Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Reis Teamlentini: 4 weken met 3 kids, tips?

Vragen over specifieke reizen naar de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
e_spock
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 14

Re: Reis Teamlentini: 4 weken met 3 kids, tips?

Bericht door e_spock »

Teamlentini schreef:Ik heb nu Lake HAvasu als tussenstop tussen GC en Anaheim. Ik wil eigenlijk een dag of twee langer in San Diego verblijven, als lekker rustpunt aan het eind van de reis. Maar waar snoep ik wat dagen af. Is Montery echt wel de moeite, met het whale watchen? Of is dit hopen op een walvis ver weg door de verrekijker? Of zal ik van de vier nachten Yosemite een nacht afhalen? Lastig, vier weken klinkt lang, maar het is toch een puzzel!
Als het over san diego gaat kan ik alleen maar zeggen dat het er heerlijk toeven is. Er is van alles te doen en het weer is bijna altijd geweldig.

Natuurlijk kan je disney world en seaworld doen, is erg mooi, maar ook erg duur.
Verder:
Balboa park
San diego zoo (zeer de moeite waard)
San diego zoo safari, voor wild animal park ( ligt wel een redelijk eindje uit de stad, maar is ook zeer de moeite waard)
La jolla
De marine haven met het midway museum
Over de brug naar het eiland coronado
Old town

San diego wordt niet voor niets door de amerikanen een van de mooiste steden van het land genoemd!

http://bart3dp.wordpress.com/category/san-diego/
toetjero
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 1

Bericht door toetjero »

Mogelijk is een San Diego card ( op googlen ) ook wel iets voor jullie.
Teamlentini
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 2

Bericht door Teamlentini »

Dank jullie wel voor de San Diego tips. Ben alleen nog op zoek naar een enigszins betaalbaar (max $ 200 p.n.) hotel of strandhuis. Als iemand hier nog tips over heeft, hoor ik het graag.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer