Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Bisti badlands en ah-shi-sle-pah

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Tipsy_1
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 20

Re: Bisti badlands en ah-shi-sle-pah

Bericht door Tipsy_1 »

deze: http://forum.allesamerika.com/viewtopic ... t&start=20
route uit eerste bericht in dit topic met de aanpassing er in die ik poste op 27 mei.
Dat is nog altijd het plan :-) maar nog geen tickets... Ik heb ze al gevonden aan 700 eur (vanuit brussel) maar toen niet geboekt en nu staan ze meer dan 830 :shock:
We voorzien dus één dag Bisti!
kalaman
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 24
Contacteer:

Bericht door kalaman »

net dat topic gelezen en een berichtje nagelaten :wink:
kalaman
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door kalaman »

is er nog steeds niemand op het forum die de King of Wings gevonden heeft?
Yeehaw
Amerika-expert

Bericht door Yeehaw »

Heb mijn best gedaan voor KoW maar helaas. Niet gelukt.
kalaman
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door kalaman »

Dit is nu precies toch 1 vd weinige "echt" geheime plekken waarvan nergens cöordinaten te vinden zijn :(
Tipsy_1
Amerika-expert

Bericht door Tipsy_1 »

een tijdje geleden zijn er hier ergens op het forum toch wat tips geplaatst? dat het niet zo ver van cracked eggs zou kunnen zijn?
kalaman
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door kalaman »

Concrete aanwijzingen? Ik dacht eerder, zoals in "ons" topic hier, dat het allemaal nogal in de voorwaardelijke wijs en veronderstellingen was.
Jullie gingen er toch ook naar op zoek in april 2013? In combinatie met de Cracked Eggs?
Tipsy_1
Amerika-expert

Bericht door Tipsy_1 »

ja die uitleg in dit topic bedoel ik eigenlijk, maar ja, eens, het is nogal vaag ;-)
ja wij gaan in april, maar aangezien julllie eerder gaan haha mogen jullie hem gaan zoeken voor ons (grapje hoor, maar wie weet ;-) )
kalaman
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door kalaman »

:mrgreen: er zal waarschijnlijk niemand vh forum vroeger gaan dan wij :?:
Dat wordt dus weer maandenlang het internet afspeuren voor het geval er toch ergens n brave ziel cöordinaten achtergelaten heeft. Wishfull thinking :( ?
Tipsy_1
Amerika-expert

Bericht door Tipsy_1 »

best duitstalige sites in het oog houden denk ik, dat is tenminste wat ik doe
maar geef toe, het zou toch leuker zijn om de KoW te vinden zonder dat je het op internet vindt, maar gewoon zelf; dus wie weet!
kalaman
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door kalaman »

We keep us informed :wink:
Luggi
Amerika-newbie

Bericht door Luggi »

Henriëtte
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 18
Contacteer:

Bericht door Henriëtte »

Potverdorie wat zijn we er dicht bij geweest....... We hadden al een sterk vermoeden dat de KoW ten noorden van Ah Shi Sle Pah lag, en we hebben daadwerkelijk een poging gedaan om 'm te vinden. Nu zien we dat we net ten zuiden van de juiste plaats hebben gezeten, we stond er al bijna op de stoep!!
http://www.picturEyes.com" onclick="window.open(this.href);return false; : met o.a. een collectie van onze favoriete USA-foto's.
http://www.ontdek-amerika.nl" onclick="window.open(this.href);return false; : veel foto's, veel info, en uitgebreide reisverslagen.
gastxyz

Bericht door gastxyz »

Ah, verdorie. Nu is 't bekend geworden :(
*Ziet al een loterij voor zich*
kalaman
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door kalaman »

wow, bedankt Luggi. We gaan er in april naar toe :thumbup: .
Het toeval wil nu dat dit artikel dateert van 09 april 2012. Die dag waren wij immers in Blue Canyon, ook zo'n gebied dat lange tijd "geheim" gehouden werd. Het al dan niet bekend maken van coördinaten is soms een discussiepunt waarbij ik beide kanten kan begrijpen. Anderzijds konden wij aan de lijve vaststellen dat dit niet noodzakelijk betekent dat je er ineens horden Japanners tegen het lijf(je) zal lopen want in Blue Canyon waren we helemaal alleen gedurende meerdere uren. Enkel op het einde kwam er een Native (uit Monument Valley) aanrijden met een New Yorkse fotografe. Bijzonder vriendelijke mensen die ons zelfs uitnodigden om er 's avonds bij een picknick van de zonsondergang te genieten. Dat deden ze immers 'all the time" in Blue Canyon :shock: ...some guys have all the luck :thumbup: .
Alvast nogmaals bedankt, want tot nog toe heeft, denk ik, nog niemand van het forum die KOW echt gezien.
Tipsy_1
Amerika-expert

Bericht door Tipsy_1 »

Bedankt!!!
Bert&Hanny
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 15

Bericht door Bert&Hanny »

Nou ik heb er absoluut geen begrip voor dat sommige plekken geheim worden gehouden, alsof die prachtige natuur alleen door een paar uitverkorenen bekeken mag worden.
99% van alle mensen die naar het Zuidwesten gaan kennen dat soort plekken helemaal niet of hebben geen zin om al die moeite doen om er te komen of durven geen dirtroads te rijden.
Wij hebben inmiddels al heel wat dirtroads gereden en bijna altijd ben je praktisch alleen.
Zelfs bij de Coalmine canyon, die bijna naast de weg ligt kom je geen mens tegen.
De mensen die er wel naar toe gaan zijn gewoon geinteresseerd in dit soort plekken en gaan er puur heen om er van te genieten.
En Japanners zul je er al helemaal niet tegenkomen.
Dus ik ben blij dat de lokatie nu bekend is, gaan we zeker een keer naar toe.

Bert
Laatst gewijzigd door Bert&Hanny op 24 sep 2012, 23:08, 1 keer totaal gewijzigd.
kalaman
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door kalaman »

Bert&Hanny schreef: En Japanners zul je er al helemaal niet tegenkomen.
Bij wijze van spreken hé :wink: . En uiteraard heb ook ik daar geen problemen mee dat die locaties bekend gemaakt worden, maar sommige anderen wél...
Henriëtte
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 18
Contacteer:

Bericht door Henriëtte »

Bert&Hanny schreef:Nou ik heb er absoluut geen begrip voor dat sommige plekken geheim worden gehouden, alsof die prachtige natuur alleen door een paar uitverkorenen bekeken mag worden.
Wij gaan graag op zoek naar onbekende plekken, en vrijwel altijd maken wij daarna op onze site bekend waar we die hebben gevonden. Dus in principe ben ik het wel met je eens.

Maar er zijn uitzonderingen. Wij hebben ooit van iemand een locatie doorgekregen, maar wel op voorwaarde dat we die verder niet bekend zouden maken. En in zo'n geval houden we ons netjes aan onze belofte. Ook is het al gebeurd dat we, zonder dat we dat wisten, op privé terrein terecht waren gekomen. Als we dat vooraf hadden geweten zouden we er zelf ook niet naar toe zijn gegaan, we gaan er dan ook zeker geen informatie over op internet zetten. (Al zijn we stiekem wel blij dat we er zelf wel zijn geweest, dat wil ik graag toegeven.)

Nu zie ik dat de King of Wings op Navajo terrein ligt. Volgend jaar gaan we zeker niet naar New Mexico, dus voor ons is de King of Wings niet iets waar we op korte termijn zullen komen. Als we wel ooit plannen gaan maken, dan zal ik toch wel vooraf proberen uit te zoeken of er een permit nodig is.
http://www.picturEyes.com" onclick="window.open(this.href);return false; : met o.a. een collectie van onze favoriete USA-foto's.
http://www.ontdek-amerika.nl" onclick="window.open(this.href);return false; : veel foto's, veel info, en uitgebreide reisverslagen.
hekkie
Amerika-expert
Partner van: Jhek
Contacteer:

Bericht door hekkie »

Potverdorie, zo dichtbij geweest! We hebben twee hele dagen in dat gebied gezocht naar KOW maar niet gevonden. Hopelijk krijg ik nog een keer de gelegenheid hier weer naar toe te gaan.
Gr. Marjan

20 USA-reizen:
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer