Veel van het type imbicielen. De andere dag nog gelezen van iemand die zijn olie liet verversen bij Jiffy lube. Deze werd vervolgens gevuld met versnellingsbak olie, met als gevolg dat de motor van zijn Hummer in de soep draaide. Ik moet er wel bij zeggen dat Jiffy lube voor een nieuwe motor heeft betaald. Het is dus wel netjes opgelost.bluemoon schreef:Dat meen je niet, de carterstop aandraaien met een impact wrench ?ned in MO schreef:Ik weet niet maar ik zal dus nooit naar een jiffy lube, walmart lube etc gaan. Ze stofzuigen miscchien wel je auto maar draaien je filter niet goed vast of je tapplug wel maar dan met een impact wrench etc.
Wat voor een imbecielen werken daar
Ik zelf heb mijn versnellingsbak wel eens in de soep gedraaid omdat een overijverige walmart employee dit ongevraagd bij ging vullen en er veel te veel bij deed met als gevolg een blown transmission.
Ook wel eens een grote plas olie in mijn garage gehad vanwege een niet aangedraaid oliefilter. Ik kom daar dus niet meer. Doe het lekker zelf, zodat ik daar ten minste weet dat het goed gedaan is.