Ok poging nummer twee.
Vandaag mooie wolkenpartijen en daarvan gebruik gemaakt om eens te proberen iets degelijkers te maken.
Mijn kunstwerk heb ik Grey to Blue genoemd :
[youtube]8A0vPrS3axE&feature=plcp[/youtube]
Bart
Grts, Bart
You can't milk a cow with your hands in your pants
We zijn vorige maand in NY geweest en zijn natuurlijk op Time Square geweest.
Op 1 van de schermen draaide een time lapse filmpje van de nationale parken. Oa Monument valley in de sneeuw.
We weten dat de maker een aziatische naam heeft. Iets met ping of ching. Maar na veelvuldig zoeken hebben we het nog nergens kunnen terugvinden.
kalaman schreef:ik weet niet of ik deze " onclick="window.open(this.href);return false; al geplaatst heb, maar die is, zo mogelijk, nóg mooier...met oa Monument Valley in de sneeuw.
Het zal wel weer aan mij liggen Ik klik op de link en krijg dan dit
Try it for free
We are working hard on the first version of our program. It is very important for us to help realize your ambitious timelapse projects into reality.
This is preview version. We need your email address so our team contact you when tool will be ready to release.
Vervolgens mijn e-mail doorgegeven en geklikt op "get preview version" dat was dan dat?
Moet ik nu wachten tot ik een mail krijg wanneer ik hiermee kan beginnen/echt downloaden??
kalaman schreef:voor diegene die nog een programma zoeken om timelapse-foto's in een filmpje te gieten : http://timelapsetool.com/
noot : bij grote hoeveelheden (>500 foto's) neem je best je tijd want het programma is niet echt snel met verwerken.
Ik heb ook even moeten zoeken. Je moet goed kijken waar het geplaatst wordt. Ik moest ook toestemming geven (mijn firewall oid hield het tegen) om dit programma te kunnen downloaden. Maar voor toen het er eens opstond niks verkeerd aan de hand gehad ofzo. Ik heb ook geen email gekregen dus ik vraag me af waarom ik dat moest doorgeven.
Grts, Bart
Yep ik kreeg precies hetzelfde scherm
Ik heb het gewoon gedownload en verder geen problemen mee gehad. Vanavond een nieuwe poging gedaan voor een kort filmpje; ik zal het zo meteen even posten
Grts, Bart
Bedoeling was om een sunset te creeëren maar helaas verkeerd ingeschat waar de zon zou neerkomen haha.
Maar het is nog maar allemaal oefening, ook voor de nieuwe afstandsbediening.
Aldoende leert men zeker? :
[youtube]RuA_lqjkmfg&feature=plcp[/youtube]
Morgen nieuwe poging indien het weer het toelaat
Bart
Grts, Bart
Stan.Gobien schreef:
@Dude
Tevereden van die Hahnel? Bestaat ook voor Sony, ben geïnteresseerd.
Voorlopig wel maar heb het natuurlijk pas 2x gebruikt. Wel vreemd dat je maar 99 foto's kan instellen. Op internet heb ik gezocht en gevonden dat je dat x2 kan doen, dus 198 foto's. Ik weet nog niet hoe ik dit moet instellen.
Op de afstandsbediening zie je het aantal foto's aftellen. Ik vraag me af of de aftellen terug vanaf 99 begint als je eenmaal aan de nul gekomen bent of dat je ergens iets zelf moet instellen. Ik zal me daar eens moeten in verdiepen.
Bart
Grts, Bart
Ik ben gisteren nog geweest omdat in de namiddag de zon nog scheen.
Ik ben naar de doorkijkkerk geweest om een sunset te schieten doorheen de kerk. Omdat ik te laat was en ik mijn compositie niet meer kon kiezen zoals ik wou ( dan stond de zon al vol in beeld en ik wou ze het beeld in laten komen) is het nog niet echt wat ik er zelf van in gedachten had
Toch even delen :
[youtube]66pwivpZWiI[/youtube]
Grts, Bart
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.