Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Elektrische vliegenmepper in bagage?
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 1
Elektrische vliegenmepper in bagage?
Wij gaan volgend jaar een camperreis maken in het zuidwesten van de VS. Ik vroeg me af of je gewoon een elektrische vliegenmepper mee mag nemen in je koffer of kunnen ze daar moeilijk over gaan doen omdat ze nogal streng zijn?
Iemand ervaring mee?
Iemand ervaring mee?
Re: Elektrische vliegenmepper?
Niet verboden, wel verstandig om de batterijen er vóór de reis even uit te halen (en dat geldt voor alle apparaten die op batterijen werken).
-
- Amerika-expert
Een elektrische vliegenmepper? Lijkt me een gat in de markt in de VS.
Nog 1 keer verhuisd, naar Philadelphia.
- ned in MO
- Amerika-expert
- Contacteer:
Die heb je hier al lang benno. Bij elke walmart te koop
Re: Elektrische vliegenmepper in bagage?
Ik neem aan dat we het hier over zo'n electrich tennisracket hebben? Daar "sla" je toch geen vliegen mee dood of wel? Lijkt me dat hij dan zo stuk is?
Ik heb er ook 1, vanuit Nederland meegenomen en gebruik heb voor spinnen en andere kuiperds. Vliegen zijn te snel en kan ik niet echt platslaan ermee.
Voor TS: ik zou er gewoon 1 in Amerika kopen. Zijn inderdaad geloof ik zelfs bij de dollar winkel te koop
Ik heb er ook 1, vanuit Nederland meegenomen en gebruik heb voor spinnen en andere kuiperds. Vliegen zijn te snel en kan ik niet echt platslaan ermee.
Voor TS: ik zou er gewoon 1 in Amerika kopen. Zijn inderdaad geloof ik zelfs bij de dollar winkel te koop

-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 13
Ze zijn er juist voor om vliegen dood te slaan. Het heet niet voor niets elektrische vliegenmepper. Knopje indrukken om de stroom erop te zetten, richting de vlieg, en hup ... Geroosterde vlieg.
Zelf zou ik er ook eentje kopen in de VS als ze ze daar ook hebben. Hoef je ook niet te slepen en die dingen kosten de kop niet,
Zelf zou ik er ook eentje kopen in de VS als ze ze daar ook hebben. Hoef je ook niet te slepen en die dingen kosten de kop niet,
Je hebt mensen die absoluut geen trek hebben om tijdens hun vakantie vijf winkels af te stropen op zoek naar een onbenullig ding dat ze thuis gewoon in de keukenla hebben liggen. Ik ben bijvoorbeeld zo iemand 

Ja snap wat je bedoelt dimona maar zeker als je vliegt kun je toch minder meenemen en als ik dan zou moeten kiezen tussen dat ene leuke jurkje of die vliegenmepper.... 
Nou, ik "sla" er zeker niet mee zoals ik met een echte vliegenmepper sla want dan is dat ding zo stuk. Een gewone vliegenmepper is echt bedoeld om hard en snel mee te slaan. Ik zou het eerder "in een hoek drijven van een vlieg en hopen dat hij tegen dat racket aanvliegt" willen noemen. Ik heb er zo een.. misschien bedoelen we iets anders?

Nou, ik "sla" er zeker niet mee zoals ik met een echte vliegenmepper sla want dan is dat ding zo stuk. Een gewone vliegenmepper is echt bedoeld om hard en snel mee te slaan. Ik zou het eerder "in een hoek drijven van een vlieg en hopen dat hij tegen dat racket aanvliegt" willen noemen. Ik heb er zo een.. misschien bedoelen we iets anders?
Met dat jurkje kan je ook een vlieg dood meppen.Ziva schreef:Ja snap wat je bedoelt dimona maar zeker als je vliegt kun je toch minder meenemen en als ik dan zou moeten kiezen tussen dat ene leuke jurkje of die vliegenmepper....

Elektrische vliegenmeppers behoren ook niet tot mijn standaarduitrusting, maar iedereen zijn hobby toch? Hoeveel mensen slepen niet hele flessen zonnebrandcreme mee...
Wat mensen toch allemaal meenemen?
En dan maar zeuren dat iedereen te veel bagage bij heeft.
Lilo

Lilo
Al 25 jaar en + 50 reizen naar usa, 47 staten bezocht
Haha. Ik heb even gezocht hier of er al zo’n onderwerp was alvorens ik dit onderwerp schreef. Zit met hetzelfde. Vorig jaar ook de vliegenmepper meegenomen en de batterijen in de handbagage. Terugweg bedacht ik me pas van oeps. Straks zien ze dat als wapen en alles weggegooid daar in Canada voor vertrek.
Maar nu is zo’n ding voor mij ideaal mee te nemen. (We nemen altijd zeer weinig mee, dus past prima). Ik doe geen oog dicht met een mug of wat ook in de slaapkamer. Dus veel gemak van. Iedereen is anders. Dus een discussie over het nut heeft niet zoveel zin. Voor mij heeft het nut en ik heb geen zin direct op zoek te moeten.
Vraag1) mag het mee?
Vraag 2) batterij handbagage juist?
Maar nu is zo’n ding voor mij ideaal mee te nemen. (We nemen altijd zeer weinig mee, dus past prima). Ik doe geen oog dicht met een mug of wat ook in de slaapkamer. Dus veel gemak van. Iedereen is anders. Dus een discussie over het nut heeft niet zoveel zin. Voor mij heeft het nut en ik heb geen zin direct op zoek te moeten.
Vraag1) mag het mee?
Vraag 2) batterij handbagage juist?
- PSVwally
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Ik heb in het zuidwesten dus op geen enkele trip ook maar 1 vlieg of mug gezien he...
In Florida overigens een ander verhaal.
Ik weet niet of ze het in Amerika ook verkopen, maar gebruik een vliegenval. Hang het op een 10 meter van je camper (niet dichtbij, want het gaat g/m euren). Alle vliegende insecten in de buurt komen daarop af ipv jouw tuinsetje voor de camper. Hier gebruiken we het tegenwoordig vaak voor in de maneges. Geen idee of je dat mee mag nemen het vliegtuig in, want er zit een lokstofje in het zakje.
En zo'n vliegenmepper is idd niet echt om mee te slaan, maar om het beest tegenaan te laten vliegen.... Maar waarom niet een gewone vliegenmepper meenemen ipv zo'n electrisch ding
In Florida overigens een ander verhaal.
Ik weet niet of ze het in Amerika ook verkopen, maar gebruik een vliegenval. Hang het op een 10 meter van je camper (niet dichtbij, want het gaat g/m euren). Alle vliegende insecten in de buurt komen daarop af ipv jouw tuinsetje voor de camper. Hier gebruiken we het tegenwoordig vaak voor in de maneges. Geen idee of je dat mee mag nemen het vliegtuig in, want er zit een lokstofje in het zakje.
En zo'n vliegenmepper is idd niet echt om mee te slaan, maar om het beest tegenaan te laten vliegen.... Maar waarom niet een gewone vliegenmepper meenemen ipv zo'n electrisch ding
- Ruud2004
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 16
Antwoord op vraag 1: Ja dat mag. (mijn advies, stop dat ding in je ruimbagage)
Antwoord op vraag 2: Batterijen in je handbagage is altijd goed.
Het is tenslotte een vliegenmepper en geen Taser. (voor een vlieg dan weer wel, maar dat moet dan maar
)
Antwoord op vraag 2: Batterijen in je handbagage is altijd goed.
Het is tenslotte een vliegenmepper en geen Taser. (voor een vlieg dan weer wel, maar dat moet dan maar

2004 Chicago/Great Lakes
2005 Chicago/Florida
2007 Chicago/ LV-LA
2009 Chicago-NYC
2011/14/16/22 Florida
2012 ZW USA/Hawaii
2013 Canada/NO USA
2015 ZW/USA
2017 en 2019 ZW Canada/USA
2018 NO Canada/USA
Onze reisverslagen via http://ruud2004.com
2005 Chicago/Florida
2007 Chicago/ LV-LA
2009 Chicago-NYC
2011/14/16/22 Florida
2012 ZW USA/Hawaii
2013 Canada/NO USA
2015 ZW/USA
2017 en 2019 ZW Canada/USA
2018 NO Canada/USA
Onze reisverslagen via http://ruud2004.com
Een gewone mepper krijg ik de muggen niet mee te pakken. Hiermee wel. T gaat om de muggen.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 8 Reacties
- 3374 Weergaves
-
Laatste bericht door kevin123