Maar ik wist niet hoe ik in een paar woorden kon omschrijven hoe het zit.
Het plan is om in november een weekje weg te gaan samen met een vriendin. Omdat Amerika altijd favoriet blijft heeft dat de voorkeur alleen zijn de ticketprijzen altijd hoog. Nou hebben we het geluk dat we een kans maken op een vlucht waar we als paardengrooms werken en de beste kans om samen te vliegen is naar JFK. Pas twee of drie dagen voor vertrek hebben we zekerheid dat we die kant op kunnen maar ik wil graag een plan hebben voor het geval we mogen zodat ik ook een inschatting van de kosten kan maken.
Zelf ken ik New York en Washington maar de rest van de omgeving niet zo goed. Mijn reisgenote is nog nooit in Amerika geweest. Ik wil zeker een paar dagen New York bekijken en wil me dus vast inlezen op betaalbare hotel opties eventueel buiten de stad.
Washington is mijn favoriete stad van alle steden die ik tot nu toe bezocht heb. Ben er al twee keer geweest maar vind het zeker geen straf om het nog een keer te bekijken.
Maar wat verder te doen ligt nog helemaal open en ik heb ook geen idee. Ga me zeker inlezen maar hoor graag tips en suggesties voor een mooi rondje.