Een ander forumlid liep tegen dit probleem aan, misschien is dat ook bij jou gebeurd:
Jasmino schreef:Ik denk dat je de gegevens wel goed hebt ingevuld, maar dat je creditcard is geblokkeerd door je bank door deze transactie. Bel morgen even met de bank omdat te controleren en gelijk te "unblocken", dan probeert Groupon later nog eens om het bedrag te incasseren en dan gaat het wel goed. Je hebt 4 dagen de tijd om dit in orde te maken met de bank.
En hoe ik dat weet? Ik had namelijk precies hetzelfde vorige week met de aanschaf van een voucher voor Vancouver. Succes ermee!
En heb je wel een Amerikaans adres ingevuld?
Jasmino schreef:Zo doe ik dat ook. Bij adres geef ik al mijn gegevens op (incl. juiste postcode en woonplaats), en bij staat en postcode geef ik een combinatie die werkt (ik gebruik meestal Delaware met pc 12345). Gaat tot nu toe gewoon goed. Welke bank heb jij? Bij mij ging de rabo dwars liggen. Door de manier waarop Groupon incasseert van de CC, geeft het systeem een automatische blokkade.
Voor de mensen die gebruik willen maken van Carmellimo staan er een aantal kortingscodes online. Deze kun je hier vinden. Het gaat om een Coupon van $3 op elke trip, een coupon van $4 op een trip vanaf het vliegveld en een coupon van $5 op trips boven de $60.
Zo kost bijv. een standaard rit van JFK airport naar Manhattan $40-$4 = $36 ! Dit is bijna $10 goedkoper dan de taxi! (ook hier komt nog toll bovenop).
WA, NY, NJ, PA, MD, VA, FL, TX, MN, HI + Puerto Rico - nog 40 te gaan
Door deze pagina nieuwsgierig geworden en gaan kijken op groupon. Op viator.com staat een actie voor de helicoptervlucht 12-min voor 92 euro
op groupon staat voor de vlucht 12 min 63 euro. Dat scheelt zo'n 30 euro!
Voor mijn afgelopen vakantie heb ik een Orange County Entertainment book gekocht voor een paar dollar op eBay.
Dit is een heel dik boek met daarin allemaal kortingen voor restaurants en activiteien in Orange County. Dit boek heb je ook voor veel andere gebieden, steden en plaatsen in Amerika. Zo ga ik voor mijn volgende vakantie ook die van Orlando bestellen als er een goede aanbieding is. De eerste dag had ik het boek er al uit. De versie van 2013 is nu te koop. Ik zou het nu nog niet kopen voor die 30,00 maar gewoon wacen tot een aanbieding van 8,00. Ik heb er een paar honderd euro voordeel mee gehad tijdens de vakantie, dus ik denk dat het wel een goede tip is.
@RNA ik had dat ook gezien ja, wel iets om in de gaten te houden, thanks! Even met de man des huizes overleggen welke hij liever wil Ben je toch weer een tijdje onderweg natuurlijk en daar zitten ook wel weer kosten aan. Pfff lastig al die keuzes haha.
Maar we gaan het sowieso doen natuurlijk, hoort toch wel beetje bij de NY experience dacht ik zo
Laatst gewijzigd door Manjav op 29 sep 2012, 22:13, 1 keer totaal gewijzigd.
Nou ja, ik had 2 jaar geleden voor m'n verjaardag een tour in SF gekregen en daar werd toen 4 dagen niet gevlogen vanwege het weer. Dan is het zonde van je Groupon.. Nu is in NY het weer misschien wel beter
Als je door zulke omstandigheden geen gebruik van je Groupon kunt maken kun je vaak het bedrag via Groupon weer terugkrijgen. Geen garanties maar ik heb zelf al gebruik daarvan gemaakt in NL en een vriend van me heeft het in de VS gehad. Hoorde van een kennis dat ze geen geld terug kreeg maar wel een tegoed op haar account. Is in ieder geval de moeite waard om te proberen in zulke gevallen.
Groupon is behoorlijk safe hoor. Natuurlijk heb je geen invloed op de weersomstandigheden, maar dat is hetzelfde als via Viator of welke broker dan ook. Bovendien blijft je groupon tegoed geldig. Stel ik koop een bon van 50$ voor macy's en die geeft mij recht op 100$ shoppen, maar die verloopt op 1 oktober. Dan heb ik pech, want die 100$ geldt niet meer... maar ik mag ten alle tijden het geld wat ik voor de groupon heb betaald besteden, dus die 50$.
Als je nu een bon koopt van 80$ voor de helicopter tour en het is alle dagen van je vakantie zulk slecht weer dat je geen 1 dag kan vliegen (kans is aanwezig, maar lijkt me niet heel groot) dan blijft het bedrag wat je betaald hebt ten alle tijden te besteden. Dus als je een jaar later wederom naar NYC gaat is je bon niet meer geldig, maar kun je de 80$ die je betaald hebt voor je bon wel gebruiken voor de tour. Je hoeft dan alleen nog maar het restant van het bedrag bij te betalen. Dus als die tour normaal 120$ is moet je nog 40$ betalen en betaal je alsnog niks extra.
Bovendien zijn ze er vrij soepel met terugnemen wat dan weer gestort wordt als tegoed op je account. Het is en blijft een risico om vooraf kaartjes te kopen voor iets wat weersafhankelijk is, maar nogmaals.. Groupon is hier vrij coulant mee.
WA, NY, NJ, PA, MD, VA, FL, TX, MN, HI + Puerto Rico - nog 40 te gaan
Ik heb het hele topic niet gelezen maar moet je nu een Amerikaans adres invullen om iets als dit te bestellen? en kan je gewoon met Ideal of Mastercard betalen?
Je moet een account aanmaken en inderdaad een Amerikaans adres invullen. Betalen kan met creditcard (en misschien paypal, dat weet ik niet zeker). Adres invullen kon nog wel even puzzelen zijn.
Maar goed, dat staat allemaal in dit topic uitgelegd als het goed is
Kortingscodes voor korting op hotelboekingen bij Expedia en Ebookers:
- Expedia.nl - 10% korting op een hotelboeking (voorwaarden): KERSTFEEST2012
- Ebookers.nl - 5% korting op een hotelboeking (voorwaarden): ExtraKorting
Altijd handig!
Travel USA (2010-now) o.a.: roadtrip SW, roadtrip Denver-LA, Las Vegas, Grand Canyon, Yellowstone, NYC, Washington, SF.
Expedia geeft 10% korting op hotels wereldwijd van 17 tot 24 januari met actiecode EXPHOTELJAN13
voorwaarden zijn te vinden op: http://www.expedia.nl/informatie/EXPHOTELJAN13.aspx
€ 50 minimale besteding
10.00% korting
Gebruik de volgende code: EXPHOTELJAN13.
Geldig tussen 2013-01-17 en 2013-01-24
Weet iemand of je bij een annulering via expedia ALLE kosten terug krijgt of alleen de hotelkosten maar niet de toeslagen ?
reserveringskosten waarschijnlijk niet ....
een collega van mij had laatst hele goede ervaringen toen zij niet kon vliegen vanwege de sneeuw... heeft expedia van alles omgezet voor hen. Meestal hoor je dat anders. (Zijis wel een cardioloog, dus ze zullen niet budget hebben geboekt, ik weet niet of dat verschil maakt )
edit: o, ik lees nu pas jouw edit. Moet je bij expedia nog steeds alles vooruit betalen? Hotels.com heeft dat inmiddels veranderd. Ik doe dat niet meer, vooruit betalen ...
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.