Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Tickethulp deel 5 (eerste hulp bij boeken van vliegtickets)
Re: Tickethulp deel 5 (eerste hulp bij boeken van vliegticke
Ik ben op zoek naar tickets A-dam-New York, New York- San Fransisco en Las Vegas-Adam.
Hoe kan ik dit het beste boeken? Reisperiode september.
Suzie
2023- Alaska cruise & Oregon
2020- Oregon & Washington *Geannuleerd *
2019- Noord-Zuidwesten
2018- Florida
2017- Zuidwesten
2016- Zuidwesten
2019- Noord-Zuidwesten
2018- Florida
2017- Zuidwesten
2016- Zuidwesten
Multicity is een optie. Dus die 3 reizen in 1 ticket boeken. Of een openjaw ticket heen naar New York en terug uit Las Vegas en het binnenlandse ticket New York-San Francisco los boeken. Het zal flink wat opzoekwerk vergen om de juiste deal te krijgen. Hou er rekening mee dat je op binnenlandse vluchte moet betalen voor bagage inchecken.
- Old Faithful
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 9
Op veel sites kun je kiezen voor "meerdere bestemmingen" en daar kun je dan de aparte vluchten invullen.
Wat de prijs betreft, is het een kwestie van regelmatig kijken en boeken op het moment dat je een in jouw ogen gunstige prijs voorbij ziet komen. Wij wonen in zuid Nederland en hebben al enkele keren een gunstige prijs met vertrek van Brussel in september kunnen scoren tijdens de promoties van Connections.be in januari. Helaas geldt ook hier dat resultaten uit het verleden geen garantie zijn voor de toekomst.
Succes bij het zoeken.
Wat de prijs betreft, is het een kwestie van regelmatig kijken en boeken op het moment dat je een in jouw ogen gunstige prijs voorbij ziet komen. Wij wonen in zuid Nederland en hebben al enkele keren een gunstige prijs met vertrek van Brussel in september kunnen scoren tijdens de promoties van Connections.be in januari. Helaas geldt ook hier dat resultaten uit het verleden geen garantie zijn voor de toekomst.
Succes bij het zoeken.
Groet,
Old Faithful
Old Faithful
-
- Amerikakenner
- Partner van: a.ka. Damzkie
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Wij willen in de zomer (juli of begin augustus) naar de oostkust vliegen. Beginbestemming NYC en terug van NYC/WAS of BOS.
Rondje andersom mag ook (dus vliegen op WAS of BOS en terug vanaf NYC).
Vliegen kan vanaf Dusseldorf of Amsterdam, eventueel Brussel bij erg grote prijsverschillen.
Aan welke tarieven moeten we ongeveer denken? 3 jaar geleden in de winter voor €360 naar NYC retour gevlogen, maar dat zal dr nu wel niet inzitten. Zie voorlopig alleen maar tarieven boven de 750,-...
Graag jullie advies!
Rondje andersom mag ook (dus vliegen op WAS of BOS en terug vanaf NYC).
Vliegen kan vanaf Dusseldorf of Amsterdam, eventueel Brussel bij erg grote prijsverschillen.
Aan welke tarieven moeten we ongeveer denken? 3 jaar geleden in de winter voor €360 naar NYC retour gevlogen, maar dat zal dr nu wel niet inzitten. Zie voorlopig alleen maar tarieven boven de 750,-...
Graag jullie advies!
2011: New York + Southwest: http://www.adamsusa.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false;
2012: Vegas + Northwest: http://www.nwusa2012.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false;
2013: Vegas + Southwest: http://www.swusa2013.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false;
2012: Vegas + Northwest: http://www.nwusa2012.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false;
2013: Vegas + Southwest: http://www.swusa2013.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Ik denk aan tarieven van rond de 500-600 euro maar dan moet je geluk hebben. Boven de 750 euro vind ik nogal aan de hoge kant. Ik zou sowieso wachten tot begin januari als er acties zijn. Maar garanties heb je niet in de wonderlijke wereld van de vliegtickets.
-
- Amerikakenner
500-600 euro zou ik gezien de huidige prijzen direct voor tekenen. Zijn de acties in januari alleen van Connections (Brussel) of zijn die er ook vanaf Dusseldorf / Amsterdam?
2011: New York + Southwest: http://www.adamsusa.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Het is niet alleen connections maar meerdere aanbieders en airlines. Vanaf Dusseldorf zou ik niet weten. Weet wel dat die acties geen garantie zijn op een lage ticketprijs. Je kan er wel eens naast grijpen.
Afgelopen zomer (juli) vlogen we vanaf Brussel naar Boston en terug vanaf JFK met Aer Lingus. We hadden tickets geboekt tijdens hun Summer Sale in januari voor EUR 480,- p.p.Wij willen in de zomer (juli of begin augustus) naar de oostkust vliegen. Beginbestemming NYC en terug van NYC/WAS of BOS.....Aan welke tarieven moeten we ongeveer denken?
- Coyote
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 32
- Contacteer:
Er zit in de regel nogal een verschil in de prijs als je in de zomer of in de winter vliegt. Vergeet die € 360 dus maar als vergelijking. Voor juli/augustus is die € 750 niet eens heel raar omdat het dan hoogseizoen is. Wellicht dat je door verschillende acties nog wel goedkoper uit kunt zijn. Houd daarom vanaf nu de prijzen goed in de gaten en bepaal vooraf wat je maximaal voor een ticket wilt betalen. Kom je die prijs tegen, kun je gelijk boeken.Gijs&Kelly schreef:Wij willen in de zomer (juli of begin augustus) naar de oostkust vliegen.
<knip>
3 jaar geleden in de winter voor €360 naar NYC retour gevlogen, maar dat zal dr nu wel niet inzitten. Zie voorlopig alleen maar tarieven boven de 750,-...
Bedenk overigens ook dat de 'goedkope' vluchten soms niet altijd het meest ideale vliegschema hebben.
Roland
Ik vind bij de 1e poging dit: 1.768,38 voor 2 personen dit valt toch goed mee.SuzieQ schreef:Ik ben op zoek naar tickets A-dam-New York, New York- San Fransisco en Las Vegas-Adam.
Is het verstandig om tot januari te wachten?
Suzie
2019- Noord-Zuidwesten
2018- Florida
2017- Zuidwesten
2016- Zuidwesten
2019- Noord-Zuidwesten
2018- Florida
2017- Zuidwesten
2016- Zuidwesten
- pumi1000
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 16
@GijsKelly
Gezien de huidige prijzen mag je blij zijn als je echt in het hoogseizoen voor 750 euro naar de USA kan. Meestal gelden de acties buiten het hoogseizoen, dan kun je geluk hebben met prijzen rond de 500 euro.
Gezien de huidige prijzen mag je blij zijn als je echt in het hoogseizoen voor 750 euro naar de USA kan. Meestal gelden de acties buiten het hoogseizoen, dan kun je geluk hebben met prijzen rond de 500 euro.
1998-2010-2011-2019-2023 Florida
2012 west usa / 2013 oost usa / 2014 noordwest usa / 2015 rondje NY / 2016 west usa / 2017 Florida / 2018 west usa / 2019 west usa / 2022 noordwest usa / 2023 oost + zuid usa / 2024 west usa / 2025 midwest / 2026 Texas en midwest
2012 west usa / 2013 oost usa / 2014 noordwest usa / 2015 rondje NY / 2016 west usa / 2017 Florida / 2018 west usa / 2019 west usa / 2022 noordwest usa / 2023 oost + zuid usa / 2024 west usa / 2025 midwest / 2026 Texas en midwest
-
- Amerikakenner
Thanks voor de reacties. We wachten tot nog even stiekempjes af op één of andere aanbieding. Vind de prijzen sowieso hoger dan vorig jaar.
- PSVwally
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Vorig jaar midden november Ams - Lax / Las - Ams €560 pp voor midden april 2012. Nu nog dik €200 erboven.
Gewoon blijven afwachten en controleren. Alhoewel ik zowieso tot Januari nog even geduld moet hebben. Toch alvast stiekem alles volgen.
Gewoon blijven afwachten en controleren. Alhoewel ik zowieso tot Januari nog even geduld moet hebben. Toch alvast stiekem alles volgen.
wanneer boeken?
Hallo beste forumleden,
Misschien kunnen jullie mij helpen.
Ik en mijn familie (totaal 6 personen) willen graag vliegtickets boeken (heen Denver, terug Seattle, 9 juni- 6 juli 2013). We hebben nu met zijn vijven vrij gekregen.
Ik ben al sinds september aan het kijken naar de prijzen en het gaat nogal op en neer. De laatste weken zitten de prijzen op ong. 700 euro p.p. incl.
Nu is het zo dat 1 familielid pas midden december weet of hij vrij heeft. Hij gaat sowieso mee, maar de vraag is op welke vlucht en wanneer.
Ik wil de nachten in Yellowstone alvast wel vastleggen, omdat die zo snel volgeboekt zijn, maar ik twijfel over de vliegtickets.
Zouden jullie kunnen wachten tot half december of zouden jullie nu boeken i.v.m. de prijsverschillen? Of maakt het niet zoveel uit als we in december de tickets boeken?
Het andere familielid loopt dan wel de kans een andere vlucht te hebben, wat natuurlijk niet zo leuk is. Hij geeft aan dit niet erg te vinden.
Ik hoor graag jullie reacties.
Groet,
Esther
Misschien kunnen jullie mij helpen.
Ik en mijn familie (totaal 6 personen) willen graag vliegtickets boeken (heen Denver, terug Seattle, 9 juni- 6 juli 2013). We hebben nu met zijn vijven vrij gekregen.
Ik ben al sinds september aan het kijken naar de prijzen en het gaat nogal op en neer. De laatste weken zitten de prijzen op ong. 700 euro p.p. incl.
Nu is het zo dat 1 familielid pas midden december weet of hij vrij heeft. Hij gaat sowieso mee, maar de vraag is op welke vlucht en wanneer.
Ik wil de nachten in Yellowstone alvast wel vastleggen, omdat die zo snel volgeboekt zijn, maar ik twijfel over de vliegtickets.
Zouden jullie kunnen wachten tot half december of zouden jullie nu boeken i.v.m. de prijsverschillen? Of maakt het niet zoveel uit als we in december de tickets boeken?
Het andere familielid loopt dan wel de kans een andere vlucht te hebben, wat natuurlijk niet zo leuk is. Hij geeft aan dit niet erg te vinden.
Ik hoor graag jullie reacties.
Groet,
Esther
- Coyote
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 32
- Contacteer:
Re: wanneer boeken?
De rest zou natuurlijk nu al kunnen boeken en dat ene famililid zodra hij akkoord heeft van het werk met het risico dat vlucht duurder is of niet meer beschikbaar is en misschien wel een andere vlucht moet nemen. Hij geeft zelf aan het niet erg te vinden.Es80 schreef:Zouden jullie kunnen wachten tot half december of zouden jullie nu boeken i.v.m. de prijsverschillen? Of maakt het niet zoveel uit als we in december de tickets boeken?
Hoe de prijzen half december zullen zijn is koffiedik kijken. Misschien zijn er dan wel leuke aanbiedingen maar het kan ook de andere kant op zijn. Het is een risico dat jullie moeten afwegen als je besluit nu al te boeken.
Roland
Heeft Arke ook acties door het jaar heen?
Suzie
2019- Noord-Zuidwesten
2018- Florida
2017- Zuidwesten
2016- Zuidwesten
2019- Noord-Zuidwesten
2018- Florida
2017- Zuidwesten
2016- Zuidwesten
- PSVwally
- Amerika-expert
- Contacteer:
Voor €700 zou ik de vlucht voor die tijd van het jaar niet verder afwachten denk ik!
Ook buiten de actie om kun je wel eens goede prijzen krijgen. Het advies is om constant de ticketsites te checken. En inderdaad direct boeken zodra je een goede prijs treft. Die mooie prijs is immers zo weer gevlogen.
700, met één vlucht in juni? Ik gok op zo'n EUR 550-EUR 675 de komende periode. Als Alitalia niet failliet is tegen die tijd zelfs lager door een double open jaw (b.v. VCE / MXP / MUC en BRU of FRA). Mocht je tijd hebben, de rit met de California Zephyr is prachtig. Aanvliegen op Chicago behoort dan ook tot de mogelijkheden. Wacht nog even dit december of januari.
British Airways heeft nu al een vlucht voor EUR 689, Rotterdam naar Denver en Denver naar Hamburg en voor EUR 699,- voor Rotterdam - Denver - Amsterdam. Scheelt nu weinig, maar historisch gezien heeft BA in het begin van het nieuwe jaar een sale. Daarnaast heb ik liever British Airways dan ArkeFly. Wij hadden toen zo'n 25-35% korting naar de V.S., zou mij niets verbazen als dat ongeveer gelijk is komend jaar.
British Airways heeft nu al een vlucht voor EUR 689, Rotterdam naar Denver en Denver naar Hamburg en voor EUR 699,- voor Rotterdam - Denver - Amsterdam. Scheelt nu weinig, maar historisch gezien heeft BA in het begin van het nieuwe jaar een sale. Daarnaast heb ik liever British Airways dan ArkeFly. Wij hadden toen zo'n 25-35% korting naar de V.S., zou mij niets verbazen als dat ongeveer gelijk is komend jaar.
- PSVwally
- Amerika-expert
- Contacteer:
Double open jaw??Als Alitalia niet failliet is tegen die tijd zelfs lager door een double open jaw (b.v. VCE / MXP / MUC en BRU of FRA).
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 2 Reacties
- 2854 Weergaves
-
Laatste bericht door roverdijk
-
- 16 Reacties