Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
De rozendaaltjes stellen zich voor.
- Rozendaaltjes
- Amerika-newbie
- Contacteer:
De rozendaaltjes stellen zich voor.
Hoi allemaal.
Over 24 dagen gaan wij naar Amerika.
Ons zoontje heeft een energie-stofwisselingsziekte die een spierziekte veroorzaakt. Nathan mocht een wens doen bij Doe een wens.
En we gaan met stichting Doe een wens naar de K'nex fabriek.
We gaan kijken hoe K'nex wordt gemaakt.
Alles is heel spannend want we hebben nog nooit gevlogen en nu gaan we met het hele gezin (met z'n 5-en) naar Amerika.
We verblijven in een hotel in Philadelphia, maar de fabriek staat in Hatfield.
Spannend, spannend en nog eens spannend.
Groetjes Harry en Petra.
Over 24 dagen gaan wij naar Amerika.
Ons zoontje heeft een energie-stofwisselingsziekte die een spierziekte veroorzaakt. Nathan mocht een wens doen bij Doe een wens.
En we gaan met stichting Doe een wens naar de K'nex fabriek.
We gaan kijken hoe K'nex wordt gemaakt.
Alles is heel spannend want we hebben nog nooit gevlogen en nu gaan we met het hele gezin (met z'n 5-en) naar Amerika.
We verblijven in een hotel in Philadelphia, maar de fabriek staat in Hatfield.
Spannend, spannend en nog eens spannend.
Groetjes Harry en Petra.
-
- Amerika-expert
- Contacteer:
Wow, ik kan mij inbeelden dat zo'n bezoek aan de K'nex fabriek inderdaad de moeite is.
En, ouders, weze gewaarschuwd: de K'nex is ginder stukken goedkoper dan hier!!!
Veel plezier!
En, ouders, weze gewaarschuwd: de K'nex is ginder stukken goedkoper dan hier!!!
Veel plezier!
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
- Rozendaaltjes
- Amerika-newbie
- Contacteer:
Reisschema van Doe een wens.
Vorige week kregen we het reisschema van Doe een wens.
Het is te mooi om waar te zijn……
Op woensdag 6 september gaan we naar het vliegveld en van daar vliegen we naar Detroit, daar moeten we overstappen naar een ander vliegtuig die op naar Philadelphia brengt.
In Philadelphia halen we een huurauto, en rijden naar ons hotel :Park Hyatt Philadelphia At The Bellevue, heel erg luxe.
Op donderdag hebben we een vrije dag en mogen we zelf doen wat we willen, we hebben wel allerlei tips gekregen met wat we kunnen doen.
Om 16.00 uur worden we verwacht in een Italiaans restaurant, Maggiano's
Vrijdag is de wensdag , we worden in stijl naar de k’nex fabriek gebracht en krijgen daar een rondleiding en we moesten vooral de fotocamera meenemen.
Zaterdag zijn we uitgenodigd om naar The academy of natural sciences te komen Het museum ze hebben daar heel veel over dinosaurussen. Het coolste en kindvriendelijkste musea in Philadelphia.
Zondag gaan we eerst 2 uur rijden om naar het Hershey entertainment & resorts te gaan. De Chocolade wereld een dag lekkere zoete pret!
En we krijgen in ieder geval lekker chocolade mee naar huis, staat er.
Maandag hebben we weer een vrije dag, die we zelf mogen in vullen.
Wel worden we om 16.00 uur verwacht bij Dave en Busters om lekker te eten.
Dinsdag is ook een vrije dag met als tip om naar het Franklin instituut te gaan Het museum we krijgen daar kaartjes voor.
Woensdag gaan we weer naar huis na een hele mooie week, eerst weer overstappen in Detroit en dan zijn we donderdag om 11.15 weer op Schiphol. Dit komt door de reistijd en tijdsverschil.
We gaan zeker genieten ,
Groetjes Harry en Petra
Vorige week kregen we het reisschema van Doe een wens.
Het is te mooi om waar te zijn……
Op woensdag 6 september gaan we naar het vliegveld en van daar vliegen we naar Detroit, daar moeten we overstappen naar een ander vliegtuig die op naar Philadelphia brengt.
In Philadelphia halen we een huurauto, en rijden naar ons hotel :Park Hyatt Philadelphia At The Bellevue, heel erg luxe.
Op donderdag hebben we een vrije dag en mogen we zelf doen wat we willen, we hebben wel allerlei tips gekregen met wat we kunnen doen.
Om 16.00 uur worden we verwacht in een Italiaans restaurant, Maggiano's
Vrijdag is de wensdag , we worden in stijl naar de k’nex fabriek gebracht en krijgen daar een rondleiding en we moesten vooral de fotocamera meenemen.
Zaterdag zijn we uitgenodigd om naar The academy of natural sciences te komen Het museum ze hebben daar heel veel over dinosaurussen. Het coolste en kindvriendelijkste musea in Philadelphia.
Zondag gaan we eerst 2 uur rijden om naar het Hershey entertainment & resorts te gaan. De Chocolade wereld een dag lekkere zoete pret!
En we krijgen in ieder geval lekker chocolade mee naar huis, staat er.
Maandag hebben we weer een vrije dag, die we zelf mogen in vullen.
Wel worden we om 16.00 uur verwacht bij Dave en Busters om lekker te eten.
Dinsdag is ook een vrije dag met als tip om naar het Franklin instituut te gaan Het museum we krijgen daar kaartjes voor.
Woensdag gaan we weer naar huis na een hele mooie week, eerst weer overstappen in Detroit en dan zijn we donderdag om 11.15 weer op Schiphol. Dit komt door de reistijd en tijdsverschil.
We gaan zeker genieten ,
Groetjes Harry en Petra
- vana
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 4
- Contacteer:
Hoi Harry en Petra.
Wat geweldig dat jullie naar Amerika gaan met Doe een wens. En dan nog wel een hele week. Dat wordt vast een geweldige ervaring voor jullie zoontje en natuurlijk ook voor jullie.
Ik heb even op jullie site gekeken, mijn man heeft ook een spierziekte (Myasthenia Gravis) en een aantal dingen komen mij bekend voor (o.a. de spierkrachtmetingen en de VSN).
Ik hoop dat jullie een geweldige tijd hebben in de States.
Groetjes Marjon
Wat geweldig dat jullie naar Amerika gaan met Doe een wens. En dan nog wel een hele week. Dat wordt vast een geweldige ervaring voor jullie zoontje en natuurlijk ook voor jullie.
Ik heb even op jullie site gekeken, mijn man heeft ook een spierziekte (Myasthenia Gravis) en een aantal dingen komen mij bekend voor (o.a. de spierkrachtmetingen en de VSN).
Ik hoop dat jullie een geweldige tijd hebben in de States.
Groetjes Marjon