Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Wie wilt naar de USA verhuizen om Beroemd te worden?
-
- Amerika-expert
Re: Wie wilt naar de USA verhuizen om Beroemd te worden?
Redelijk begin. Nu maar verder oefenen en echte filmpjes gaan maken, waar mensen in bewegen en alle foto's scherp zijn.
Misschien bij een filmgroepje gaan, of op school een filmgroepje opzetten, met bijvoorbeeld een adviserend leraar. En/of later naar een filmschool.
Beroemd worden is hard werk! Succes.
Misschien bij een filmgroepje gaan, of op school een filmgroepje opzetten, met bijvoorbeeld een adviserend leraar. En/of later naar een filmschool.
Beroemd worden is hard werk! Succes.
Nog 1 keer verhuisd, naar Philadelphia.
-
- Amerika-expert
- Contacteer:
Toen je zei dat het over een filmpje ging op Youtube, dacht ik dat het over acteurs ging! Maar dit zijn gewoon wat losse kiejes, niet eens een echte portretserie of zo (voor het geval het over een fotomodel gaat). Hoe denk je dat dit soort van dingen bij gaat dragen aan je succes in Amerika? Want er staan miljoenen van dat (puber)materiaal op youtube. Ik dacht dat je een kortfilm gemaakt had of zo, iets waar je echt iets voor moet kunnen...
Lammert, er is nog heel veel werk aan de winkel. Je moet talenten hebben om het te maken in de US, iets speciaals wat ze niet in overvloed kunnen vinden in hun eigen land. Of je moet een Amerikaans lief zoeken en daar mee trouwen. Dan geraak je ook in Amerika, zonder dat je verder iets speciaals moet kunnen.
Lammert, er is nog heel veel werk aan de winkel. Je moet talenten hebben om het te maken in de US, iets speciaals wat ze niet in overvloed kunnen vinden in hun eigen land. Of je moet een Amerikaans lief zoeken en daar mee trouwen. Dan geraak je ook in Amerika, zonder dat je verder iets speciaals moet kunnen.
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
- RiverCola
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Appart account ook van Lammert op Youtube, met al die white power and 'death to Islam' reacties die hij/zij plaatst bij andere filmpjes... 

-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 10
Hey Lllammer,Leuk om te zien dat je zo jong al bezig bent om naar de usa te verhuizen.
Ik denk dat heel veel mensen naar de usa willen verhuizen om beroemd te worden,alleen is de volgorde verkeerd.
Kijk naar Ferry Somogyi (die gozer die volgens mij ooit in gtst heeft gespeeld)
Die dacht ook even naar de usa te gaan om daar de ene na de andere filmrol te krijgen.
In Nederland was hij inderdaad bekend ja..maar in de usa was hij helemaal niks en had hij nog moeite om een baan te vinden als schoonmaker.
Een groot deel van de "beroemde"personen is beroemd geworden omdat ze "speciaal"zijn.
Neem Madonna...die is niet beroemd geworden omdat ze zo goed kon zingen..die is pas echt beroemd geworden omdat ze zo excentriek was,daardoor is ze zangles gaan nemen en begon ze goed/beter te zingen.
Zoals meerdere hier al zeggen.
Beroemd worden is mogelijk..maar de kans dat je positief beroemd word is EXTREEEEEEM klein dus verspil je toekomst niet aan dit idee.
Ben je al eens in de usa geweest trouwens??Zorg dat je je school goed doet...met mooie cijfers kun je misschien wel een jaar of langer in de usa gaan studeren als je wat ouder bent.
Ik heb je youtube filmpje bekeken.Na 15 seconden heb ik hem ook alweer afgebroken.Leuk geprobeerd met Windows Movie Maker volgens mij maar daar moet je echt meer tijd in stoppen.
Ik doe zelf veel aan foto/videobewerking en je kunt een foto beter geen 23 seconden in beeld laten staan.Dan klikken mensen je na 6 seconden alweer weg.
Afhankelijk van de "drukte" op de foto kun je hem maximaal 6a7 seconden laten staan en dan weer doorgaan naar de volgende foto.
En nog een tipje...gebruik niet dezelfde foto meerdere malen en al HELEMAAAAAL geen onscherpe foto's(tenzij dat het gewenste effect is)
Het allerbeste,om jezelf te promoten,is om een echt filmpje te maken en doe daar je ding in,zingen,dansen,schilderen,acteren,banaan pellen met je grote teen....wat dan ook wat "anders"is dan anderen.
Hier onder aan staat een youtube link.
Dit is van een stel mensen uit Enschede waarvan er een paar op de toneel school zitten.Ze zijn knettergek,compleet idioot en ontzettend "fout".
Ik kan dat wel zeggen want ik ken deze jongens en heb in dezelfde discotheek gewerkt waar hun vaak kwamen filmen.*bolke in enschede*
Gevolg is wel dat ze steeds meer bekendheid krijgen in Enschede en ze tegenwoordig ook al enkele van hun scenes bij de burgemeester op kantoor mogen doen.Ze nemen zelfs de kleding en zooi mee op hun vakanties om daar afleveringen op te nemen.
http://www.youtube.com/watch?v=LMUMz8Nh ... F&index=62
Dit is natuurlijk wel een extreem voorbeeld maar 1 van die jongens heeft nu wel een "fulltime"bijrol aangeboden gekregen in een Joop van den Ende theater productie.Mede omdat ze deze youtube soap gezien hebben.
Zal deze jongen ooit beroemd worden in de usa??? nee waarschijnlijk niet,tenzij hij een Amerikaans meisje vermoord..DAN word je binnen een maand beroemd in heel amerika(zoals iemand al eerder zei trouwens)
Nog 1 ding waar je heel snel beroemd mee kunt worden is met racistische uitspraken gooien.En zoals Rivercola ook al had gezien ben jij daar nogal goed in op youtube.
Bedenk wel dat ALLES wat je op internet zet gezien word..dus ook die opmerkingen.
Door het plaatsen van die racistische opmerkingen vergooi je je eigen toekomst in welk land dan ook.Je bent nog jong dus we zullen het maar even op pubergedrag houden.
Ga eerst maar eens je school en opleiding afmaken en iets positiefs ontwikkelen waardoor je beroemd kunt worden in je straat,wijk,plaats,land,europa,wereld.
Ik denk dat heel veel mensen naar de usa willen verhuizen om beroemd te worden,alleen is de volgorde verkeerd.
Kijk naar Ferry Somogyi (die gozer die volgens mij ooit in gtst heeft gespeeld)
Die dacht ook even naar de usa te gaan om daar de ene na de andere filmrol te krijgen.
In Nederland was hij inderdaad bekend ja..maar in de usa was hij helemaal niks en had hij nog moeite om een baan te vinden als schoonmaker.
Een groot deel van de "beroemde"personen is beroemd geworden omdat ze "speciaal"zijn.
Neem Madonna...die is niet beroemd geworden omdat ze zo goed kon zingen..die is pas echt beroemd geworden omdat ze zo excentriek was,daardoor is ze zangles gaan nemen en begon ze goed/beter te zingen.
Zoals meerdere hier al zeggen.
Beroemd worden is mogelijk..maar de kans dat je positief beroemd word is EXTREEEEEEM klein dus verspil je toekomst niet aan dit idee.
Ben je al eens in de usa geweest trouwens??Zorg dat je je school goed doet...met mooie cijfers kun je misschien wel een jaar of langer in de usa gaan studeren als je wat ouder bent.
Ik heb je youtube filmpje bekeken.Na 15 seconden heb ik hem ook alweer afgebroken.Leuk geprobeerd met Windows Movie Maker volgens mij maar daar moet je echt meer tijd in stoppen.
Ik doe zelf veel aan foto/videobewerking en je kunt een foto beter geen 23 seconden in beeld laten staan.Dan klikken mensen je na 6 seconden alweer weg.
Afhankelijk van de "drukte" op de foto kun je hem maximaal 6a7 seconden laten staan en dan weer doorgaan naar de volgende foto.
En nog een tipje...gebruik niet dezelfde foto meerdere malen en al HELEMAAAAAL geen onscherpe foto's(tenzij dat het gewenste effect is)
Het allerbeste,om jezelf te promoten,is om een echt filmpje te maken en doe daar je ding in,zingen,dansen,schilderen,acteren,banaan pellen met je grote teen....wat dan ook wat "anders"is dan anderen.
Hier onder aan staat een youtube link.
Dit is van een stel mensen uit Enschede waarvan er een paar op de toneel school zitten.Ze zijn knettergek,compleet idioot en ontzettend "fout".
Ik kan dat wel zeggen want ik ken deze jongens en heb in dezelfde discotheek gewerkt waar hun vaak kwamen filmen.*bolke in enschede*
Gevolg is wel dat ze steeds meer bekendheid krijgen in Enschede en ze tegenwoordig ook al enkele van hun scenes bij de burgemeester op kantoor mogen doen.Ze nemen zelfs de kleding en zooi mee op hun vakanties om daar afleveringen op te nemen.
http://www.youtube.com/watch?v=LMUMz8Nh ... F&index=62
Dit is natuurlijk wel een extreem voorbeeld maar 1 van die jongens heeft nu wel een "fulltime"bijrol aangeboden gekregen in een Joop van den Ende theater productie.Mede omdat ze deze youtube soap gezien hebben.
Zal deze jongen ooit beroemd worden in de usa??? nee waarschijnlijk niet,tenzij hij een Amerikaans meisje vermoord..DAN word je binnen een maand beroemd in heel amerika(zoals iemand al eerder zei trouwens)
Nog 1 ding waar je heel snel beroemd mee kunt worden is met racistische uitspraken gooien.En zoals Rivercola ook al had gezien ben jij daar nogal goed in op youtube.
Bedenk wel dat ALLES wat je op internet zet gezien word..dus ook die opmerkingen.
Door het plaatsen van die racistische opmerkingen vergooi je je eigen toekomst in welk land dan ook.Je bent nog jong dus we zullen het maar even op pubergedrag houden.
Ga eerst maar eens je school en opleiding afmaken en iets positiefs ontwikkelen waardoor je beroemd kunt worden in je straat,wijk,plaats,land,europa,wereld.
Wie??PenE schreef: Ferry Somogyi (die gozer die volgens mij ooit in gtst heeft gespeeld)

Alleen bekend bij tienermeisjes...

In één woord: beautifal.
- RiverCola
- Amerika-expert
Facking beautifal!
Fout, I know
Fout, I know

-
- Amerikafan

Tienermeisjes en nichten dan he!!! hahahaha.
Deze gozer bedoel ik.
http://www.google.nl/search?q=ferri+som ... 20&bih=960

En voordat ik daar weer gezeur mee krijg,met nichten bedoel ik mijzelf en niet de homosexuele samenleving.pffffffffffffffffffffff

Laatst gewijzigd door PenE op 31 okt 2012, 11:57, 2 keer totaal gewijzigd.
@lllammert, je hebt hier behoorlijk stevige kritiek gehad, en ik hoop dat je hier een les uit leert. De les dat als je inderdaad beroemd wil worden (in de VS) je écht goed zal moeten zijn en flink boven de rest uit zal moeten steken. Ik weet niet of je weleens de serie "The Big Bang Theory" kijkt, maar Penny is een goede les. Het is natuurlijk fictie, maar haar verhaal is er een dat zeer velen kunnen onderschrijven, dit verhaal is op echte ervaringen van echte mensen gebaseerd.
-
- Amerikafan
Hockey......
Geweldig voorbeeld die Penny!!!!!

Geweldig voorbeeld die Penny!!!!!
Misschien is het interessant voor je om dit blog te volgen: http://www.starsintheeyesblog.com/. Ze is Nederlands en probeert in Amerika beroemd te worden als actrice. Je kunt lezen over haar audities, over het werk wat ze in NL al heeft gedaan, en ook over de visum (on)mogelijkheden.
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 8
Idem hier. Of wacht misschien moet je eens contact opnemen met Astrid Bryant ?Ziva schreef:Kan er niets aan doen maar ik geloof toch serieus niet dat TS is wij hij zegt dat hij is...

- vana
- Amerika-expert
- Contacteer:
Sommige Nederlanders ook hoor, haar real live show wordt ook hier uitgezonden.
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 8
Ach, dat wist ik niet.
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 0
Please don't mention that name !desperate housewive schreef:Of wacht misschien moet je eens contact opnemen met Astrid Bryant ?De belgen hier op het forum zullen wel weten wie dat is

- PSVwally
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Ik heb dat vorige week 3 min (ok, misschien 5) gekeken....wat is dat toch voor een raar persoon. En hoe komt ze daar, want ik kan niet zeggen dat ik het een mooie vrouw vind.
Het youtube kanaal van TS is verwijderd, dus die zien we denk ik niet meer terug
Het youtube kanaal van TS is verwijderd, dus die zien we denk ik niet meer terug
Video verwijderd??lllammert schreef:
Sandy
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 2
Ik denk dat veel mensen, Astrid kortweg onderschatten. Ze doet het toch, verdient goed haar brood met dat typetje.JDS1978 schreef:Please don't mention that name !desperate housewive schreef:Of wacht misschien moet je eens contact opnemen met Astrid Bryant ?De belgen hier op het forum zullen wel weten wie dat is
Ik krijg er de kriebels van van dat wijf !!! Als er nu één voorbeeld is van een Belg in de States waar er beter geen reclame wordt mee gemaakt !!!
Als ze nog maar haar mond opendoet om er de eerste "Amaaazing" uit te braken komt al het haar op mijn hele lichaam recht !!!
Als je ziet hoeveel volk er voor haar was op de boekenbeurs. Dan haar eigen cosmetica producten, de inkomsten van media.
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 51
Inderdaad . . . ze doet het toch maar . . .
Eigen kleding en schoenenlijn, OPI nagellak, boek, TV reality, enz . . .
En den John zit er waarschijnlijk ook warmpjes in . . .
Wat je ook ervan vindt . . . big applaus voor Mrs Bryan !
She made it . . . . and most of us have a long way to go . . . .
Ik wil gerust vandaag nog vertrekken naar LA inclusief haar levenstijl . . . denk dat mijn Mrs er geen enkel probleem mee heeft
Groeten,
Kingair
Eigen kleding en schoenenlijn, OPI nagellak, boek, TV reality, enz . . .
En den John zit er waarschijnlijk ook warmpjes in . . .
Wat je ook ervan vindt . . . big applaus voor Mrs Bryan !
She made it . . . . and most of us have a long way to go . . . .
Ik wil gerust vandaag nog vertrekken naar LA inclusief haar levenstijl . . . denk dat mijn Mrs er geen enkel probleem mee heeft

Groeten,
Kingair
- TedjevanEs
- Amerikakenner
Lees ik hier nu over Belgisch succes en Nederlandsche afgunst? 

-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 13 Reacties
- 2921 Weergaves
-
Laatste bericht door goldenhills
-
- 52 Reacties