Inge,ik weet niet wat de huidige prijs is vna een 20ft container, maar ik heb er nog geen moment spijt van gehad dat we die genomen hebben. Zo heb ik ook spulletjes van onze zoon toen hij klein was mee kunnen nemen, heel wat andere persoonlijke dingen, en een deel meubels die kwalitatief van een beter dan gemiddelde kwaliteit waren. Als ik de kleding en die meubels had moeten vervangen door dingen van dezelfde kwaliteit, dan had ons dat een stuk meer gekost. En nu kon ik ook nog wat dingen meenemen die niet echt een financiele waarde hebben, maar een emotionele.
Maar de dingen die je wat beu bent, of die je wilt vervangen ook Ikea spul, die zou ik ook verkopen.
Ga in september vooral eens naar meubels kijken, en zie wat je er voor moet betalen en of het je smaak is.
Bedden zou ik nooit mee verhuizen! Al heb ik wel 2 eenpersoonsmatrassen mee verhuisd, om de simpele reden dat we toch nog plaats hadden in onze container en deze dus zo goed als nieuw waren omdat ze in het logeerbed lagen dus er was in totaal niet eens 3 maanden op geslapen). Ik had er ook nog beddegoed voor, en die dingen zijn hier al goed van pas gekomen in de basement als er wat jeugd blijft slapen. Momenteel ligt onze zoon op een van die dingen, hij vond het enkele weken geleden eens leuk om een paar nachten in de basement te gaan slapen (waar ook zijn bureau staat met een hele hoek moet tv en computer en spelcomputer en zo), maar hij ligt er nog altijd op zo'n matras.