groet,

Old Faithful
PSVwally
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door PSVwally »

Vergeet ook niet om je cookies te verwijderen na elke zoektocht.
Lenco1
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 10

Bericht door Lenco1 »

Is dit een voorbode?

Vliegtickets in Verenigde Staten opnieuw duurder (bron: http://www.zakenreisnieuws.nl 14-9-2012 )

DALLAS - In navolging van Southwest heeft een aantal van de grootste vliegmaatschappijen in de VS opnieuw de ticketprijzen verhoogd. Southwest maakte de tickets woensdag op een deel van haar lijndiensten tien dollar per retourvlucht duurder. Donderdag namen onder meer United, Delta, American, US Airways en JetBlue de verhoging over.

De aanvankelijke prijsverhoging van Southwest gold voor ongeveer tien procent van de dienstregeling, maar United maakte haar vliegtickets op praktisch alle binnenlandse vluchten duurder.

Het is de zesde keer dit jaar dat een prijsverhoging sectorbreed succesvol wordt ingevoerd. Veel pogingen stranden, als blijkt dat concurrenten niet meewerken.

De Amerikaanse maatschappijen geven stijgende bedrijfslasten - vooral kerosine - als reden voor de prijsverhogingen.
Afbeelding
annet2009
Amerikakenner

Bericht door annet2009 »

Old Faithful schreef:
annet2009 schreef: Wij gaan pas in september, dus sowieso nog niet te boeken, maar ik check al maanden de prijzen voor het voorseizoen en die gaan van hoog naar heel hoog.
Ik weet niet waar je woont. Ik heb al enkele keren tijdens de promoties van Connections.be geboekt voor vluchten net na het hoogseizoen. In 2010 Brussel-Newark-Denver en Denver-Montreal-Brussel met vertrek op 24 augustus voor 550 Euro en in 2012 Brussel-Amsterdam-Seattle en San Francisco-Amsterdam-Antwerpen (met de trein) met vertrek op 10 september voor 575 Euro. Ik zit dus nu in Port Angeles. :D
Ik woon in de Randstad en kijk alleen naar vluchten vanaf Schiphol, omdat het me anders zowel heen en terug al zowat een halve dag scheelt in reistijd.
Ik realiseer me dat ik hiermee de betere prijzen van Antwerpen, Brussel of Dusseldorf mis, maar een deel van dat voordeel zou ik sowieso weer kwijt zijn vanwege de reiskosten naar die luchthaven (naar Schiphol kost me maar een paar euro) en/of een overnachting daar in de buurt.
Ik wens geen deel uit te maken van een forum waar tips hoe voorwaarden en regels te omzeilen en de boel te belazeren blijkbaar gewoon toegestaan zijn, dus mij zien jullie hier niet meer.
annet2009
Amerikakenner

Bericht door annet2009 »

PSVwally schreef:Vergeet ook niet om je cookies te verwijderen na elke zoektocht.
Ik weet inderdaad dat dit verschil kan maken. Weet iemand trouwens of zoeken in de 'In-private navigatie' op hetzelfde neerkomt? Of worden dan alsnog je cookies gewoon meegenomen? Want ik vind het altijd zo onhandig dat ik ook mijn wachtwoorden overal kwijt ben na wissen van de cookies.
DejaVu
Amerika-expert

Bericht door DejaVu »

zet het vinkje "verwijder mijn opgeslagen wachtwoorden" eens uit tijdens het verwijderen. Dat zal helpen ;)

Ik heb nooit iets van die cookies gemerkt, althans niet bij Expedia, cheaptickets en KLM.
jimmy
Amerika-ontdekker

Bericht door jimmy »

Ik heb zelfs de route is aangepast en wil nu op denver vliegen en iets eerder weg en dan kwam ik bij Icelandair veel goedkoper uit dan bij de rest! In het hoogseizoen via Reykjavík naar denver voor 767,-

Wat arkefly gedaan heeft snap ik niet want die waren dit jaar het goedkoopst(op lv) en volgend jaar vind ik ze te duur!! dus nu rij ik wel via denver en terug!
1999 NY, NV, UT, CO, AZ, CA, IL
2001 FL
2003 NV, UT, CO, WY, CA, AZ
2007 CA, NV, UT, AZ
2010 NY
2011 FL
2012 FL
annet2009
Amerikakenner

Bericht door annet2009 »

DejaVu schreef:zet het vinkje "verwijder mijn opgeslagen wachtwoorden" eens uit tijdens het verwijderen. Dat zal helpen ;)
Uhm tja :oops:
Ik zag altijd staan "Tijdelijke bestanden, geschiedenis, cookies, opgeslagen wachtwoorden en informatie in webformulieren verwijderen."
en kon me herinneren dan ook mijn wachtwoorden kwijt te zijn, maar zie dat ik nu op de pagina erna die opgeslagen wachtwoorden kan wegvinken. Dank voor de tip :)
(volgens mij kon ik dat in een eerdere IE versie trouwens nergens aanvinken)
annet2009
Amerikakenner

Bericht door annet2009 »

Mwah, die cookies verwijderen doet het 'm ook niet (ik weet dat daarover de meningen verdeeld zijn hoor).
4 dagen geleden 949 euro voor een vlucht naar Albuquerque, nu 1041 euro voor dezelfde vlucht. Schiet allemaal niet op. Geduld nog maar...
Elisa
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door Elisa »

Dag allemaal!

Wat vinden jullie van deze prijzen (hoogseizoen)?:

1 juli: Brussel - Honolulu
22 juli: Las Vegas - Brussel

=> 1287 euro met British airways

7 juli: Honolulu - Kauai
13 juli: Kauai - Maui
19 juli: Maui - Las Vegas

=> 334 euro met Hawaiian Air

Totaal: 1621 euro voor alle vluchten

Wat denken jullie hiervan?

Alvast bedankt!

Groetjes,

Elisa
http://timenelisatravelblogs.wordpress.com/: West USA - New York - Hawaii - Mid-West USA - West Canada + NW USA
Overzicht van onze foto's
Stan.Gobien
Techmod
Contacteer:

Bericht door Stan.Gobien »

Ik zoek bijna exact hetzelfde maar voor vertrek 21-06-2013 en terug 11-07-2013.
Ik zoek.
BRU - KOA (Big Island)
LAS - BRU

en

ITO - OGG
OGG - HNL
HNL - LIH
LIH - LAS

Als ik samentel (acceptabele tijden) +-830€ en +- 620€ = 1450€ p.p. vind ik dat te duur! Met iets betere tijden (British Air) voor de terugvlucht wordt het nog duurder naar +-1650€ p.p.

Ik wacht nog af.

In InPrivate modus worden de cookies van je normale sessie onzichtbaar en bij het sluiten worden de tijdelijke cookies gewist. Dus ja, InPrivate modus kan voor jouw doel dienen. Ik ben trouwens ook sceptisch over het feit als cookies nu echt verschil uitmaken, in mijn testen alleszins niet.

Maar misschien gaat het nog verder en houdt het systeem server side jouw IP adres bij. Dat heb ik nog niet kunnen testen.
annet2009
Amerikakenner

Bericht door annet2009 »

Stan.Gobien schreef:In InPrivate modus worden de cookies van je normale sessie onzichtbaar en bij het sluiten worden de tijdelijke cookies gewist. Dus ja, InPrivate modus kan voor jouw doel dienen. Ik ben trouwens ook sceptisch over het feit als cookies nu echt verschil uitmaken, in mijn testen alleszins niet.
Bedankt voor je antwoord. Dat het IP adres gezien en gebruikt zou worden heb ik inderdaad ook wel eens gelezen, dat is al lastiger omzeilen (en of het zo is blijft onduidelijk).
In ieder geval handig dat InPrivate modus ook werkt tegen de cookies, dat werkt net wat makkelijker dan steeds cookies verwijderen.
Stan.Gobien
Techmod
Contacteer:

Bericht door Stan.Gobien »

http://www.travelox.de/2012/09/17/usa-g ... dium=email

vertaald door Google een deel van het artikel
De Star Alliance-lid Brussels Airlines zijn slechts een weliswaar ietwat ingewikkelde Amerikaanse deal die, maar dit is de prijs moeilijk te verslaan:

De vlucht start in Brussel en leidt naar de Canadese Montreal. De terugvlucht, echter, hetzij starten in New York, Washington en San Francisco, en loopt van daar naar Duitsland. Mogelijke doelen zijn Frankfurt, München, Hamburg, Hannover en Berlijn.

Zelfs dan moet je alleen nog het transferfolie van Montreal naar het vertrek in de Verenigde Staten te organiseren. Wie maar ook toch als volgende New York ooit wilde Montreal te bezoeken, kon de stad niet gunstig te combineren dan op dit moment.

Enkele voorbeelden:

Brussel - Montreal / New York - New York: 208 Euro
Brussel - Montreal / Washington - Frankfurt: 288 Euro
Brussel - Montreal / San Francisco - Frankfurt: 456 Euro
Teamlentini
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 2

Bericht door Teamlentini »

Hallo allemaal,
Kan iemand voor deze tickets - Amerika - leek even de sites op een rijtje zetten om vliegtickets te scoren? Wij willen op 27 juli naar San Francisco en op 24 augustus terug vanuit San Diego. Dit met twee volwassenen en drie kids.
Op het forum ben ik connections.be tegengekomen, cheaptickets, expedia. Is het over het algemeen ook gunstiger om meteen je huurauto bij te boeken?
Dank voor de tips!
Saskia
Gesloten
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer