Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Op zoek naar bevestiging prijzen vliegtickets

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
vana
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 4
Contacteer:

Re: Op zoek naar bevestiging prijzen vliegtickets

Bericht door vana »

Ik heb helaas nog nooit meegemaakt dat Connections bij hun acties in januari goedkope vliegtarieven had voor de maanden juli en augustus.
monster
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 11

Bericht door monster »

En toch; blijven vergelijken..... Ik was al weken op zoek naar een betaalbaar ticket naar Vancouver, kwam al enkele weken op 850-1000 euro uit per ticket en ineens had ik afgelopen week een prijs van 689 te pakken en dat voor juli-augustus!!!
Toen dus gelijk geboekt!
http://annekestefan.web-log.nl ( vakantie's USA 2006 en 2007)
http://annekeenstefan.blogspot.com ( vakantie Ijsland/ USA/ Canada 2008)
Jochen1990
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 1

Bericht door Jochen1990 »

Geen makkelijke keuze dus , iemand die in het verleden al voor de periode Juli/augustus tickets heeft geboekt in November , Januari ? voor minder ?
En met de autohuur ook best afwachten of vroeg vastleggen. ? Groeten
mtl
Amerika-expert

Bericht door mtl »

Ik wacht ook altijd tot het begin januari is. Aan de andere kant moet je je niet blind staren op die akties. Vaak komt die mooie prijs ineens. Mijn ervaring is dat wachten loont.
kalaman
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 24
Contacteer:

Bericht door kalaman »

vana schreef:Ik heb helaas nog nooit meegemaakt dat Connections bij hun acties in januari goedkope vliegtarieven had voor de maanden juli en augustus.
Vorig jaar betaalden we begin januari voor eind juni 580€ naar Seattle en dit jaar 890€ naar Anchorage, Alaska. Niet bepaald slechte prijzen toch, dacht ik :wink: .
Ik kijk altijd meerdere (tientallen) keren per dag. En de prijzen kunnen per keer enorm verschillen.
Zie maar onze prijzen die we nu betaald hebben voor december as (BRU-SFO LAS-BRU) : vorige maandagmorgen 630€, 's middags geen spoor meer van die vlucht, maar wél aan meer dan 700€, dinsdagmorgen ineens weer aan 630€, woensdagmorgen (identiek dezelfde vlucht) 880€. Dan woensdagmiddag geboekt aan 590€ (gewoon de data 1 dag opgeschoven). Je ziet maar, blijven en blijven kijken.
vana
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 4
Contacteer:

Bericht door vana »

kalaman schreef:Vorig jaar betaalden we begin januari voor eind juni 580€ naar Seattle en dit jaar 890€ naar Anchorage, Alaska. Niet bepaald slechte prijzen toch, dacht ik :wink: .
.
En daar zit nou precies het verschil. Eind juni valt nog onder het voorseizoen. Vanaf ongeveer 5 juli begint het hoogseizoen en zijn de vliegtickets meteen een stuk duurder.
Wij zijn al 4 keer in het hoogseizoen geweest en hebben altijd de tickets eind september, begin oktober geboekt en zelfs een keer in november. De prijzen zijn na die tijd vrijwel altijd een stuk hoger geweest. Voor eind september zijn de prijzen ook nog hoog omdat je officieel pas 330 dagen voor je terugreis kunt boeken.
Jochen1990
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 1

Bericht door Jochen1990 »

De kans bestaat dat we eind Juni kunnen vertrekken , om net onder de sezoens kosten te vallen. €580 is idd een mooie prijs ! Ik hou het in t'oog !
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer