Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
NBA wedstrijd meemaken
- RNA
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 7
- Contacteer:
Re: NBA wedstrijd meemaken
Ik heb ook een NBA match in MSG meegemaakt, zeker een aanrader! Ik dacht overigens dat MSG in oktober gesloten was ivm een verbouwing?

-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 0
De Brooklyn Nets spelen in de Barcleys Center
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 8
- RNA
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 7
- Contacteer:
Juist, vanaf november weer. In oktober spelen ze alleen 'uit' wedstrijden!

-
- Amerika-ontdekker
Iemand nog tips om kaartjes ergens anders te halen als stubhub? Problemen daar met de credit card en ze helpen van geen meter. Billing adres zou niet goed zijn, maar die klopt gewoon.
Sites die ik vind doen geen electronic delivery en ik wil ze niet met de post laten sturen.
Sites die ik vind doen geen electronic delivery en ik wil ze niet met de post laten sturen.
Gebruik even de zoekfunctie van het forum ( kan het nu niet voor je opzoeken).. Je moet een trucje uithalen met je adres, zodat het wel lukt. Je moet een combi maken van NL adres met een Amerikaans adres (of Duits) uit mijn hoofd. Het staat hier ergens duidelijk omschreven en dan moet het lukken 

Adres van je hotel wil ook wel eens werken.
-
- Amerika-ontdekker
Ik heb alles al geprobeerd, ING securcode, andere adressen. Twee keer met die prutsers gebeld, wordt er echt gestoord van.
Hopelijk weet iemand een alternatief waar ik kaartjes kan halen!
Krijg elke keer deze melding:
Your account has been deactivated. Please give us a call and we'll help you fix this.
Unfortunately, we can't add this card to your account at this time. Please give us a call and we'll help you fix this.
Hopelijk weet iemand een alternatief waar ik kaartjes kan halen!
Krijg elke keer deze melding:
Your account has been deactivated. Please give us a call and we'll help you fix this.
Unfortunately, we can't add this card to your account at this time. Please give us a call and we'll help you fix this.
Vervelend dat het bij jou niet lukt. Ik heb juist hele goede ervaringen met StubHub en ook met de klantenservice (meerdere keren).pindatom schreef:Twee keer met die prutsers gebeld, wordt er echt gestoord van.
Probeer de dingen uit dit topic nog eens, misschien lukt het dan wel: http://forum.allesamerika.com/viewtopic ... 8&p=713619
-
- Amerika-ontdekker
Moeders CC lukte ook al niet..Paypal van een collega kunnen gebruiken gelukkig 

Fijn! NBA is een leuke beleving om mee te maken 

-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht