Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

kan mijn boardingpas niet uitprinten HELP!

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
Pete.Z
Amerika-expert
Contacteer:

Re: kan mijn boardingpas niet uitprinten HELP!

Bericht door Pete.Z »

Bramster schreef:
Kleine uitzondering zijn natuurlijk wel de mensen die alleen carry-on luggage hebben, die hebben echt een groot voordeel ten opzichte van vroeger. Maar als je trans-Atlantisch vliegt zullen dat er weinig tot geen zijn.

Als ik alleen vlieg wel, grote rolkoffer en een laptoptas, en meer niet.
Op die manier heb je echt heel veel voordeel van het online inchecken, mits het inderdaad lukt.
Bramster
Amerika-expert

Bericht door Bramster »

Ik droom er van om licht te vliegen. Ik mag 2 koffers mee nemen en zou dan voor anderen betaald een koffer vol mee kunnen nemen. Dan heb ik zo een groot deel van mijn ticket terug verdiend :D
Liz
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 16

Bericht door Liz »

Ik ben inmiddels terug uit New York en heb natuurlijk bij het inchecken opheldering gevraagd over het niet kunnen printen van de instapkaart.
Het antwoord van een mevrouw van Continental: "Alleen Amerikaanse burgers kunnen de instapkaart printen na het online inchecken".

Waarvan akte!
Laatst gewijzigd door Liz op 29 aug 2010, 09:05, 1 keer totaal gewijzigd.
16x USA / 30 staten
Old Faithful
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 9

Bericht door Old Faithful »

Ik kon enkele dagen geleden ook geen boardingpass printen voor onze vluchten met Continental van Brussel naar Newark en van Newark naar Brussel.
Groet,

Old Faithful
Pete.Z
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Pete.Z »

Liz schreef:Ik ben inmiddels terug uit New York en heb natuurlijk bij het inchecken opheldering gevraagd over het niet kunnen printen van de instapkaart.
Het antwoord van een mevrouw van Continental: "Alleen Amerikaanse burgers kunnen de instapkaart printen na het online inchecken".

Waarvan akte!

Ik weet toch bijna zeker dat ik wel boarding passen heb uitgeprint bij Continental......hoewel je me nu wel aan het twijfelen hebt.
vana
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 4
Contacteer:

Bericht door vana »

Wij konden onze boardingpassen van Continental ook niet uitprinten. We konden wel inchecken en stoelen uitkiezen via internet.

Marjon
rvd4always
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door rvd4always »

Pete.Z schreef: Ik weet toch bijna zeker dat ik wel boarding passen heb uitgeprint bij Continental......hoewel je me nu wel aan het twijfelen hebt.
Je hebt waarschijnlijk de ''eTicket Itinerary and Receipt for Confirmation'' uitgeprint. Dit is de rekening van de ticket(s) die gekocht zijn met daarop vermeld de heen/terug reis met de desbetreffende gereserveerde stoelen in het vliegtuig. Als je deze print meeneemt naar de incheck balie op het vliegveld, dan krijg je je boardingpass(es). Sterker nog, door alleen je paspoort te laten zien...kunnen hun je reservering zien en vervolgens de boarding passes overhandigen. :thumbup:
Pete.Z
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Pete.Z »

Nee, echt een boarding pass, maar ik zou eens moeten opzoeken, het kan zijn dat ik een jaar in de war ben.
Grandu
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Grandu »

Kun je voor Continental niet de United of Lufthansa site raadplegen? Zij zetten alledrie passagiers op elkaar vliegtuigen. Toen ik van New York naar Amsterdam vloog met KLM kon ik ook geen pas krijgen van KLM, maar moest ik bij het toen nog bestaande North West Airlines inchecken daarvoor.
The end and a new beginning - http://derkdegeus.blogspot.com/

“Travel is fatal to prejudice, bigotry, and narrow-mindedness.”
---Mark Twain
Bramster
Amerika-expert

Bericht door Bramster »

Bij United Airlines kan ik vanuit de USA af en toe wel en af en toe niet de boardingpass uitprinten als ik op mijn NL paspoort reis.
Grandu
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Grandu »

Dan kun je toch Continental proberen als United niet werkt?
The end and a new beginning - http://derkdegeus.blogspot.com/

“Travel is fatal to prejudice, bigotry, and narrow-mindedness.”
---Mark Twain
Bramster
Amerika-expert

Bericht door Bramster »

Dat doe ik nooit daar ik niet echt een voordeel zie in het thuis uitprinten van mijn boardingpass. Als het na het online inchecken bij United niet lukt dan laat ik het daar bij.
CSX
Amerikafan

Bericht door CSX »

Even een enorme schop omhoog aan dit topic. Wij wilden vanochtend inchecken voor onze vlucht morgen naar JFK met Delta en kregen ook de melding dat de boardingpassen niet geprint konden worden.
Even de KLM gebeld en die zeiden dat er per vlucht een aantal mensen er uit worden gehaald die het inchecken bij de incheckbalie op Schiphol moeten afronden. Dit schijnt heel normaal te zijn. Hoop alleen niet dat het een overboekte vlucht betreft.
Pete.Z
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Pete.Z »

Volgens mij zijn tegenwoordig bijna alle vluchten standaard overboekt, maar ik zeg er gelijk bij dat dat voor mij al twee keer zeer gunstig uitpakte, qua reistijd of qua vergoeding/voucher.
Mocht het je overkomen, niet schaapachtig alles accepteren wat ze je aanbieden, maar onderhandelen....gratis ticket, upgrade eerste klas met de volgende vlucht, er is van alles te halen, al doen ze je graag geloven van niet.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer