Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Kaartjes Alicia Keys Lincoln Center
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 0
Kaartjes Alicia Keys Lincoln Center
Ik zou kaartjes willen voor dit concert: http://lc.lincolncenter.org/shows/20612 ... 2020:00:00
Je moet echter een Citi of AAcard hebben om deze te kunnen bestellen.
Kaartjes zijn op stubhub wel verkrijgbaar vanaf 99 dollar, maar dan zit ik weer met het verzenden etc.
Daarnaast kan ik ook niet zien wat de originele prijzen nu zijn.
Iemand nog ideeen hoe ik aan een kaartje kan komen? En hoe ik kan achterhalen wat de originele prijzen zijn?
Je moet echter een Citi of AAcard hebben om deze te kunnen bestellen.
Kaartjes zijn op stubhub wel verkrijgbaar vanaf 99 dollar, maar dan zit ik weer met het verzenden etc.
Daarnaast kan ik ook niet zien wat de originele prijzen nu zijn.
Iemand nog ideeen hoe ik aan een kaartje kan komen? En hoe ik kan achterhalen wat de originele prijzen zijn?
Re: Kaartjes Alicia Keys Lincoln Center
Het lijkt er op dat dit een besloten concert is exclusief voor leden van Cit en AA. En dus zal je de kaarten op een onofficiele wijze moeten bemachtigen. Of anders gezegd op de zwarte markt.
-
- Amerika-ontdekker
Ja, zover was ik ook. Hoop dat er wellicht hier iemand lid is en in ieder geval de prijzen van de tickets weet. Deze zijn nu niet te achterhalen.
-
- Amerika-ontdekker
Oja, nu zie ik het ook. Kwam door de browser op mijn werk denk ik. Thanks!
Nu nog een Citi/AAcard vinden :p
Nu nog een Citi/AAcard vinden :p
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 10 Reacties
- 6471 Weergaves
-
Laatste bericht door HillBillies