Ik hoop dat jij je leven ook zo zwart/wit leeft als je het nu schetst. En dan lijkt het me vanaf nu zinnig om weer ONTOPIC te gaan!
Helemaal mee eens.
Als iemand een serieuse vraag stelt verwacht hij een behoorlijk antwoord en niet om belachelijk te worden gemaakt
Inderdaad, als iemand een serieuse vraag stelt moet je een behoorlijk antwoord geven, ware het niet dat deze vraag niet gesteld hoeft te worden.
Je hebt voor 8 personen een ticket geboekt VANAF Antwerpen, wat de reden hiervoor ook mag zijn, die doet niets ter zake, Je zult het traject wat staat in de voorwaarden, DUS met 8 personen vertrekken vanaf Antwerpen via Schiphol naar de bestemming in Amerika moeten volgen en niet via een forum proberen een antwoord te krijgen hoe de regels te omzeilen. Als iemand risico wil lopen door dat te doen is natuurlijk zij eigen keus, maar bler niet als het mis gaat.
schellie
Het is niet aan jou om te bepalen welke vragen hier gesteld moeten worden, laat dat maar over aan de admins en mods. Ik wil je nu ook verzoeken om verder ontopic te gaan!
WA, NY, NJ, PA, MD, VA, FL, TX, MN, HI + Puerto Rico - nog 40 te gaan
Beetje flauwe reaktie natuurlijk in deze discussie.
Er staat nergens in de reaktie van Schelle dat de vraag niet gesteld mag worden.
Hij/zij geeft gewoon zijn mening over de gestelde vraag en de opmerking van Peter & Paula en dat doe jij ook (je mening geven).
BTW; maakte jij niet de opmerking om weer ON-TOPIC te gaan
On topic : voor de mensen die volgend weekend vanaf bv Antwerpen naar Schiphol willen, houdt rekening met minimaa, een uur vertraging. Ze zijn bezig aan het spoor en er rijden bussen op diverse tracjecten naar Schiphol.
PSVwally schreef:On topic : voor de mensen die volgend weekend vanaf bv Antwerpen naar Schiphol willen, houdt rekening met minimaa, een uur vertraging. Ze zijn bezig aan het spoor en er rijden bussen op diverse tracjecten naar Schiphol.
Geldt ook voor de periode tussen 13 en 20 oktober en 17 & 18 november. Voor meer info, klik
Vooral het stukje over de Thalys is natuurlijk erg belangrijk in dit topic:
Internationale treinen
De Thalys uit Antwerpen rijd niet verder dan Rotterdam Centraal. De Benelux-treinen rijden via een andere route en stoppen niet op station Schiphol. Reis vanaf Rotterdam verder met de Fyra naar Schiphol of met de Intercity naar Leiden en stap daar over naar Schiphol.
Wellicht dat binnenkort op die info-site meer informatie staat over de thalys wat betreft periode 2 en 3.
Goed in de gaten houden dus!
Wat een relaxte manier om je vakantie te beginnen.
Het reisje naar Antwerpen is een soort overgangsetappe, om even in de juiste vakantiestemming te komen.
De kaartjes voor de trein naar Schiphol haalden wij bij twee mensen die aan een tafeltje in de hal voor de internationale balie zaten.
Kaartjes voor de Thalys worden 6 uur voor vertrek uitgegeven. Op de seconde af.
Op Schiphol werd niet naar treinkaartje gevraagd.
We hebben meteen na aankomst bij de zuilen ingecheckt.
Kortom; Aanbeveling
the proof of the pudding is in the eating
Wil je meer info over jouw voordelen van een Amex Flying Blue creditcards....
Wil je een referral om bij een anvraag meer Flying Blue Miles te ontvangen ...
Stuur mij een PB !
En er zijn nog steeds hele mooie deals te scoren. Ik zat te kijken voor tickets eind februari naar Vancouver, en die zijn echt 100-en euro's goedkoper dan rechtstreeks op de klm.nl website. Blijft toch apart, maar ik klaag niet
Ik zie hier regelmatig Thalys verschijnen in dit topic maar wij zijn in juni ook vertrokken vanuit Antwerpen en wij mochten geen Thalys nemen. Wij moesten de gewone internationale trein nemen maar mochten eender wanneer vertrekken nadat we onze tickets hadden opgehaald..
Zo hadden we ook voor de terugreis naar Antwerpen de trein van rond 12u op onze tickets staan maar namen de trein rond 10u terug naar huis.
Sorry voor mijn later reactie.
Als de vlucht BRU - AMS vertraging heeft en ik mis mijn aansluiting, weet ik zeker dat KLM voor mij een andere vlucht regelt. Met de trein weet ik dat eerlijk gezegd niet. Het zou wel moeten, want het is een onderdeel van de reis. Dat maakt het de verantwoordelijkheid van de KLM, denk ik. Weet iemand dat toevallig?
Dat klopt, het is onderdeel van je reis. Als de trein vertraagd is en jij mist daardoor je aansluitende vlucht dan moet KLM je kosteloos op de volgende beschikbare vlucht zetten!
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.