Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Vragen en opmerkingen AA-meeting 2006

Vragen of opmerkingen over AllesAmerika.com of deze forums? Plaats ze hier.
CaroLine
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5

Bericht door CaroLine »

vana schreef:Ik ben anders al bijna 9 jaar 39 hoor!!!
(trouwens, je vraagt een dame niet naar haar leeftijd :shock: )

Marjon
Wat ben ik dan nog piep met m'n 30 jaar! :wink: :wink: :wink:
Carola
hekkie
Amerika-expert
Partner van: Jhek
Aantal x V.S. bezocht: 20
Contacteer:

Bericht door hekkie »

De locatie en definitieve datum van de AA-meeting 2006 is nu bekend.

In dit topic kun je er alles over lezen.

Een lijst met deelnemerswordt door ons steeds up-to-date gehouden.

We zijn erg blij dat Albert en Monique ons de gelegenheid geven en deze ruimte beschikbaar stellen voor onze AllesAmerika-bijeenkomst. We hebben foto's gezien van eerdere feesten die daar zijn gehouden en we zijn er van overtuigd dat dit helemaal geweldig wordt.

We houden jullie op de hoogte van alle verdere ontwikkelingen.

De organisatie
Gr. Marjan

20 USA-reizen:
Sandy
Amerika-expert

Bericht door Sandy »

Ik zie dat er nadrukkelijk bij staat vermeld dat kinderen niet mee mogen .. Daar zal wel een goede reden voor zijn, maar in dat geval kunnen wij ons niet (definitief) opgeven ... Plus heb ik een erge vorm van hooikoorts ... en weet dus niet in welke mate ik daar last van heb in een stal :cry:
Sandy
hekkie
Amerika-expert
Partner van: Jhek
Aantal x V.S. bezocht: 20
Contacteer:

Bericht door hekkie »

Sandy schreef:Ik zie dat er nadrukkelijk bij staat vermeld dat kinderen niet mee mogen .. Daar zal wel een goede reden voor zijn, maar in dat geval kunnen wij ons niet (definitief) opgeven ... Plus heb ik een erge vorm van hooikoorts ... en weet dus niet in welke mate ik daar last van heb in een stal :cry:
Hoi Sandy,

Inderdaad zijn er een aantal, zowel praktische als technische, redenen waarom er geen kinderen bij zullen zijn op onze AA-meeting op 25 nov. a.s. We hebben dit punt uitvoerig met elkaar besproken en we begrijpen dat deze beslissing voor een aantal mensen misschien een teleurstelling zal zijn.

Wat betreft jouw hooikoorts, daar kan ik niet over oordelen. Dat zul je zelf moeten beslissen. Wel zouden we het erg jammer vinden als zo'n actief en gewaardeerd forumlid als jij niet bij de meeting aanwezig zou kunnen zijn.

Misschien is het een idee om het gewoon te proberen en als het echt niet wil je gewoon weer naar huis gaat? Je woont in de buurt, dus dat moet niet zo'n probleem zijn. En de evt. (financiële) consequenties daarvan zijn altijd bespreekbaar.

Denk er nog eens over na.

Groetjes Marjan
Gr. Marjan

20 USA-reizen:
Albert
Amerikafan
Partner van: Nieuwenoord
Aantal x V.S. bezocht: 8
Contacteer:

hooi

Bericht door Albert »

Met hooikoorst valt het bij ons in de stal wel mee. Het is een hoge schuur en alleen als de paarden binnen moeten staan vanwege het slechte weer worden ze gevoerd met hooi uit een groot pak dat al behoorlijk stofvrij is.

Zelf heb ik ook een aandoening aan mijn longen en bergijp je bezorgdheid.

Ook bij eerdere feesten heeft er nooit iemand last gehad van de hooikoorts, ik zou je aanraden om het zeker te proberen.

Groetjes Albertje Kretiek Himself
Sandy
Amerika-expert

Bericht door Sandy »

Hooikoorts is niet doorslaggevend, maar wel de kinderen. Ik weet echt niet of ik ze allevier kan onderbrengen. Dat kan een serieus probleem zijn. Sowieso moet ik incalculeren, wanneer je oppas ver vooruit regelt, dat er altijd iets tussen kan komen .... en ik heb dan geen slag om de arm ... Ik begrijp dat jullie geen uitzonderingen kunnen maken .. en dat zou ik absoluut ook niet willen..

Maar ik kan me niet definitief opgeven ...
Sandy
CaroLine
Amerika-expert

Bericht door CaroLine »

Jammer San, ik had je graag ontmoet (en met mij nog vele anderen denk ik).
Carola
rene.jager
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door rene.jager »

Ik zou het ook erg jammer vinden, maar....
Sandy schreef:Maar ik kan me niet definitief opgeven ...
...ik lees nog géén afzegging! :D
Bjorn
Amerikafan
Contacteer:

Bericht door Bjorn »

Zo, wij hebben ons definitief ingeschreven.
Dus er zullen deze keer ook Belgen aanwezig zijn :)
Ivm de leeftijd, wij zijn ook allebei nog vrij jong hoor.
We zijn allebei 25.
We kijken er zeker naar uit om jullie allemaal te ontmoeten en ik ben er zeker van dat het een gezellige dag zal worden.

Groetjes
Bjorn & Elsie
Je kan het verslag van mijn 1e Amerikareis lezen op volgende link....
http://bjornenelsieinamerika.web-log.nl
Albert
Amerikafan
Partner van: Nieuwenoord
Aantal x V.S. bezocht: 8
Contacteer:

Bericht door Albert »

Ik wil graag nog wel even wat toelichten over het stal/paardengebeuren. Wij hebben maar drie paarden, waarvan één pensiongast (ok, die is ook van ons geweest, maar niet meer dus) en twee eigen paarden. Ze zullen -afhankelijk van het weer- gewoon op stal staan, bij het feest. Onze stallen zijn zoveel mogelijk stof en geurvrij, in verband met Alberts longproblemen.

Ze kunnen best tegen een feestje, maar ik wil wel graag benadrukken dat dat al poeha genoeg voor ze is en dat ze die dag dus niet gepoetst en gereden kunnen worden.

Groetjes,
Monique
Bjorn
Amerikafan
Contacteer:

Bericht door Bjorn »

Hey iedereen

Ik las dat er misschien sommige forum-leden daarna in een hotel zouden overnachten.
Kennen jullie een betaalbaar en leuk hotelletje in de buurt van Beesd?
Alvast bedankt.

Groetjes
Bjorn & Elsie
CaroLine
Amerika-expert

Bericht door CaroLine »

Albertje Kretiek Himself schreef: Ze zullen -afhankelijk van het weer- gewoon op stal staan, bij het feest.,
Monique
Ik kan me hier niets van voorstellen maar ik ben erg benieuwd. Verheug me er heel erg op iedereen te ontmoeten.
Carola
nieuwenoord
Amerika-expert
Partner van: Albert
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door nieuwenoord »

Ik heb gepost onder Alberts naam en wijzigde dit net toen ik zag dat Carola al gereageerd had, vandaar de rare volgorde:

Ik wil graag nog wel even wat toelichten over het stal/paardengebeuren. Wij hebben maar drie paarden, waarvan één pensiongast (ok, die is ook van ons geweest, maar niet meer dus) en twee eigen paarden. Ze zullen -afhankelijk van het weer- gewoon op stal staan, bij het feest. Onze stallen zijn zoveel mogelijk stof en geurvrij, in verband met Alberts longproblemen.

Ze kunnen best tegen een feestje, maar ik wil wel graag benadrukken dat dat al poeha genoeg voor ze is en dat ze die dag dus niet gepoetst en gereden kunnen worden.

Groetjes,
Monique
Toelichting dus: de schuur is een vrij grote ruimte met daarin drie boxen voor de paarden, waar ze dus gewoon in zullen staan en met hun hoofdjes in de feesttent 'hangen'. De meeting is namelijk in dezelfde schuur, gewoon voor de paardenboxen. Ze zijn dus aaibaar, maar ze komen niet uit hun stal en we laten niemand ín de box bij een paard. Dat bedoelde ik zo'n beetje. Pure veiligheid voor de mens en rust voor de dieren.[/quote]
nieuwenoord
Amerika-expert
Partner van: Albert
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door nieuwenoord »

Beesd heeft geen hotels, alleen een Bed & Breakfast op De Neust op landgoed Mariënwaerdt. Llijkt me bijzonder sfeervol en gezellig (wordt gerund door de dochter van de baron en baronesse van Verschuer, eigenaren van het enorme landgoed). Wel even 's middags langs gaan anders zoek je je in het donker een breuk. Maar wel leuk!

Binnen 15 minuten rijafstand:

http://www.schildkamp.nl (wel door dorpjes heen slingeren)
http://www.goldentulip.nl (vestiging Zaltbommel)
http://www.vandervalk.nl (vestiging Vianen of Tiel)

Groetjes,
Monique
Bjorn
Amerikafan
Contacteer:

Bericht door Bjorn »

nieuwenoord schreef:Beesd heeft geen hotels, alleen een Bed & Breakfast op De Neust op landgoed Mariënwaerdt. Llijkt me bijzonder sfeervol en gezellig (wordt gerund door de dochter van de baron en baronesse van Verschuer, eigenaren van het enorme landgoed). Wel even 's middags langs gaan anders zoek je je in het donker een breuk. Maar wel leuk!

Binnen 15 minuten rijafstand:

http://www.schildkamp.nl (wel door dorpjes heen slingeren)
http://www.goldentulip.nl (vestiging Zaltbommel)
http://www.vandervalk.nl (vestiging Vianen of Tiel)

Groetjes,
Monique
Tnx voor de tips.
Hieruit zullen we wel een keuze kunnen maken.

Groetjes
Bjorn
Aïda
Amerika-expert

Bericht door Aïda »

Zojuist het geld overgemaakt dus we kunnen niet meer terug! :wink:
Iris_1982
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 35
Contacteer:

Bericht door Iris_1982 »

Het lijkt mij ook wel ontzettend leuk om te komen
Alleen ik ben 24 en alleen (klinkt heel zielig, maar zo bedoel ik het niet :D).......en aan de lijst te zien komt zo ongeveer iedereen met een partner en ik heb t idee dat "men" ook wat ouder is.
Val ik dan niet uit de toon? :)

en wat doen jullie precies op zo'n meeting?
Neemt iedereen zijn fotoboeken mee?
Arjen
Amerikafan

Bericht door Arjen »

Mijn vriendin (22) en ik (24) komen waarschijnlijk ook en er zijn ook nog wat anderen rond halverwege de 20, dus je bent zeker niet de enige (relatieve) jonkie :)
Heb nog steeds geen foto's en reisverslag online van maart/april '06 *schaam*
Iris_1982
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 35
Contacteer:

Bericht door Iris_1982 »

hmm, ja het gaat mij eigenlijk meer om t feit dat er vrijwel alleen stelletjes zijn. Dan kom je ook zo ' in je eentje' binnenlopen en iedereen kent op zijn minst al 1 iemand waar hij/zij bij kan blijven staan :)
Nou kan ik natuurlijk bij een plant gaan staan, maar ja.....dat schiet ook niet op :D

misschien als ik m'n posterhandeltje meeneem..... :D
rene.jager
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door rene.jager »

Ik snap wat je bedoelt. Ik ben echter de afgelopen keren ook steeds alleen gegaan.
Het was dan bij de eerste de beste waar je bij gaat staan meteen een klik. Je deelt hier namelijk heel duidelijk met iedereen dezelfde passie. Iedereen is even enthousiast en even geïnteresseerd in jouw verhaal als van alle anderen.
Dat alleen staan, daar hoef je je denk ik niet zo druk om te maken.

Hopelijk ben je hiermee wat meer over te streep te halen. 8)

Succes.
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer