Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Kortingsbonnen, Groupon en andere acties

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
tosca
Amerika-expert

Re: Kortingsbonnen, Groupon en andere acties

Bericht door tosca »

Een ander forumlid liep tegen dit probleem aan, misschien is dat ook bij jou gebeurd:
Jasmino schreef:Ik denk dat je de gegevens wel goed hebt ingevuld, maar dat je creditcard is geblokkeerd door je bank door deze transactie. Bel morgen even met de bank omdat te controleren en gelijk te "unblocken", dan probeert Groupon later nog eens om het bedrag te incasseren en dan gaat het wel goed. Je hebt 4 dagen de tijd om dit in orde te maken met de bank.

En hoe ik dat weet? Ik had namelijk precies hetzelfde vorige week met de aanschaf van een voucher voor Vancouver. Succes ermee!
En heb je wel een Amerikaans adres ingevuld?
Jasmino schreef:Zo doe ik dat ook. Bij adres geef ik al mijn gegevens op (incl. juiste postcode en woonplaats), en bij staat en postcode geef ik een combinatie die werkt (ik gebruik meestal Delaware met pc 12345). Gaat tot nu toe gewoon goed. Welke bank heb jij? Bij mij ging de rabo dwars liggen. Door de manier waarop Groupon incasseert van de CC, geeft het systeem een automatische blokkade.
RNA
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 7
Contacteer:

Bericht door RNA »

Voor de mensen die gebruik willen maken van Carmellimo staan er een aantal kortingscodes online. Deze kun je hier vinden. Het gaat om een Coupon van $3 op elke trip, een coupon van $4 op een trip vanaf het vliegveld en een coupon van $5 op trips boven de $60.

Zo kost bijv. een standaard rit van JFK airport naar Manhattan $40-$4 = $36 ! Dit is bijna $10 goedkoper dan de taxi! (ook hier komt nog toll bovenop).
Afbeelding WA, NY, NJ, PA, MD, VA, FL, TX, MN, HI + Puerto Rico - nog 40 te gaan

Afbeelding
Manjav
Amerika-newbie
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door Manjav »

Door deze pagina nieuwsgierig geworden en gaan kijken op groupon. Op viator.com staat een actie voor de helicoptervlucht 12-min voor 92 euro
op groupon staat voor de vlucht 12 min 63 euro. Dat scheelt zo'n 30 euro!

Iemand ervaring met deze tour? :-)

http://www.groupon.com/deals/helicopter ... rvices-inc
dhg2000
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 13
Contacteer:

Bericht door dhg2000 »

Voor mijn afgelopen vakantie heb ik een Orange County Entertainment book gekocht voor een paar dollar op eBay.
Dit is een heel dik boek met daarin allemaal kortingen voor restaurants en activiteien in Orange County. Dit boek heb je ook voor veel andere gebieden, steden en plaatsen in Amerika. Zo ga ik voor mijn volgende vakantie ook die van Orlando bestellen als er een goede aanbieding is. De eerste dag had ik het boek er al uit. De versie van 2013 is nu te koop. Ik zou het nu nog niet kopen voor die 30,00 maar gewoon wacen tot een aanbieding van 8,00. Ik heb er een paar honderd euro voordeel mee gehad tijdens de vakantie, dus ik denk dat het wel een goede tip is.
RNA
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door RNA »

@ManjaV, is idd een goede deal. Let wel op, je moet opstappen in new jersey.. dus ff van Manhattan af!
Afbeelding WA, NY, NJ, PA, MD, VA, FL, TX, MN, HI + Puerto Rico - nog 40 te gaan

Afbeelding
Manjav
Amerika-newbie

Bericht door Manjav »

@RNA ik had dat ook gezien ja, wel iets om in de gaten te houden, thanks! Even met de man des huizes overleggen welke hij liever wil ;-) Ben je toch weer een tijdje onderweg natuurlijk en daar zitten ook wel weer kosten aan. Pfff lastig al die keuzes haha.

Maar we gaan het sowieso doen natuurlijk, hoort toch wel beetje bij de NY experience dacht ik zo ;-)
Laatst gewijzigd door Manjav op 29 sep 2012, 22:13, 1 keer totaal gewijzigd.
tosca
Amerika-expert

Bericht door tosca »

Ik zou wel oppassen met zoiets via Groupon te kopen. Bij slecht weer gaan ze niet door en met je Groupon heb je dan al van te voren betaald..
Manjav
Amerika-newbie

Bericht door Manjav »

@Tosca, jij zegt beter zoiets doen als je aankomt? Of is viator daar wel beter in?! Wil natuurlijk niet geld weggooien (we gaan over 2 weken).
tosca
Amerika-expert

Bericht door tosca »

Nou ja, ik had 2 jaar geleden voor m'n verjaardag een tour in SF gekregen en daar werd toen 4 dagen niet gevlogen vanwege het weer. Dan is het zonde van je Groupon.. Nu is in NY het weer misschien wel beter :)
Katja
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 12
Contacteer:

Bericht door Katja »

Als je door zulke omstandigheden geen gebruik van je Groupon kunt maken kun je vaak het bedrag via Groupon weer terugkrijgen. Geen garanties maar ik heb zelf al gebruik daarvan gemaakt in NL en een vriend van me heeft het in de VS gehad. Hoorde van een kennis dat ze geen geld terug kreeg maar wel een tegoed op haar account. Is in ieder geval de moeite waard om te proberen in zulke gevallen.
RNA
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door RNA »

Groupon is behoorlijk safe hoor. Natuurlijk heb je geen invloed op de weersomstandigheden, maar dat is hetzelfde als via Viator of welke broker dan ook. Bovendien blijft je groupon tegoed geldig. Stel ik koop een bon van 50$ voor macy's en die geeft mij recht op 100$ shoppen, maar die verloopt op 1 oktober. Dan heb ik pech, want die 100$ geldt niet meer... maar ik mag ten alle tijden het geld wat ik voor de groupon heb betaald besteden, dus die 50$.

Als je nu een bon koopt van 80$ voor de helicopter tour en het is alle dagen van je vakantie zulk slecht weer dat je geen 1 dag kan vliegen (kans is aanwezig, maar lijkt me niet heel groot) dan blijft het bedrag wat je betaald hebt ten alle tijden te besteden. Dus als je een jaar later wederom naar NYC gaat is je bon niet meer geldig, maar kun je de 80$ die je betaald hebt voor je bon wel gebruiken voor de tour. Je hoeft dan alleen nog maar het restant van het bedrag bij te betalen. Dus als die tour normaal 120$ is moet je nog 40$ betalen en betaal je alsnog niks extra.

Bovendien zijn ze er vrij soepel met terugnemen wat dan weer gestort wordt als tegoed op je account. Het is en blijft een risico om vooraf kaartjes te kopen voor iets wat weersafhankelijk is, maar nogmaals.. Groupon is hier vrij coulant mee.

Afbeelding
ina
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 16
Contacteer:

Bericht door ina »

http://www.groupon.com/deals/american-p ... source=rvs

Ik heb het hele topic niet gelezen maar moet je nu een Amerikaans adres invullen om iets als dit te bestellen? en kan je gewoon met Ideal of Mastercard betalen?
tosca
Amerika-expert

Bericht door tosca »

Je moet een account aanmaken en inderdaad een Amerikaans adres invullen. Betalen kan met creditcard (en misschien paypal, dat weet ik niet zeker). Adres invullen kon nog wel even puzzelen zijn.

Maar goed, dat staat allemaal in dit topic uitgelegd als het goed is ;)
ina
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door ina »

Voor belangstellenden, nog een Manatee snorkel tour in Crystal river.

http://www.groupon.com/deals/adventure- ... source=rvs

Volgens mij hoef je geen adres in te vullen, alleen e-mail, je kan met cc betalen
Hans_Belgium
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 18

Bericht door Hans_Belgium »

Dit gevonden bij Groupon.be
6-daagse reis Las Vegas voor vanaf 699€

http://tinyurl.com/ctsnjfv

:thumbup:
Edman!
Amerikafan
Contacteer:

Bericht door Edman! »

Kortingscodes voor korting op hotelboekingen bij Expedia en Ebookers:

- Expedia.nl - 10% korting op een hotelboeking (voorwaarden): KERSTFEEST2012
- Ebookers.nl - 5% korting op een hotelboeking (voorwaarden): ExtraKorting

Altijd handig! :wink:
Travel USA (2010-now) o.a.: roadtrip SW, roadtrip Denver-LA, Las Vegas, Grand Canyon, Yellowstone, NYC, Washington, SF.
Nootje
Amerikafan
Contacteer:

Bericht door Nootje »

22-daagse all-in campertrip door West-Amerika in april (nog 9 uur en 30 min)
https://www.vakantieveilingen.nl/vakant ... erika.html
dhg2000
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 13
Contacteer:

Bericht door dhg2000 »

Daar wordt vaak nog meer op geboden, dan dat de reis bij Jan Doets rechtstreeks kost :D
USamerika
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 1

Bericht door USamerika »

Expedia geeft 10% korting op hotels wereldwijd van 17 tot 24 januari met actiecode EXPHOTELJAN13
voorwaarden zijn te vinden op: http://www.expedia.nl/informatie/EXPHOTELJAN13.aspx
€ 50 minimale besteding
10.00% korting
Gebruik de volgende code: EXPHOTELJAN13.
Geldig tussen 2013-01-17 en 2013-01-24

Weet iemand of je bij een annulering via expedia ALLE kosten terug krijgt of alleen de hotelkosten maar niet de toeslagen ?

[edit] Ja dus volgens expedia
meyem
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 12

Bericht door meyem »

reserveringskosten waarschijnlijk niet ....
een collega van mij had laatst hele goede ervaringen toen zij niet kon vliegen vanwege de sneeuw... heeft expedia van alles omgezet voor hen. Meestal hoor je dat anders. (Zijis wel een cardioloog, dus ze zullen niet budget hebben geboekt, ik weet niet of dat verschil maakt :mrgreen: )

edit: o, ik lees nu pas jouw edit. Moet je bij expedia nog steeds alles vooruit betalen? Hotels.com heeft dat inmiddels veranderd. Ik doe dat niet meer, vooruit betalen ...
Mijn NYC blogs
Dit feit staat niet vast
Gesloten
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer