Ok mannen en vrouwen, back on topic
Ben ik de enige Belg/Nederlander voor wie het anderom is ??
Ik rij in België in een dodge ram 1500, 5,7L V8 en op vakantie in Amerika huur ik een midsize SUV. Voor mij is dat dus een downgrade ipv een upgrade tov mijn eigen wagen
Ik huur een SUV omdat het gewoon makkelijk is, de koffers gaan makkelijk in de wagen, je zit lekker hoog en het stapt makkelijk in en uit én vooral, wij proberen vaak dirtroads te rijden en dat gaat gewoon niet met een sedan.
Verder ben ik gewoon om 'hoog' te zitten en ik voel me dan ook niet zo veilig in zo"n klein wagentje.
Opmerkingen dat ik 'iets te compenseren heb' omdat ik zo'n grote pickup truck rij, lach ik gewoon weg. Wie me associaal vind kijkt maar de andere kant op. Ik heb die wagen gekocht omdat ik die erg mooi vind (nog steeds mooier dan het nieuwe model 2012) en omdat ik van het geluid hou (ook een flowmaster voor de kenners/liefhebbers)
Wat milieu betreft: ik ben zelf nogal milieubewust (vind ik dan toch), heb zonnepanelen, goed geisoleerd huis, sorteren enorm veel want ik heb maar 3 afvalzakken per jaar om mee te geven. En mijn wagen rijdt op LPI, wat me ook nog eens voordeliger uitkomt.
Maar met zo een wagen zeur ik niet over het verbruik (+- 23L/100km) want dan had ik maar een kleine diesel moeten kopen.
voor de rest is mijn moto : leven en laten leven ...
Bart