Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Ervaringen gevraagd betreffende reizen met KLM vanaf Antwerpen (1e stuk met de trein)?

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
schellie
Amerikafan

Re: klm vanaf antwerpen

Bericht door schellie »

Peter & Paula schreef:

Ik hoop dat jij je leven ook zo zwart/wit leeft als je het nu schetst. En dan lijkt het me vanaf nu zinnig om weer ONTOPIC te gaan! :offtopic:
Helemaal mee eens.
Als iemand een serieuse vraag stelt verwacht hij een behoorlijk antwoord en niet om belachelijk te worden gemaakt
Inderdaad, als iemand een serieuse vraag stelt moet je een behoorlijk antwoord geven, ware het niet dat deze vraag niet gesteld hoeft te worden.
Je hebt voor 8 personen een ticket geboekt VANAF Antwerpen, wat de reden hiervoor ook mag zijn, die doet niets ter zake, Je zult het traject wat staat in de voorwaarden, DUS met 8 personen vertrekken vanaf Antwerpen via Schiphol naar de bestemming in Amerika moeten volgen en niet via een forum proberen een antwoord te krijgen hoe de regels te omzeilen. Als iemand risico wil lopen door dat te doen is natuurlijk zij eigen keus, maar bler niet als het mis gaat.
schellie
RNA
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 7
Contacteer:

Bericht door RNA »

Het is niet aan jou om te bepalen welke vragen hier gesteld moeten worden, laat dat maar over aan de admins en mods. Ik wil je nu ook verzoeken om verder ontopic te gaan!
Afbeelding WA, NY, NJ, PA, MD, VA, FL, TX, MN, HI + Puerto Rico - nog 40 te gaan

Afbeelding
US-fanboy
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 25

Bericht door US-fanboy »

Beetje flauwe reaktie natuurlijk in deze discussie.
Er staat nergens in de reaktie van Schelle dat de vraag niet gesteld mag worden.
Hij/zij geeft gewoon zijn mening over de gestelde vraag en de opmerking van Peter & Paula en dat doe jij ook (je mening geven).

BTW; maakte jij niet de opmerking om weer ON-TOPIC te gaan :?:
PSVwally
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Bericht door PSVwally »

On topic : voor de mensen die volgend weekend vanaf bv Antwerpen naar Schiphol willen, houdt rekening met minimaa, een uur vertraging. Ze zijn bezig aan het spoor en er rijden bussen op diverse tracjecten naar Schiphol.
RNA
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door RNA »

PSVwally schreef:On topic : voor de mensen die volgend weekend vanaf bv Antwerpen naar Schiphol willen, houdt rekening met minimaa, een uur vertraging. Ze zijn bezig aan het spoor en er rijden bussen op diverse tracjecten naar Schiphol.
Geldt ook voor de periode tussen 13 en 20 oktober en 17 & 18 november. Voor meer info, klik
Afbeelding WA, NY, NJ, PA, MD, VA, FL, TX, MN, HI + Puerto Rico - nog 40 te gaan

Afbeelding
SpaceAce
Amerika-expert
Partner van: Njit
Aantal x V.S. bezocht: 16
Contacteer:

Bericht door SpaceAce »

RNA schreef:Voor meer info, klik
Vooral het stukje over de Thalys is natuurlijk erg belangrijk in dit topic:
Internationale treinen
De Thalys uit Antwerpen rijd niet verder dan Rotterdam Centraal. De Benelux-treinen rijden via een andere route en stoppen niet op station Schiphol. Reis vanaf Rotterdam verder met de Fyra naar Schiphol of met de Intercity naar Leiden en stap daar over naar Schiphol.

Wellicht dat binnenkort op die info-site meer informatie staat over de thalys wat betreft periode 2 en 3.
Goed in de gaten houden dus!
Neem een kijkje op onze homepage met veel reisverslagen van Amerika: http://www.kloenies.nl
en/of lees onze blog van onze afgelopen reis naar The 4 Corners: https://usatour2019.wordpress.com/
RNA
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door RNA »

Ik reis net buiten die periode vanuit Antwerpen, maar het zou me verbazen als ik op tijd op Schiphol aankom :lol:

Afbeelding
Esprit
Amerikafan

Bericht door Esprit »

RNA schreef:Ik reis net buiten die periode vanuit Antwerpen, maar het zou me verbazen als ik op tijd op Schiphol aankom :lol:
Wij gaan morgen voor 'het grote avontuur' ben benieuwd :D
Old Faithful
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 9

Bericht door Old Faithful »

Ik word steeds blijer dat ik voor een vlucht van Brussel naar Schiphol gekozen heb i.p.v. een treinreis van Antwerpen naar Schiphol. :D
Groet,

Old Faithful
MattRob
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 65
Contacteer:

Bericht door MattRob »

Ook die kunnen vertraging hebben :?
Blog over aankoop villa Florida nov 2017: http://www.mattrob.nl/CaRo/VillaOrlandoNov2017
Al onze USA reizen: http://www.mattrob.nl
bedeve
Amerika-expert

Bericht door bedeve »

Wat een relaxte manier om je vakantie te beginnen.
Het reisje naar Antwerpen is een soort overgangsetappe, om even in de juiste vakantiestemming te komen.
De kaartjes voor de trein naar Schiphol haalden wij bij twee mensen die aan een tafeltje in de hal voor de internationale balie zaten.

Kaartjes voor de Thalys worden 6 uur voor vertrek uitgegeven. Op de seconde af.
Op Schiphol werd niet naar treinkaartje gevraagd.
We hebben meteen na aankomst bij de zuilen ingecheckt.
Kortom; Aanbeveling
the proof of the pudding is in the eating
Wil je meer info over jouw voordelen van een Amex Flying Blue creditcards....
Wil je een referral om bij een anvraag meer Flying Blue Miles te ontvangen ...
Stuur mij een PB !
MattRob
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door MattRob »

En er zijn nog steeds hele mooie deals te scoren. Ik zat te kijken voor tickets eind februari naar Vancouver, en die zijn echt 100-en euro's goedkoper dan rechtstreeks op de klm.nl website. Blijft toch apart, maar ik klaag niet :thumbup:
Blog over aankoop villa Florida nov 2017: http://www.mattrob.nl/CaRo/VillaOrlandoNov2017
Nati
Amerikakenner

Bericht door Nati »

Ik zie hier regelmatig Thalys verschijnen in dit topic maar wij zijn in juni ook vertrokken vanuit Antwerpen en wij mochten geen Thalys nemen. Wij moesten de gewone internationale trein nemen maar mochten eender wanneer vertrekken nadat we onze tickets hadden opgehaald..
Zo hadden we ook voor de terugreis naar Antwerpen de trein van rond 12u op onze tickets staan maar namen de trein rond 10u terug naar huis.
MattRob
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door MattRob »

Ik zag bij mijn zoektocht twee keuzes; internationale trein of Thalys. Ze staan als 2 opties bij de reizen :wink:
Old Faithful
Amerika-expert

Bericht door Old Faithful »

MattRob schreef:Ook die kunnen vertraging hebben :?
Sorry voor mijn later reactie.
Als de vlucht BRU - AMS vertraging heeft en ik mis mijn aansluiting, weet ik zeker dat KLM voor mij een andere vlucht regelt. Met de trein weet ik dat eerlijk gezegd niet. Het zou wel moeten, want het is een onderdeel van de reis. Dat maakt het de verantwoordelijkheid van de KLM, denk ik. Weet iemand dat toevallig?
Groet,

Old Faithful
RNA
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door RNA »

Dat klopt, het is onderdeel van je reis. Als de trein vertraagd is en jij mist daardoor je aansluitende vlucht dan moet KLM je kosteloos op de volgende beschikbare vlucht zetten!

Afbeelding
Valckske
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door Valckske »

De prijzen staan toch wel echt verschrikkelijk hoog. 1438€ voor een retourtje SFO. (29-6 tem 26-7)!!!! :evil:
2010: Florida
2013: The West
2016: Northwest & Canada
2017: New York
DejaVu
Amerika-expert

Bericht door DejaVu »

Inderdaad ook in het laagseizoen 250 euro omhoog. Ik keek gister nog toevallig.
RCRD
Amerikakenner

Bericht door RCRD »

Valckske schreef:De prijzen staan toch wel echt verschrikkelijk hoog. 1438€ voor een retourtje SFO. (29-6 tem 26-7)!!!! :evil:
Via Dusseldorf een stuk goedkoper momenteel:

Kosten : Dusseldorf - San Francisco - Dusseldorf 29-06-2013 - 26-07-2013
€ 852,34
KLM/Delta
Budgetair.nl
08 FL
11 LA / LA
12 SF - LV
13 DV - LV
14 NY - CND - NY
15 LA - LV
16 SF - LV
17 LV
18 VC - ST - LV
18/19 LV - SD
19 LV
19/20 LV - PHO
20 FL FR
21 Cruise
22 LV
22 LV
22/23 LV
23 LV
23 NV / LV
24 Cruise FL / LV
25 LV / LV
25 TX / LV
US-fanboy
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 25

Bericht door US-fanboy »

Ah, mooi, dat dit een algemeen reistopic geworden is.
:thumbup:
Weet iemand of je bij Alamo LAX zelf een auto kan uitkiezen of dat je er 1 toegewezen krijgt ?
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer