Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Photo size en 8. Mailing Address (Entry Form)

Vragen over de mogelijkheden van emigratie naar de Verenigde Staten horen thuis in dit forum.
Plaats reactie
analist
Amerika-ontdekker

Photo size en 8. Mailing Address (Entry Form)

Bericht door analist »

Hallo allemaal!

Ik heb een foto ingesteld op 600px / 600px en als ik die vergelijk met de foto's op de website is die van mij veel groter. Ook heb ik gelezen dat ik ze juist moet instellen op 300px/300px omdat ze in Amerika zogenaamd andere metingen gebruiken. Voor de zekerheid dus, hoor je ze gewoon op 600px/600px in te stellen en is het normaal dat je foto dan groter is dan die op de website (.gov)?

En mijn tweede vraag: Moet je bij de entry form (dv lottery) 8. Mailing Address juist je eigen gegevens invullen of het adress in Amerika? Ik weet dat dit stom klinkt, maar ik ben dit eerder tegenkomen waarbij mensen de zelfde vraag stelden. Heb er weer naar gezocht, maar heb het jammer genoeg niet terug kunnen vinden. Het kan zijn dat het niet over de dv lottery ging, maar over een andere visa procedure. Maar ook dit wil ik zeker weten.

Verder wens ik iedereen veel succes die ook meedoet!
Njit
Amerika-expert
Partner van: SpaceAce
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Re: Photo size en 8. Mailing Address (Entry Form)

Bericht door Njit »

De voorbeeld-plaatjes die op de site staan @ https://www.dvlottery.state.gov/photo.aspx zijn idd maar 300x300 pixels.
Maar gewoon aanhouden wat er gevraagd wordt: 600x600.

Afbeelding

Ik denk dat ze de voorbeeld-plaatjes wat kleiner gemaakt hebben om ruimte te besparen...
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
SemJes
Amerika-expert

Bericht door SemJes »

analist schreef: Moet je bij de entry form (dv lottery) 8. Mailing Address juist je eigen gegevens invullen of het adres in Amerika?
Je eigen adres!
analist
Amerika-ontdekker

Bericht door analist »

Bedankt voor de reacties!
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer