Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
AT&T service
AT&T service
Ik zat gisteren wat te zoeken in de diensten die mijn gsm provider (AT&T) aanbiedt, en kwam deze tegen, die misschien in geval van calamiteiten erg handig kan zijn:
https://familymap.wireless.att.com/find ... wWorks.htm
Het komt er op neer dat je je op ieder gewenst moment kunt aanmelden voor een service waarbij je informatie krijgt over de locatie van mobiele nummers die in je family plan zitten. Het kost 10 dollar per maand voor maximaal 2 nummers (eerste maand gratis) en je hoeft het pas te nemen op het moment dat het nodig is (en je annuleert de service gewoon weer als je hem niet meer nodig hebt).
Ik ben zelf al jaren op zoek naar een mogelijkheid om mijn verdwaal-dochter op te kunnen sporen, maar voor die één à twee keer per jaar dat ik dat nodig had, vond ik bestaande gps-trackingsystemen veel te duur.
Ik heb het zelf nog niet uitgeprobeerd, dus misschien zie ik nog wat haken en ogen over het hoofd, maar ik ben voorlopig blij verrast dat AT&T deze service aanbiedt.
https://familymap.wireless.att.com/find ... wWorks.htm
Het komt er op neer dat je je op ieder gewenst moment kunt aanmelden voor een service waarbij je informatie krijgt over de locatie van mobiele nummers die in je family plan zitten. Het kost 10 dollar per maand voor maximaal 2 nummers (eerste maand gratis) en je hoeft het pas te nemen op het moment dat het nodig is (en je annuleert de service gewoon weer als je hem niet meer nodig hebt).
Ik ben zelf al jaren op zoek naar een mogelijkheid om mijn verdwaal-dochter op te kunnen sporen, maar voor die één à twee keer per jaar dat ik dat nodig had, vond ik bestaande gps-trackingsystemen veel te duur.
Ik heb het zelf nog niet uitgeprobeerd, dus misschien zie ik nog wat haken en ogen over het hoofd, maar ik ben voorlopig blij verrast dat AT&T deze service aanbiedt.
Re: AT&T service
Goede tip! Wij hebben gewoon Find my iPhone geinstalleerd. Dat werkt ook prima om te zien waar je kind zich bevindt en is gratis 

Mits je allemaal 1 AppleID gebruikt voor iCloud.. Of je het wachtwoord van je kind weet 

Confidence: the feeling you experience before you fully understand the situation.
Clint's Thoughts
Clint's Thoughts
Ja, daar gaat het bij ons ook fout: we hebben twee Apple id's en dochter heeft bovendien ook nog eens geen smartphone.
Hah, nee we hebben restricties aangezet op de iPhone en inderdaad, we weten het wachtwoord