Met Delta heb ik (nog) geen ervaring.
Ik denk wel dat je alle berichtgeving omtrent delta even in de gaten moet houden.
Mijn vriendin vliegt in dec. met delta en die vertelde mij vlak voor ons vertrek dit jaar dat er berichten waren over een eventueel op handen zijnde failisement van delta!! voor ons geen punt dit keer want we vlogen met Continental.(( en die hebben wel kleine schermpjes ...Us Airways had dat ook niet))
Maar goed het kan nooit geen kwaad om dat eens goed na te kijken
Misschien niet relefant maar wat vorig jaar nog niet het geval was maar dit jaar wel ...als je losse tickets boekt en de airline gaat failite dan kreeg je voor heen niets vergoed ...tegenwoordig is dit wel verzekerd!
Dus ook dat is een geruststelling.
Offtopic
En persoonlijk wil ik NOOIT meer op NEWARK landen.
Wat een puinhoop luchthaven was dat zeg!
Na aankomst in ewr hadden we een overstap van 4 uur dus ruim tijd he
Yeh right... niet dus.. hebben daar maar liefst 3 uur bij costums gestaan ....In de rij wel te verstaan met nogeens 100derde andere Bloed heet in die hal geen airco en de vliegtuigen bleven maar komen dus de hal werdt alleenmaar voller ....er waren van de zeg 25 loketten maar 6 ingebruik
Om over mijn ervaring daarna maar te zwijgen...Geen vlucht ...( niet gemist maar no plane ...uh no no crew ...uh no crew is here no plane ..hu no plane is coming but crew has gone home .oeps now the weather is so bad the plane can't come atall ....zouden om 8 uur sávonds moeten opstijgen en het was ondertussen al half 11 (US TIJD)((fijn als je met 2 kinderen vliegt en rond 7 uur(NL TIJD) thuis bent vertrokken dus verplichte overnachting wat co netjes na aandringen van onze kant toch regelde.want naar het schijnt is het zo dat als een vlucht gecanceld wordt door weersomstandighede dat de airline dan officeel niets voor je hoefd te doen...... en daarna de eerste 3 dagen al onze 6 koffers ZOEK!!
Het enige wat ik CO in ons geval kan nageven is dat ze het later zo goed en zo kwaad mogelijk hebben opgelost.
En het personeel is altijd vriendelijk en behulpzaam gebleven.
En dan mag je zeggen dat je je mening niet op 1 ervaring moet baseren maar toen wij de volgende ochtend terug op ewr kwamen en daar toch menige ouder met kindjes op de grond zaggen liggen te slapen en andere uit onze vlucht van AMS tegen kwamen die uit de hal van de airport waren gestuurd en dus de nacht in de parkeer garage hadden doorgewandeld omdat dat deel van de airport dicht ging?? Nou dan hoef je even niet meer
Nope voor mij voorlopig ((het liefst nooit )) geen newark meer