Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
nog wat langer wachten voor de DV2013
- Fredje
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 7
- Contacteer:
nog wat langer wachten voor de DV2013
DV 2013 Entrants: Please keep your confirmation number until at least September 2013, even if you were not selected on May 1, 2012. The Department of State may select more DV 2013 entries on October 22, 2012 at noon, Eastern Daylight Time (EDT) (GMT-4).
http://noldenusa.blogspot.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: nog wat langer wachten voor de DV2013
He balen! Nog langer wachten 

Wat ik me nu afvraag ... kan het kwaad om je al in te schrijven op 2 okt voor 2014? Of heb je dan een probleem als je alsnog wint?
-
- Amerika-expert
- Contacteer:
En waar zou dat probleem dan volgens jou kunnen ontstaan?
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Het is toch raar als je al gewonnen hebt dat je dan nog een keer mee doet. Daar komt het dan op neer, alleen weet je het nog niet optijd...
-
- Amerika-expert
- Contacteer:
En dat is dan ook het antwoord.
Trouwens, er staat nergens dat je niet nog eens mee mag doen als je al gewonnen hebt.
Trouwens, er staat nergens dat je niet nog eens mee mag doen als je al gewonnen hebt.

Elke
- Disney-Golf
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 999
Dat is nieuw voor mij Elke?!
Is het zo dat als je gewonnen hebt, besluit om niet te gaan, je op een later tijdstip je terug kan inschrijven?
Ik dacht dat je de D.V. maar één keer kon winnen?
Is het zo dat als je gewonnen hebt, besluit om niet te gaan, je op een later tijdstip je terug kan inschrijven?
Ik dacht dat je de D.V. maar één keer kon winnen?

@Disney-golf, waarom zou je de DV maar een keer kunnen winnen? De vraag is wel of je als je gewonnen hebt en al eerder nee hebt gezegd (na een eerdere overwinning) of ze bij het gesprek op het consulaat wel overtuigd raken van jouw wens.
- Disney-Golf
- Amerikakenner
Bij mijn vraag gaat het erom;
Je hebt gewonnen, beslist om persoonlijke redenen niet te emigreren.
Een aantal jaren later, persoonlijke redenen zijn van de baan en terug meegedaan.
Kan je dan nogmaals winnen en alsnog emigreren op basis van de D.V.?
Ik dacht dat je de D.V. maar één keer kon winnen en als je dan niet emigreerde, je via de D.V. geen green card meer kon verkrijgen maar andere wegen moest bewandelen.
Als je wel 2x kan/mag winnen zou dit nieuw zijn voor mij...
Nu niet afkomen met hoe groot is de kans dat je 2x kan winnen, de meesten winnen ze überhaupt niet,bla, bla, bla...
Het gaat mij hier ff over het principe!
Je hebt gewonnen, beslist om persoonlijke redenen niet te emigreren.
Een aantal jaren later, persoonlijke redenen zijn van de baan en terug meegedaan.
Kan je dan nogmaals winnen en alsnog emigreren op basis van de D.V.?
Ik dacht dat je de D.V. maar één keer kon winnen en als je dan niet emigreerde, je via de D.V. geen green card meer kon verkrijgen maar andere wegen moest bewandelen.
Als je wel 2x kan/mag winnen zou dit nieuw zijn voor mij...
Nu niet afkomen met hoe groot is de kans dat je 2x kan winnen, de meesten winnen ze überhaupt niet,bla, bla, bla...
Het gaat mij hier ff over het principe!

Voor zover ik weet kun je gewoon opnieuw meedoen en ook wederom winnen hoor, waar heb je vandaan dat het niet zo is?
- Fredje
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 7
- Contacteer:
we wachten maar weer af... meer kan je niet doen toch?
http://noldenusa.blogspot.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Amerika-expert
- Contacteer:
Je kan absoluut opnieuw meedoen! Nergens in de regels staat dat het niet mag.
Elke
- Disney-Golf
- Amerikakenner
Ik meen dat ooit ergens gelezen te hebben en zou het logisch vinden.Ziva schreef:Voor zover ik weet kun je gewoon opnieuw meedoen en ook wederom winnen hoor, waar heb je vandaan dat het niet zo is?
Velen willen dolgraag emigreren en dat er dan individuen zijn die meedoen juist voor "the heck of it" is m.i. niet serieus t.o.v. zij die het echt willen en perfect voorbereid zijn.
Als jij het ook zegt geloof ik het zeker!kastelke schreef:Je kan absoluut opnieuw meedoen! Nergens in de regels staat dat het niet mag.

- Natje
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 10
Jammer....nog eens wachten tot 22 oktober, zucht
Ik schrijf me sowieso al in morgen hoor.

Ik schrijf me sowieso al in morgen hoor.

-
- Amerika-newbie
- Aantal x V.S. bezocht: 3
Pff ja ik was ook benieuwd om opnieuw te checken vanavond, helaas nog even wachten...
Maar ik schrijf me vanaf morgen ook al opnieuw in hoor
Maar ik schrijf me vanaf morgen ook al opnieuw in hoor

De boodschap (dat er op 22 oktober nieuwe trekkingen volgen) is nu verdwenen....

Als je je nummer van vorig jaar checkt staat er nog wel steeds "More entries will be selected in early October 2012".Yowannes schreef:De boodschap (dat er op 22 oktober nieuwe trekkingen volgen) is nu verdwenen....

-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 2
Kunnen we nu dus alsnog concluderen dat 22 oktober de datum is om te checken of mogen we een streep trekken door div2013?Max_ schreef:Als je je nummer van vorig jaar checkt staat er nog wel steeds "More entries will be selected in early October 2012".Yowannes schreef:De boodschap (dat er op 22 oktober nieuwe trekkingen volgen) is nu verdwenen....

Ik zit ook een beetje te twijfelen, moet je nou wel meedoen met de DV2014 of eerst wachten tot de uitslag compleet is van DV2013?
Wat is wijsheid?
Wat is wijsheid?
- coukie
- Amerikafan
- Partner van: Erwin
Hmmmm .........ik denk niet dat we nog moeten hopen op meer trekkingen
Anders hadden ze waarschijnlijk de boodschap van meer trekkingen wel duidelijk op de site laten staan
Op naar 2014 zou ik zeggen

Anders hadden ze waarschijnlijk de boodschap van meer trekkingen wel duidelijk op de site laten staan

Op naar 2014 zou ik zeggen

Received Green Card Jan 2014
Became US citizen Nov 2019
# finally home!
Became US citizen Nov 2019
# finally home!
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-