Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
United vs Delta
Aha, volgens mij was er in 2004 maar één vlucht per dag. Wel inderdaad rond het middaguur meen ik.
Voor wat betreft het kwijtraken van de bagage; ik doe nooit een adreslabel aan de buitenkant maar plak altijd stickers aan de binnenkant van de koffer met ons volledige adres, namen, telefoonnummer etc. Tot nu toe nooit echt nodig gehad, maar je weet nooit natuurlijk.
Verder denk ik altijd: je kan je er wel druk over maken maar je hebt er toch geen invloed op
Voor wat betreft het kwijtraken van de bagage; ik doe nooit een adreslabel aan de buitenkant maar plak altijd stickers aan de binnenkant van de koffer met ons volledige adres, namen, telefoonnummer etc. Tot nu toe nooit echt nodig gehad, maar je weet nooit natuurlijk.
Verder denk ik altijd: je kan je er wel druk over maken maar je hebt er toch geen invloed op

-
- Amerika-expert
-
- Amerikafan
dat lijkt me wel ja... maar je kan ook altijd om een klein flesje water vragen in het vliegtuig. Maar ja qua eten; mag je ook geen eten meer meenemen -banaan ofzo-.. pff dan wordt het een lange zit van 6-7 uur alleen op water hahachranimei schreef:Hmmm... als je dus een binnenlandse vlucht hebt van een paar uur, krijg je (bijna) geen drinken! Maar je mag tegenwoordig ook niks vloeibaars meer mee het vliegtuig in brengen toch?
Hopelijk houden ze daar dan rekening mee, door toch wat extra drankjes rond te brengen!
- Coyote
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 32
- Contacteer:
Of het echt zoveel duurder is dan op het vliegveld zelf valt wel mee denk ik. Ik heb nu al enkele keren een box gekocht voor $ 5,- en daar zat van alles in. Genoeg om je honger te stillen.Rob schreef:Ook kan je aan boord eten kopen dat is wel duur maar je hoeft niet van de honger om te komen.

Roland
Ik heb zelf nog nooit met Delta gevlogen, wel al verschillende keren met United. United is een prima maatschappij, met een mogelijkheid om te upgraden (soms moet je daarvoor extra betalen) naar Economy Plus, met extra beenruimte, en dat is voor mijn heel lange man wel erg fijn.
Wij hebben afgelopen weekend onze tickets opgehaald bij het reisburo, we vliegen maandag.
Op de tickets zijn de stoelnummers al vermeld, is het dan ook nog mogelijk om te upgraden naar Economy Plus ??
- Coyote
- Amerika-expert
- Contacteer:
Dat is nog best mogelijk, als je op tijd incheckt heb je kans dat je nog in de Economy Plus klasse kunt. Toen ik met United vloog was mijn zitplaats ook al bekend. Ik checkte 3 uur van te voren in en toen kon ik nog een plaatsje in Economy Plus klasse krijgen.Marcenan schreef:Op de tickets zijn de stoelnummers al vermeld, is het dan ook nog mogelijk om te upgraden naar Economy Plus ??
Zorg dus dat je vroeg incheckt dan heb je de meeste kans.
Succes!
Roland
Roland, wat kost zo'n upgrade naar de Economy Plus klasse bij United Airlines ongeveer? En wat bedoel je met vroeg inchecken, 2 uur vantevoren, 3 uur..?Coyote schreef:
Dat is nog best mogelijk, als je op tijd incheckt heb je kans dat je nog in de Economy Plus klasse kunt. Toen ik met United vloog was mijn zitplaats ook al bekend. Ik checkte 3 uur van te voren in en toen kon ik nog een plaatsje in Economy Plus klasse krijgen.
Roland
Alvast bedankt!
-
- Amerikakenner
- Contacteer:
Wat wij altijd doen/ deden is aan de buitenkant een label met daarop het adres etc. van het reisbureau waar je je reis boekt. Enige nadeel daarvan is dat je wel via een reisbureau moet boeken. Anders zou je bijvoorbeeld het adres van het werk of zoiets eraan kunnen hangen.Aïda schreef:Aha, volgens mij was er in 2004 maar één vlucht per dag. Wel inderdaad rond het middaguur meen ik.
Naar mijn idee is het niet verstandig om je eigen adres aan of in een koffer te hangen, want ze willen je koffer nog wel eens open maken of het adres noteren.
Succes!!!
November 2004 Eaglelgae ontmoet via dit forum, 03-07-2009 getrouwd!!!
Ook onze 2e Amerika-reis was supergaaf!!!
25-6/16-7 2011 rondje Denver - LV - Denver!!!
Ook onze 2e Amerika-reis was supergaaf!!!
25-6/16-7 2011 rondje Denver - LV - Denver!!!
- Coyote
- Amerika-expert
- Contacteer:
Zelf heb ik nog nooit voor zo'n upgrade hoeven betalen.Sandrine schreef:Roland, wat kost zo'n upgrade naar de Economy Plus klasse bij United Airlines ongeveer? En wat bedoel je met vroeg inchecken, 2 uur vantevoren, 3 uur..?

Met vroeg inchecken bedoel ik inderdaad 3 uur (soms wel 4 uur) van te voren aanwezig zijn. Vaak als ik incheck beginnen ze net met inchecken en ben dan meestal één van de eersten. Voordeel is dat je nog alle keus qua zitplaatsen hebt. Dat je wat eerder op Schiphol bent is ook niet erg. De tijd vliegt voor mij altijd voorbij omdat er van alles te zien is op Schiphol.
Roland
Ben ook niet van gisteren hoorRaymond schreef: Naar mijn idee is het niet verstandig om je eigen adres aan of in een koffer te hangen, want ze willen je koffer nog wel eens open maken of het adres noteren.
Succes!!!

-
- Amerikafan
Bij mijn reisbureau zeiden ze dat je nooit vante voren je stoelnummer kunt vastleggen; ook niet bij maatschappij zelf, ook niet bij speciaal telefoonnummer.
Dus toen ik aankwam [vroeg] om in te checken waren alleen slechte plaatsen over en navraag leerde me dat iedereen verbaast hierom vastl; iedereen kon van te voren gewoon stoel reserveren. Hebben jullie dit ook gedaan?
[hihi je mag geen vloeistoffen meenemen he...toen ik ging was ik ziek en had ik neusspray bij me, want zonder neuspray deed het landen heel erg pijn aan mn oren als alles dichtzit. Maar nu mag je denk ik ook geen neusspray meer meenemen he? jeetje hopen maar dta je niet verkouden wordt..Make-up ook niet denk ik]
Dus toen ik aankwam [vroeg] om in te checken waren alleen slechte plaatsen over en navraag leerde me dat iedereen verbaast hierom vastl; iedereen kon van te voren gewoon stoel reserveren. Hebben jullie dit ook gedaan?
[hihi je mag geen vloeistoffen meenemen he...toen ik ging was ik ziek en had ik neusspray bij me, want zonder neuspray deed het landen heel erg pijn aan mn oren als alles dichtzit. Maar nu mag je denk ik ook geen neusspray meer meenemen he? jeetje hopen maar dta je niet verkouden wordt..Make-up ook niet denk ik]
-
- Amerikakenner
- Contacteer:
Cyber Alien, ik zou eerst maar eens een goed reisburo opzoeken, die je goed voorlicht.
Dat reisburo van jou is knudde !!
Eric
Dat reisburo van jou is knudde !!
Eric
kijk ook eens op mijn weblog:
http://engers.web-log.nl
kijk ook eens op mijn weblog:
http://engers.web-log.nl
- Njit
- Amerika-expert
- Partner van: SpaceAce
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Met de huidige E-Tickets kun je meestal 24 uur van te voren je stoel vastleggen. Dit werkt bij de meeste zo..Cyber-Alien schreef:Bij mijn reisbureau zeiden ze dat je nooit vante voren je stoelnummer kunt vastleggen; ook niet bij maatschappij zelf, ook niet bij speciaal telefoonnummer.
Vliegtickets kopen bij het reisburo is ook achterhaald. Of je deze nu daar haalt, via een vliegwinkel.nl/vliegtarieven.nl/cheaptickets.nl of rechtstreeks bij de KLM/Delta/United besteld - uiteindelijk levert het over gewoon een E-Ticket op.
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
-
- Amerikafan
- Contacteer:
Souraia, kijk voor voordelige tickets ook eens bij BA en Air France. Wij hebben gisteren geboekt voor juni/juli 2007 en daarbij een goed tarief kunnen vinden. Bij BA hadden ze een heel voordelige aanbieding op de site van BA... maar deze bleek bij het boeken (op de data die wij bedacht hadden) al helemaal " sold out".
Via http://usa.kras.nl hebben we verder nog voordelige tickets gevonden via Air France.
Frappant hierbij is wel dat er verschil is in de manier van boeken. Het lijkt wel een soort loterij!!
Wat ik bedoel: onze heenreis gaat van: Dusseldorf - Parijs - SFO en vervolgens van Las Vegas - JFK en dan de terugreis van: JFK - Parijs- Dusseldorf.
Als ik dit helemaal direct invoer, dus het hele traject bij Multi city invoer, dan is het tarief 600 euro duurder dan wanneer ik het traject opsplits in de heen- en terugreis en vervolgens het traject van LAS naar JKK los boek.... is dit nog te volgen???
Wij vonden het in ieder geval heel vreemd... maar dat maakt niets uit... die 600 euro zijn dus snel bespaard!
MAS
Via http://usa.kras.nl hebben we verder nog voordelige tickets gevonden via Air France.
Frappant hierbij is wel dat er verschil is in de manier van boeken. Het lijkt wel een soort loterij!!
Wat ik bedoel: onze heenreis gaat van: Dusseldorf - Parijs - SFO en vervolgens van Las Vegas - JFK en dan de terugreis van: JFK - Parijs- Dusseldorf.
Als ik dit helemaal direct invoer, dus het hele traject bij Multi city invoer, dan is het tarief 600 euro duurder dan wanneer ik het traject opsplits in de heen- en terugreis en vervolgens het traject van LAS naar JKK los boek.... is dit nog te volgen???
Wij vonden het in ieder geval heel vreemd... maar dat maakt niets uit... die 600 euro zijn dus snel bespaard!
MAS
2005.... again in 2007!!!... again in 2009!!!
reisverslag zuidwesten 2005
reisverslag zuidwesten en New York 2007
reisverslag 2009
http://www.asmas.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
reisverslag zuidwesten 2005
reisverslag zuidwesten en New York 2007
reisverslag 2009
http://www.asmas.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Amerika-newbie
- Contacteer:
Re: United vs Delta
Hoi,
Zijn net 1 dag terug van onze reis naar de USA. Hebben ook met Delta gevlogen. Delta heeft wel schermpjes in de stoel. Helaas hadden wij de pech dat we niet op Atlanta mochten landen i.v.m het slechte weer.
Onze terugvlucht zou zijn.... van Denver naar Atlanta en dan vanaf Atlanta naar Dusseldorf. Omdat we niet op Atlanta mochten landen en het vliegtuig niet genoeg brandstof had zijn we doorgevlogen naar Alabama.
Hier hebben we een uur aan de grond gestaan i.v.m het tanken. Toen vanaf Alabama weer naar Atlanta gevlogen. Hier onze aansluiting gemist naar Dusseldorf. De mevrouw achter de balie had al snel een nieuwe vlucht voor ons gevonden. We moesten nu vanaf Atlanta naar Frankfurt en dan vanaf Frankfurt weer door naar Dusseldorf. De koffers hoefden we ons niet druk over te maken, die zouden we in Frankfurt weer van de band kunnen halen. (hebben dit 3 keer gevraagd aan verschillende personeelsleden van Delta)
Aangekomen in Frankfurt en gewacht tot onze koffers op de band zouden komen. Genoeg koffers op de band, maar niet die van ons.
Toen alle koffers weg waren en wij als enige nog bij de band stonden werden we al snel geholpen door een personeelslid van Delta.
Die man ging het nakijken in zijn kantoor en melde ons dat onze koffer en 2 reistassen nog in Atlanta stonden.
Omdat onze laatste aansluiting vanaf Frankfurt naar Dusseldorf met de Lufthansa was zijn hun verantwoordelijk voor onze koffers en moesten wij ons in Dusseldorf melden bij de Lufthansa voor het verlies van de koffers.
Bij aankomst in Dusseldorf naar de balie gegaan voor het verlies van onze koffers. Deze dame kon ook zien dat onze bagage nog in Atlanta was.
Ons adres daar achtergelaten. We kregen nog 3 toilettasjes mee.
Vandaag een telefoontje gehad dat 1 koffer en 1 tas is aangekomen op de luchthaven van Schiphol. (ligt dichter bij ons huis dan Dusseldorf)
Helaas is nog 1 reistas niet aangekomen.
Morgen komen ze de koffer en 1 tas bij ons huis afleveren.
Nu maar hopen dat onze andere tas ook nog opduikt.
Wij hebben gewoon ontzettend veel pech gehad met onze terugvlucht.
Op 1 dag zijn wij dus op 5 vliegvelden geweest.
Een tip voor iedereen die dit ook mocht overkomen. Bewaar alle papieren. De dame in Atlanta had een papierenticket moeten uitschrijven voor onze vlucht vanaf Frankfurt naar Dusseldorf. Dit had ze dus niet gedaan. Gelukkig hadden we de stoelnummers vanaf Atlanta naar Frankfurt nog bewaard. Dus in Frankfurt hebben ze een nieuw ticktet uitgeschreven voor onze vlucht naar Dusseldorf.
Nog even over de schermpjes in de stoelen. Dit was een grote boeing met 3 x 3 stoelen. Op de heenreis hadden we geen schermpjes in de stoelen.
Mochten we weer een keer naar Amerika gaan, dan zou ik toch weer overwegen om met Delta te vliegen. Wij vonden de service wel goed.
Zijn al 4 keer in Amerika geweest en hebben ook met andere vliegtuigmaatschappijen gevlogen. We hebben gewoon dikke pech gehad.
Ik zou nu wel eerst gaan kijken of de koffers inderdaad niet op de band terecht zouden komen. Maar hier hadden we in Atlanta ook de tijd niet voor, en je gaat ervan uit dat het dan wel goed komt.
Maar ondanks de vervelende terugvlucht hebben we een geweldige vakantie gehad.
Succes met het boeken van de vluchten.
Groetjes van Stefanie.
Zijn net 1 dag terug van onze reis naar de USA. Hebben ook met Delta gevlogen. Delta heeft wel schermpjes in de stoel. Helaas hadden wij de pech dat we niet op Atlanta mochten landen i.v.m het slechte weer.
Onze terugvlucht zou zijn.... van Denver naar Atlanta en dan vanaf Atlanta naar Dusseldorf. Omdat we niet op Atlanta mochten landen en het vliegtuig niet genoeg brandstof had zijn we doorgevlogen naar Alabama.
Hier hebben we een uur aan de grond gestaan i.v.m het tanken. Toen vanaf Alabama weer naar Atlanta gevlogen. Hier onze aansluiting gemist naar Dusseldorf. De mevrouw achter de balie had al snel een nieuwe vlucht voor ons gevonden. We moesten nu vanaf Atlanta naar Frankfurt en dan vanaf Frankfurt weer door naar Dusseldorf. De koffers hoefden we ons niet druk over te maken, die zouden we in Frankfurt weer van de band kunnen halen. (hebben dit 3 keer gevraagd aan verschillende personeelsleden van Delta)
Aangekomen in Frankfurt en gewacht tot onze koffers op de band zouden komen. Genoeg koffers op de band, maar niet die van ons.
Toen alle koffers weg waren en wij als enige nog bij de band stonden werden we al snel geholpen door een personeelslid van Delta.
Die man ging het nakijken in zijn kantoor en melde ons dat onze koffer en 2 reistassen nog in Atlanta stonden.
Omdat onze laatste aansluiting vanaf Frankfurt naar Dusseldorf met de Lufthansa was zijn hun verantwoordelijk voor onze koffers en moesten wij ons in Dusseldorf melden bij de Lufthansa voor het verlies van de koffers.
Bij aankomst in Dusseldorf naar de balie gegaan voor het verlies van onze koffers. Deze dame kon ook zien dat onze bagage nog in Atlanta was.
Ons adres daar achtergelaten. We kregen nog 3 toilettasjes mee.
Vandaag een telefoontje gehad dat 1 koffer en 1 tas is aangekomen op de luchthaven van Schiphol. (ligt dichter bij ons huis dan Dusseldorf)
Helaas is nog 1 reistas niet aangekomen.
Morgen komen ze de koffer en 1 tas bij ons huis afleveren.
Nu maar hopen dat onze andere tas ook nog opduikt.
Wij hebben gewoon ontzettend veel pech gehad met onze terugvlucht.
Op 1 dag zijn wij dus op 5 vliegvelden geweest.
Een tip voor iedereen die dit ook mocht overkomen. Bewaar alle papieren. De dame in Atlanta had een papierenticket moeten uitschrijven voor onze vlucht vanaf Frankfurt naar Dusseldorf. Dit had ze dus niet gedaan. Gelukkig hadden we de stoelnummers vanaf Atlanta naar Frankfurt nog bewaard. Dus in Frankfurt hebben ze een nieuw ticktet uitgeschreven voor onze vlucht naar Dusseldorf.
Nog even over de schermpjes in de stoelen. Dit was een grote boeing met 3 x 3 stoelen. Op de heenreis hadden we geen schermpjes in de stoelen.
Mochten we weer een keer naar Amerika gaan, dan zou ik toch weer overwegen om met Delta te vliegen. Wij vonden de service wel goed.
Zijn al 4 keer in Amerika geweest en hebben ook met andere vliegtuigmaatschappijen gevlogen. We hebben gewoon dikke pech gehad.
Ik zou nu wel eerst gaan kijken of de koffers inderdaad niet op de band terecht zouden komen. Maar hier hadden we in Atlanta ook de tijd niet voor, en je gaat ervan uit dat het dan wel goed komt.
Maar ondanks de vervelende terugvlucht hebben we een geweldige vakantie gehad.
Succes met het boeken van de vluchten.
Groetjes van Stefanie.
Voor de 4 de keer naar de USA. De staten die wij al bezocht hebben zijn: Arizona, Utah, California, Nevada, New York, en Florida. In augustus 2006 voor de eerste keer met een camper naar Colorado en Wyoming.
- Souraia
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 10
- Contacteer:
Nou de tarieven zijn bekend. Ik heb op zowel de site van UA en Delta gekeken en het scheelt zo weinig dat ik bij UA wil boeken. Ik had via D-reizen ook nog geinformeerd en voor exact dezelfde vlucht zou ik 230 euro meer moeten betalen.
Weet iemand of je bij UA een verzekering kan afsluiten voor het geval ze failliet gaan?
Weet iemand of je bij UA een verzekering kan afsluiten voor het geval ze failliet gaan?
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 19 Reacties
- 3181 Weergaves
-
Laatste bericht door jojostravelusa
-
- 4 Reacties