Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Op zoek naar bevestiging prijzen vliegtickets
Op zoek naar bevestiging prijzen vliegtickets
Hallo kenners,
Het wordt voor ons de 1e keer naar Amerika. We hebben onze reis zo goed als rond, maar het eerstvolgende zijn de tickets. Ik heb tickets gevonden voor het volgende traject, dus incl. binnenlandse vlucht:
AMS -Jackson Hole(WY) in juli
Jackson Hole - LAX in juli
LAS - AMS in augustus
Een ticket komt dan op ca. € 1.329. Het betreft allemaal mooie vluchten dus niet te korte of te lange layovers.
Ik heb dus geen idee wat een normaal ticket in deze periode kost, maar op het forum kom je zoveel verschillende bedragen tegen. Mede omdat velen buiten het hoogseizoen vliegen, is een vergelijk moeilijk te maken.
De vraag is dus, doen of niet doen?
Alvast bedankt voor jullie input!
Het wordt voor ons de 1e keer naar Amerika. We hebben onze reis zo goed als rond, maar het eerstvolgende zijn de tickets. Ik heb tickets gevonden voor het volgende traject, dus incl. binnenlandse vlucht:
AMS -Jackson Hole(WY) in juli
Jackson Hole - LAX in juli
LAS - AMS in augustus
Een ticket komt dan op ca. € 1.329. Het betreft allemaal mooie vluchten dus niet te korte of te lange layovers.
Ik heb dus geen idee wat een normaal ticket in deze periode kost, maar op het forum kom je zoveel verschillende bedragen tegen. Mede omdat velen buiten het hoogseizoen vliegen, is een vergelijk moeilijk te maken.
De vraag is dus, doen of niet doen?
Alvast bedankt voor jullie input!
- Njit
- Amerika-expert
- Partner van: SpaceAce
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Re: Op zoek naar bevestiging prijzen vliegtickets
1 ticket?
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
Prijs is (nu) normaal voor juli met deze bestemmingen.
Ja, 1 ticket. De totale reissom voor 4 personen komt dan op ca. €5.316.
@ Dejavu, verwacht je dat het lager wordt?
@ Dejavu, verwacht je dat het lager wordt?
eeehm. hoogseizoen tickets kunnen echt belachelijke hoogtes bereiken dus ik heb geen idee. Volgens mij is de goedkoopste prijs van Delta? Ik heb geen ervaring met acties in het hoogseizoen maar rond januari komen BA en KLM/Delta nog met acties maar ik weet niet of die ook op het hoogseizoen slaan. Aan de andere kant, kan ik je garanderen dat Jackson Hole niet wordt meegenomen bij de actietarieven.
De prijzen zijn idd van Delta. Ik kan ook niet wachten tot januari. Ik wil alle zaken waaronder de tickets en hotels binnenkort geregeld hebben.
Vraag is ook zoals gezegd als bevestiging, i.i.g. zeker niet te duur? En dus naar alle waarschijnlijkheid, gezien Jackson Hole, zal er geen superaanbieding komen.
Thanks!
Vraag is ook zoals gezegd als bevestiging, i.i.g. zeker niet te duur? En dus naar alle waarschijnlijkheid, gezien Jackson Hole, zal er geen superaanbieding komen.
Thanks!
- Coyote
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 32
- Contacteer:
Grote kans dat door de bestemming Jackson Hole de prijs aan de stevige kant is. Heb je ook gekeken wat de prijs doet als je Salt Lake City kiest?
Sowieso moet je voor juli rekenen op hogere tarieven. Best kans dat er de komende maanden nog wel acties voorbij komen maar betwijfel of je door Jackson Hole wel goedkoper uitkomt, zoals DejaVu ook al aangeeft.
Roland
Sowieso moet je voor juli rekenen op hogere tarieven. Best kans dat er de komende maanden nog wel acties voorbij komen maar betwijfel of je door Jackson Hole wel goedkoper uitkomt, zoals DejaVu ook al aangeeft.
Roland
Net ff gekeken, tot aan SLC kom ik nu op € 1.297. En een retourtje SFO € 1.231 of LA € 1.123. Dus ik denk ca.€ 1.329 is helemaal zo gek nog niet met een extra binnenlandse vlucht, toch?
Bedankt voor de reacties trouwens!
Bedankt voor de reacties trouwens!
- michelly
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 15
- Contacteer:
Ik vind het toch wel flink aan de prijs. Wij gaan ook altijd in het hoogseizoen.
Het is wel zo dat ik vaak mijn rondje aanpas aan de plaats waar ik de goedkoopste tickets kan vinden.
Jullie gaan met z'n vieren dus dan is dit toch een flinke hap uit het budget.
Afgelopen zomer zijn wij met z'n zessen gegaan en als ik deze ticketprijs had moeten betalen was mijn hele budget op geweest
Nou hadden wij natuurlijk heel veel geluk met die superdeal van Iceland Air (514 pp naar Denver) maar we hebben nog nooit meer betaald dan iets over de 900 euro pp.
Elly
Het is wel zo dat ik vaak mijn rondje aanpas aan de plaats waar ik de goedkoopste tickets kan vinden.
Jullie gaan met z'n vieren dus dan is dit toch een flinke hap uit het budget.
Afgelopen zomer zijn wij met z'n zessen gegaan en als ik deze ticketprijs had moeten betalen was mijn hele budget op geweest

Nou hadden wij natuurlijk heel veel geluk met die superdeal van Iceland Air (514 pp naar Denver) maar we hebben nog nooit meer betaald dan iets over de 900 euro pp.
Elly
Elly
www.michelly.nl
www.michelly.nl
SLC, SFO, LA zitten altijd wel in die actiedagen maar dat wordt pas begin 2013 bekend. Woon je niet toevallig in de buurt van Dusseldorf? 

Gezien de periode en de bestemmingen lijkt me dit geen slechte prijs ! Juli-augustus zijn nu eenmaal peperduur.
- vana
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 4
- Contacteer:
Wij zijn altijd in juli gegaan maar hebben nog nooit meer dan € 900 p.p. betaald.
Ik vind € 1300 vooor een ticket ongelooflijk duur!
Ik vind € 1300 vooor een ticket ongelooflijk duur!
Nee, Dusseldorf is geen optie.
Ik begrijp best dat wanneer je eerst tickets koopt en dan je reis samenstelt je altijd het goedkoopst uit bent. Wij hebben echter een MUST in onze reis en dat is zowel YS als het rondje Zuidwest. Om het stuk SLC over te slaan, qua km's en reisdagen (overnachtingen) hebben we de luxe ingebouwd van een binnenlandse vlucht. Daar betalen we natuurlijk ook voor. De afweging is echter niet zo negatief als hij misschien op het 1e gezicht lijkt. Het "kost" ons ca. € 1.600. Maar we hebben minimaal 3 dagen over voor ander plaatsen, we hoeven zo'n 1000 mile minder in de auto te zitten, het scheelt dus uiteindelijk ook overnachtingen en de reis wordt niet te druk (zie voor de route het ander onderdeel van het Forum).
Mijn vraag is dus eigenlijk rekening houdend met onze wensen en niet het goedkoopste, is dan de prijs met binnenlandse vlucht redelijk?

Ik begrijp best dat wanneer je eerst tickets koopt en dan je reis samenstelt je altijd het goedkoopst uit bent. Wij hebben echter een MUST in onze reis en dat is zowel YS als het rondje Zuidwest. Om het stuk SLC over te slaan, qua km's en reisdagen (overnachtingen) hebben we de luxe ingebouwd van een binnenlandse vlucht. Daar betalen we natuurlijk ook voor. De afweging is echter niet zo negatief als hij misschien op het 1e gezicht lijkt. Het "kost" ons ca. € 1.600. Maar we hebben minimaal 3 dagen over voor ander plaatsen, we hoeven zo'n 1000 mile minder in de auto te zitten, het scheelt dus uiteindelijk ook overnachtingen en de reis wordt niet te druk (zie voor de route het ander onderdeel van het Forum).
Mijn vraag is dus eigenlijk rekening houdend met onze wensen en niet het goedkoopste, is dan de prijs met binnenlandse vlucht redelijk?
- kalaman
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 24
- Contacteer:
ik kan me volledig aansluiten bij diverse reacties : een prijs van 1300€/ticket (in het hoogseizoen) vind ik onwaarschijnlijk veel geld
.
Vorig jaar betaalden we (eind juni) 580€ naar Seattle en dit jaar 630€ naar LA (maart) en 890€ (ook in juni) naar Anchorage, Alaska.
Telkens geboekt bij Connections.be tijdens de "actie-dagen" ofwel begin november ofwel begin januari.
Net zoals Michelly passen wij desnoods onze rit aan volgens de ticketprijzen.
--> noot : je kan bij Delta, via Connections, nog altijd heel wat goedkoper boeken als je een voucher van een huurauto en/of hotel hebt.
Deze hoeft daarom niet bij Connections geboekt te zijn. Een voucher, op het moment van aanmelden in de luchthaven, volstaat. Deze kan
eventueel gevraagd worden bij het inchecken. Als je die niet hebt, dan kunnen ze je verplichten om alsnog het verschil bij te betalen.
Daarnet een concreet voorbeeld gekregen : tickets BRU-SFO-LAS-BRU 15/12/12-24/12/12 met Delta, staan op de website aan 822€ pp.
Als je een voucher hebt (op moment van vertrek) van een hotel en/of huurauto (bij om het even wie geboekt) is de ticketprijs voor identiek
dezelfde vluchten (data/uren/nrs)....668€pp...dan maar direct geboekt
We steken dus, een beetje onverwacht, in december nog eens de plas over om de kustroute SFO-LA te rijden en we sluiten af in Las Vegas

Vorig jaar betaalden we (eind juni) 580€ naar Seattle en dit jaar 630€ naar LA (maart) en 890€ (ook in juni) naar Anchorage, Alaska.
Telkens geboekt bij Connections.be tijdens de "actie-dagen" ofwel begin november ofwel begin januari.
Net zoals Michelly passen wij desnoods onze rit aan volgens de ticketprijzen.
--> noot : je kan bij Delta, via Connections, nog altijd heel wat goedkoper boeken als je een voucher van een huurauto en/of hotel hebt.
Deze hoeft daarom niet bij Connections geboekt te zijn. Een voucher, op het moment van aanmelden in de luchthaven, volstaat. Deze kan
eventueel gevraagd worden bij het inchecken. Als je die niet hebt, dan kunnen ze je verplichten om alsnog het verschil bij te betalen.
Daarnet een concreet voorbeeld gekregen : tickets BRU-SFO-LAS-BRU 15/12/12-24/12/12 met Delta, staan op de website aan 822€ pp.
Als je een voucher hebt (op moment van vertrek) van een hotel en/of huurauto (bij om het even wie geboekt) is de ticketprijs voor identiek
dezelfde vluchten (data/uren/nrs)....668€pp...dan maar direct geboekt

We steken dus, een beetje onverwacht, in december nog eens de plas over om de kustroute SFO-LA te rijden en we sluiten af in Las Vegas

-
- Amerikafan
Ik heb voor juli 2013 ook gekeken naar tickets voor Jackson Hole, maar daarvoor betaal je de hoofdprijs. Wij gaan nu een rondje Denver doen, €767,- p.p in juli/aug vanaf A'dam. Voor jullie zal een rondje LAX, SFO of LAS voordeliger zijn. Maar als je het ervoor over hebt moet je het doen.
Let ook op eventuele extra kosten voor bagage op de binnenlandse vlucht.
Saskia
Let ook op eventuele extra kosten voor bagage op de binnenlandse vlucht.
Saskia
2013 rondje Denver met auto: http://www.denver2013.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false;
2011 Zuid-West USA Camper: http://bakkertjesgo2usa.blogspot.com" onclick="window.open(this.href);return false;
2011 Zuid-West USA Camper: http://bakkertjesgo2usa.blogspot.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Ja het kan wel een hoge prijs zijn maar het is wel de prijs op dit moment. Als ze een maand eerder zouden gaan is het 1.000 euro pp. Vergeet niet dat Jackson Hole geen LAX of SFO is. Daarnaast zit er ook nog een binnenlandse vlucht vanaf Jackson Hole bij.
Maar als iemand een betere prijs kan vinden zou dat natuurlijk fijn zijn.
Maar als iemand een betere prijs kan vinden zou dat natuurlijk fijn zijn.
De bestemming Jackson Hole maakt de ticketprijs waanzinnig hoog. Hoe minder populair de bestemming hoe duurder het ticket. Desondanks vind ik een prijs van ruim 1300 euro belachelijk hoog. Zelf zou ik niet hoger dan 900-1000 gaan.
- Coyote
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 32
- Contacteer:
De ticketprijs mag dan aan de hoge kant zijn, TO heeft er goede redenen voor het zo te doen. Op een aantal andere zaken wordt bespaard zodat het per saldo misschien nog wel wat meevalt.
Persoonlijk had ik het anders gedaan, bijv. beginnen in Denver en eindigen in Los Angeles, maar als de tijd beperkt is en je toch dat wilt zien wat je belangrijk vindt heeft dat z'n prijs.
Succes met de planning!
Roland
Persoonlijk had ik het anders gedaan, bijv. beginnen in Denver en eindigen in Los Angeles, maar als de tijd beperkt is en je toch dat wilt zien wat je belangrijk vindt heeft dat z'n prijs.
Succes met de planning!

Roland
@Roland Thanks! Plannen zit erop we gaan binnenkort alles definitief regelen en boeken. Voor sommigen misschien veel te vroeg maar ik wil zekerheid m.b.t. De hotels in de parken e.d.
Ik heb net nog even snel gekeken op Connections, maar voor een vlucht via madrid e.d. Met lange reistijd kom ik toch nog op € 1.025 naar Denver en terug van Lax. Dat komt dus echt niet in de buurt van de hiervoor genoemde bedragen. Gezien de extra bestemming en extra vlucht blijf ik er dan toch bij dat 1.300 best oke is. Het is geen koopje, maar het sluit wel volledig bij mijn wensen aan.
Iedereen bedankt voor het reageren! Ik kan nu eenmaal niet op de goedkoopste oplossing wachten vind ik.
Ik heb net nog even snel gekeken op Connections, maar voor een vlucht via madrid e.d. Met lange reistijd kom ik toch nog op € 1.025 naar Denver en terug van Lax. Dat komt dus echt niet in de buurt van de hiervoor genoemde bedragen. Gezien de extra bestemming en extra vlucht blijf ik er dan toch bij dat 1.300 best oke is. Het is geen koopje, maar het sluit wel volledig bij mijn wensen aan.
Iedereen bedankt voor het reageren! Ik kan nu eenmaal niet op de goedkoopste oplossing wachten vind ik.
- pumi1000
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 16
Het is een hoge prijs, maar dat is juli/augustus meestal helaas.
Heb je er ook rekening mee gehouden wat "debakkertjes" hierboven al schreef met de extra bagagekosten op de binnenlandse vlucht?
Zou je niet overwegen om vanuit Denver te gaan? Dan kun je ook naar Yellowstone en naar het Westen. Als je dan een langere rijdag inlast valt het misschien wel mee om te overbruggen. Het zijn toch 4 tickets die je moet kopen. Ik zag hierboven ook al iemand die in juli naar Denver gaat voor 767 euro en dat is toch een heel verschil qua prijs. Zelf heb ik ook gekeken voor onszelf voor juli rondje Denver en kwam toen ook uit op 800 euro met KLM. Ik had 2 routes en uiteindelijk hebben we voor die andere route gekozen. Wij gaan wel vanaf Dusseldorf wat ook erg veel in prijs scheelde met Amsterdam.
Succes met je planning!!! Laat je nog even weten wat je uiteindelijk beslist?
Heb je er ook rekening mee gehouden wat "debakkertjes" hierboven al schreef met de extra bagagekosten op de binnenlandse vlucht?
Zou je niet overwegen om vanuit Denver te gaan? Dan kun je ook naar Yellowstone en naar het Westen. Als je dan een langere rijdag inlast valt het misschien wel mee om te overbruggen. Het zijn toch 4 tickets die je moet kopen. Ik zag hierboven ook al iemand die in juli naar Denver gaat voor 767 euro en dat is toch een heel verschil qua prijs. Zelf heb ik ook gekeken voor onszelf voor juli rondje Denver en kwam toen ook uit op 800 euro met KLM. Ik had 2 routes en uiteindelijk hebben we voor die andere route gekozen. Wij gaan wel vanaf Dusseldorf wat ook erg veel in prijs scheelde met Amsterdam.
Succes met je planning!!! Laat je nog even weten wat je uiteindelijk beslist?
1998-2010-2011-2019-2023 Florida
2012 west usa / 2013 oost usa / 2014 noordwest usa / 2015 rondje NY / 2016 west usa / 2017 Florida / 2018 west usa / 2019 west usa / 2022 noordwest usa / 2023 oost + zuid usa / 2024 west usa / 2025 midwest / 2026 Texas en midwest
2012 west usa / 2013 oost usa / 2014 noordwest usa / 2015 rondje NY / 2016 west usa / 2017 Florida / 2018 west usa / 2019 west usa / 2022 noordwest usa / 2023 oost + zuid usa / 2024 west usa / 2025 midwest / 2026 Texas en midwest
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 4 Reacties
- 1174 Weergaves
-
Laatste bericht door Martin & Marianne
-
- 18 Reacties