Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Op zoek naar bevestiging prijzen vliegtickets
Re: Op zoek naar bevestiging prijzen vliegtickets
Of eventueel de binnenlandse vluchten naar/van Jackson Hole apart boeken op een Amerikaanse site.
@Saskia heb nog even nagekeken, kost idd. Nog 25 dollar per ticket extra voor alleen de binnenlandse vlucht.
Apart boeken heb ik ook al bekeken, komt op 1.400 dollar en het "gewone" ticket zit dan ook nog op minimaal 1.100 euro. Is dus niet goedkoper. Bij de reisorganisatie die voor ons de hotels regelt, op dit forum trouwens zeer gewaardeerd, ook door mijzelf, komen de tickets op € 6.600, tja dan vind ik € 5.400 een koopje.
Mijn besluit staat toch wel vast ik boek de tickets op delta, met de Jackson Hole connection, klinkt trouwens wel als een goede filmtitel
Apart boeken heb ik ook al bekeken, komt op 1.400 dollar en het "gewone" ticket zit dan ook nog op minimaal 1.100 euro. Is dus niet goedkoper. Bij de reisorganisatie die voor ons de hotels regelt, op dit forum trouwens zeer gewaardeerd, ook door mijzelf, komen de tickets op € 6.600, tja dan vind ik € 5.400 een koopje.

Mijn besluit staat toch wel vast ik boek de tickets op delta, met de Jackson Hole connection, klinkt trouwens wel als een goede filmtitel

van een seksueel getinte film van een bepaalde geaardheid.

Ticket is duur, maar voor deze route in het hoogseizoen is dit waarschijnlijk gewoon de prijs en blijft deze zo. Kijk eens in het overzicht van mensen die dit jaar in juli naar de westkust gingen. Dat is toch vaak EUR 1.000-1.100.
http://forum.allesamerika.com/viewtopic ... 10&t=37012
En alle mensen die mooie prijzen noemen in mei en juni, dat is heel mooi maar dat is geen hoogseizoen. En als je nu tankt betaal je fors meer dan de afgelopen jaren en dat zie je ook terug in de prijzen van vliegtickets/brandstoftoeslag.
http://forum.allesamerika.com/viewtopic ... 10&t=37012
En alle mensen die mooie prijzen noemen in mei en juni, dat is heel mooi maar dat is geen hoogseizoen. En als je nu tankt betaal je fors meer dan de afgelopen jaren en dat zie je ook terug in de prijzen van vliegtickets/brandstoftoeslag.
Wij hebben voor volgend jaar juli/augustus €850,- betaald per ticket. Zit ook nog een binnenlandse vlucht bij.
Tip: Skyscanner
Zoek ook op enkele reizen, klinkt ongewoon maar zo zijn wij op onze relatief goedkope tickets gekomen.
Tip: Skyscanner
Zoek ook op enkele reizen, klinkt ongewoon maar zo zijn wij op onze relatief goedkope tickets gekomen.
Vindt de tickets toch erg duur dit jaar.
Ben zelf voor Atlanta-Miami dus verschillend vertek aan het kijken.
En het beste wat ik daar tegen kwam was tussen 1250 en 1350 met Delta en Klm.
Verwacht niet dat in januarie dit goedkoper wordt omdat hoogseizoen altijd buiten hun aanbiedingen valt.
Zijn wel andere tickets maar die schelen paar tientjes en dan ben je veel langer onderweg en kom je laat aan.
Dus voor jouw ticket vindt ik het meevallen omdat je voor Jackson hole de hoofdprijs betaald.
Zelf vindt ik het teveel geld voor een ticket en heb het er niet voor over.
Wordt nu denk ik retour Miami voor 760 in juli(hoogseizoen)
Maar als je het er voor over hebt zou ik nu boeken misschien wordt het straks duurder.
Ben zelf voor Atlanta-Miami dus verschillend vertek aan het kijken.
En het beste wat ik daar tegen kwam was tussen 1250 en 1350 met Delta en Klm.
Verwacht niet dat in januarie dit goedkoper wordt omdat hoogseizoen altijd buiten hun aanbiedingen valt.
Zijn wel andere tickets maar die schelen paar tientjes en dan ben je veel langer onderweg en kom je laat aan.
Dus voor jouw ticket vindt ik het meevallen omdat je voor Jackson hole de hoofdprijs betaald.
Zelf vindt ik het teveel geld voor een ticket en heb het er niet voor over.
Wordt nu denk ik retour Miami voor 760 in juli(hoogseizoen)
Maar als je het er voor over hebt zou ik nu boeken misschien wordt het straks duurder.
- RNA
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 7
- Contacteer:
Ook ik vind het een enorm hoge prijs, net zoals de meeste forum leden. Maar Eenbsl, wat maakt het uit? Als jij goede redenen hebt om dit schema te boeken en de prijs valt binnen jouw budget, zou ik hem gewoon boeken!!
Het lijkt erop dat je er goed over nagedacht hebt en goede overwegingen hebt, al zijn de prijzen hoog.. ook wij kunnen je niet vertellen of e.e.a. nog gaat stijgen of dalen
Het lijkt erop dat je er goed over nagedacht hebt en goede overwegingen hebt, al zijn de prijzen hoog.. ook wij kunnen je niet vertellen of e.e.a. nog gaat stijgen of dalen

De prijs gaat denk ik niet veel omlaag. Vooral omdat je vliegt op Jackson Hole. Afgelopen jaren hebben wij vaak (voor de zomer) geboekt rond december/januari. Vooral omdat er dan nog wel eens aanbiedingen waren van Aer Lingus (oostkust) en British Airways. Deze aanbiedingen lijken alleen altijd meer van toepassing op de grotere internationale luchthavens.
Hoe internationaler de luchthaven hoe groter de kans op een mooie ticketprijs.
- kalaman
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 24
- Contacteer:
had hier gisteren in dit topic geschreven dat ik tickets geboekt had voor 15/12-24/12/2012 BRU-SFO LAS-BRU aan 668€ pp.
Vermits de tickets nog niet definitief geboekt waren (had tijd tot 18u vandaag) nog eens aan het rondkijken geweest (opnieuw op de site van Connections) en nu heb ik ze (wel definitief
) kunnen boeken aan 590€ gewoon door een dag op te schuiven. Nu gaan we dus van 16/12 tot 25/12 en...eten kalkoen op het vliegtuig...
.
Dit vind ik nu toch wel een schitterende prijs. Ze zijn geboekt met US-Airways. Normaal kijk ik daar nooit naar omdat zij de gewoonte hebben om vanuit Philadelphia met een gewone 1-gangs 757 te vliegen. Dat hebben we 1x gedaan en nooit meer
. Maar nu is zowel de heen- als terugvlucht met een 767 en dit is precies wat we willen.
Dus nog maar eens bevestigd : vraag nooit aan jouw buurman op het vliegtuig hoeveel hij/zij betaald heeft...
Vermits de tickets nog niet definitief geboekt waren (had tijd tot 18u vandaag) nog eens aan het rondkijken geweest (opnieuw op de site van Connections) en nu heb ik ze (wel definitief

Dit vind ik nu toch wel een schitterende prijs. Ze zijn geboekt met US-Airways. Normaal kijk ik daar nooit naar omdat zij de gewoonte hebben om vanuit Philadelphia met een gewone 1-gangs 757 te vliegen. Dat hebben we 1x gedaan en nooit meer

Dus nog maar eens bevestigd : vraag nooit aan jouw buurman op het vliegtuig hoeveel hij/zij betaald heeft...
- lsl
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 12
Omdat dit een gouden tip was heb ik de vraag voorgelegd aan Connections en krijg dit als antwoord:--> noot : je kan bij Delta, via Connections, nog altijd heel wat goedkoper boeken als je een voucher van een huurauto en/of hotel hebt.
Deze hoeft daarom niet bij Connections geboekt te zijn. Een voucher, op het moment van aanmelden in de luchthaven, volstaat. Deze kan
eventueel gevraagd worden bij het inchecken. Als je die niet hebt, dan kunnen ze je verplichten om alsnog het verschil bij te betalen.
Daarnet een concreet voorbeeld gekregen : tickets BRU-SFO-LAS-BRU 15/12/12-24/12/12 met Delta, staan op de website aan 822€ pp.
Als je een voucher hebt (op moment van vertrek) van een hotel en/of huurauto (bij om het even wie geboekt) is de ticketprijs voor identiek
dezelfde vluchten (data/uren/nrs)....668€pp...dan maar direct geboekt
De huurauto zou bij hun moeten geboekt worden ?!Deze info is slechts deels correct.
Ja, wij hebben inderdaad zeer interessante tarieven, maar voor alle duidelijkheid deze tarieven worden enkel in pakket verkocht.
En dat pakket (hotel/huurwagen) dient eveneens bij Connections geboekt te worden.
Het tarief kan niet voorzien worden in flight only, dan is de normale prijs van toepassing.
1987 NY-Florida; 1989 CA-Hawai; 2008 WA DC-Florida; 2009 NY-CA-NV-UT-AZ; 2010 NV-AZ-UT-WY-MT;
2011 CO-UT-AZ-NV; 2012 CO-UT-AZ-NV-CA; 2013 WA-Canada-NV; 2014 CO-UT-AZ-NV; 2015 AZ-UT-CO-NM;
2016 CA-NV-UT-AZ; 2017 CO-UT-AZ
2011 CO-UT-AZ-NV; 2012 CO-UT-AZ-NV-CA; 2013 WA-Canada-NV; 2014 CO-UT-AZ-NV; 2015 AZ-UT-CO-NM;
2016 CA-NV-UT-AZ; 2017 CO-UT-AZ
- kalaman
- Amerika-expert
- Contacteer:
dan weten ze duidelijk niet af van elkaar. Ik heb het expliciet gevraagd : "moet ik dan ook een auto/hotel bij jullie boeken?"
Het antwoord was klaar en duidelijk : "Neen, helemaal niet, een voucher, van om het even wie, van een auto en/of hotel volstaat bij het inchecken".
De enige beperking is dat je dergelijke tickets niet via internet kan boeken, enkel in het kantoor.
Het voorstel kwam ook van hen uit, want ik wist daar helemaal niets van. Ik ken die persoon nochtans heel goed want ik heb er al regelmatig bij geboekt
maar het was ook de eerste keer dat ze mij dat vertelde. Ik kan natuurlijk ook maar zeggen wat mij verteld werd...
PS : ondertussen heb ik toch die tickets niet geboekt omdat ik 's anderendaags kunnen boeken heb aan...590€ (zonder voorwaarden) 16/12 BRU-SFO en 25/12 LAS-BRU
Het antwoord was klaar en duidelijk : "Neen, helemaal niet, een voucher, van om het even wie, van een auto en/of hotel volstaat bij het inchecken".
De enige beperking is dat je dergelijke tickets niet via internet kan boeken, enkel in het kantoor.
Het voorstel kwam ook van hen uit, want ik wist daar helemaal niets van. Ik ken die persoon nochtans heel goed want ik heb er al regelmatig bij geboekt
maar het was ook de eerste keer dat ze mij dat vertelde. Ik kan natuurlijk ook maar zeggen wat mij verteld werd...

PS : ondertussen heb ik toch die tickets niet geboekt omdat ik 's anderendaags kunnen boeken heb aan...590€ (zonder voorwaarden) 16/12 BRU-SFO en 25/12 LAS-BRU
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 13
- Contacteer:
Mooie prijs voor de kerstperiode !
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 1
Beste forumleden . Wij zijn van plan om in Juli voor de eerste keer naar Amerika te gaan , Waarschijnlijk Florida en omstreken Ontdekken. Nu willen we alles zelf plannen en mijn vraag is of we de vliegtickets best nu boeken of nog wachten tot de prijzen evt zakken ? Wij zouden vanaf 15 Juli kunnen gaan. Bij Skyscanner vond ik dit goedkoopste : Retour Brussel - Miami voor €739 . Doen of niet doen ?
Mvg Jochen.
Mvg Jochen.
- kalaman
- Amerika-expert
- Contacteer:
Dergelijke prijs voor Miami is wel bijzonder duur, zelfs voor juli. Best wachten tot de actiedagen bij Connections in november, of beter nog vanaf begin januari.
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 1
Ja , heb alles zowat vergeleken en Miami kwam er goedkoopste uit . ok hoeveel denk je dat het nog kan schillen in actie prijs? Heb een beetje schrik dat we geen goede vlucht meer gaan hebben.
Groeten, jochen
Groeten, jochen
Dat is het inderdaad het dillema. Je weet nooit hoe de prijs zich ontwikkeld. Je hebt geen garantie dat je minder betaald met langer wachten.
- kalaman
- Amerika-expert
- Contacteer:
Wachten tot nov en vooral begin januari (echt de eerste werkdag Connections contacteren) loont in 99% van de gevallen. Miami is bovendien n bestemming waar je zo veel kan op vliegen als op bvb Parijs. Dagelijks meerdere vluchten. En hoeveel je ook zal betalen, knoop dit altijd in jouw oren : vraag nooit aan jouw buurman op t vliegtuig hoeveel hij betaald heeft 

-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 4 Reacties
- 1175 Weergaves
-
Laatste bericht door Martin & Marianne
-
- 18 Reacties