Eve88 schreef:
Momenteel voelt het nog alsof ik op vakantie ben in België en weer terug ga naar Amerika, voelt zo onrealistisch en fout dat ik nu weer hier moet blijven.

Eve88 schreef:
Momenteel voelt het nog alsof ik op vakantie ben in België en weer terug ga naar Amerika, voelt zo onrealistisch en fout dat ik nu weer hier moet blijven.
. Genieten van de fiets cultuur? Ja als het voor de lol is. Ik kan me nog herinneren die tijden dat het regenpak aanmoest en dan zweten tegen de wind in naar school.. Geef mij maar de auto. Fietsen alleen voor het plezier op mooie dagen met weinig wind en zonder heuvelsLeenG schreef:Kijk, een Amerikaanse living the European dream in Gent. Maar ja, zij komt dan ook uit een boeregat in Kansas en niet uit Cali![]()
http://denieuwkomersblog.wordpress.com/ ... ar-belgie/
grappig om op te merken dat veel Europeanen in Amerika genieten van de grote auto's en de autocultuur en deze Amerikaanse lijkt dan weer heel erg te genieten van onze fietscultuur.
ned in MO schreef: . Genieten van de fiets cultuur? Ja als het voor de lol is. Ik kan me nog herinneren die tijden dat het regenpak aanmoest en dan zweten tegen de wind in naar school.. Geef mij maar de auto. Fietsen alleen voor het plezier op mooie dagen met weinig wind en zonder heuvels
stiekem toch een groene jongen?ned in MO schreef:Ik doe de deur open,loop een ronde met de hond, doe de deur weer dicht en ben op mijn werkGeen fiets of auto bij nodig
Deze mensen vechten tenminste voor hun bestaan. Kunnen we van jou niet zeggen. Jij zat lekker in je huurappartementje in Austin. Toen ze je wereldbaan niet op een presenteerblaadje kwamen leveren ben je maar weer terug naar nederland gegaan waar je wel je handje op kan houden.mvdl schreef:Veel Amerikanen leven inmiddels CO2 neutraal. Deze huizen verbruiken in ieder geval niet veel energie. En uit de foto's te zien is er ook meer dan een halve hectare bos per persoon beschikbaar.
Dat had ik wel gedacht, aangezien jij je eerste maand in de VS ook zo hebt doorgebracht. Wij zaten trouwens in San Antonio, niet in Austin.ned in MO schreef:Ik heb heel veel bewondering voor deze mensen.mvdl schreef:Veel Amerikanen leven inmiddels CO2 neutraal. Deze huizen verbruiken in ieder geval niet veel energie. En uit de foto's te zien is er ook meer dan een halve hectare bos per persoon beschikbaar.
"For Burt and Barbara the care that they receive here is preferable to living on benefits provided by the Government."mvdl schreef:Veel Amerikanen leven inmiddels CO2 neutraal. Deze huizen verbruiken in ieder geval niet veel energie. En uit de foto's te zien is er ook meer dan een halve hectare bos per persoon beschikbaar.
Dat heb je dan dus verkeerd. Ik had een mobile home in een park met heating and aircondition en gas electra en telefoon. Fancy was het niet, verstandig wel. Ook liet ik overal mijn neus zien, gaf aan dat ik graag wilde werken en dat ik alles wilde aanpakken en had binnen een maand werk. Ik moest alles zelf uitvinden. Fora zoals dit had je nog niet waar je veel steun aan hebt. Dat was mijn houding om het hier te redden. Het jouwe weten we inmiddels wel. Het lag aan alles en iedereen, behalve jezelf. In amerika zeggen we: You just did not want it bad enough.mvdl schreef:Dat had ik wel gedacht, aangezien jij je eerste maand in de VS ook zo hebt doorgebracht. Wij zaten trouwens in San Antonio, niet in Austin.ned in MO schreef: Veel Amerikanen leven inmiddels CO2 neutraal. Deze huizen verbruiken in ieder geval niet veel energie. En uit de foto's te zien is er ook meer dan een halve hectare bos per persoon beschikbaar
Ik heb heel veel bewondering voor deze mensen.