Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
MyVegas
- Mickey99
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 28
Re: MyVegas
Wij gaan met zijn viertjes dus dan wordt het voor allevier een account aanmaken bij M-life. Ik dacht dat je bijvoorbeeld twee keer een 1 persoonsbuffet kon regelen op 1 account.
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 1
Weet iemand of je als je via M-life een kamer cashed of je daar dan samen met je partner mag slapen of moet je dan twee reward hebben of voor 1 persoon bijbetalen?
- US-fanboy
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 25
Je mag gewoon met z'n 2-en in de kamer slapen.
- Brutus
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 13
Heb me ook aangemeld. Zit op 1000 LP nu..
Maar mijn speelchips zijn op hehe.
Hoe krijg ik weer snel chips om mee te spelen?
Maar mijn speelchips zijn op hehe.
Hoe krijg ik weer snel chips om mee te spelen?
Hoi Allemaal,
Ik heb onderstaande mail terug gekregen van MGM over mijn vraag over wanneer je de punten voor een hotelovernachting kunt gebruiken:
Thank you for your reply. The majority of our room offers redeemable through MyVegas are offered Sunday through Thursday; however, it is best to verify in the Terms and Conditions listed just after the “Buy” screen. Please let me know if I can be of further assistance.
Ik heb onderstaande mail terug gekregen van MGM over mijn vraag over wanneer je de punten voor een hotelovernachting kunt gebruiken:
Thank you for your reply. The majority of our room offers redeemable through MyVegas are offered Sunday through Thursday; however, it is best to verify in the Terms and Conditions listed just after the “Buy” screen. Please let me know if I can be of further assistance.
-
- Amerikakenner
- Contacteer:
Ik zit nu op level 51, met 57.015 loyalty points. Gaat wel lekker dus 

- HennyCox
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 17
Hier nu ook op level 51 , maar met 43.000 Loyalty points.
- Fraa
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Mijn LPs gaan niet zo steil omhoog, ik zit op level 37 & ik heb er maar 18000 ongeveer.
Reisblog: thisisfraa.be
- sachasenne
- Amerika-expert
- Partner van: syce
- Aantal x V.S. bezocht: 14
- Contacteer:
- Fraa
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Ik speel ook meestal maar een halfuurtje als ik terug ben van het werk, misschien zit de rest gewoon uren achter hun scherm gekluisterd? 

Reisblog: thisisfraa.be
Ik heb mij ook aangemeld..
Ik zit nu op lvl 31 met zo'n 14000 LP.
Maar wat is nu de beste tactiek? Laag inzetten en lang spelen? Of hoog inzetten met als gevolg dat je chips sneller op zijn?
Ik zit nu op lvl 31 met zo'n 14000 LP.
Maar wat is nu de beste tactiek? Laag inzetten en lang spelen? Of hoog inzetten met als gevolg dat je chips sneller op zijn?
Ik ben net naar level 53 gegaan en heb nu ruim 53300 LP.
Ik speel niet te hoog een beetje afhangend van het aantal speelmunten dat ik nog heb. Meestal maar 400 maar als ik meer dan 40 000 speelmunten heb schakel ik over op 1000/spin.
Ik speel niet te hoog een beetje afhangend van het aantal speelmunten dat ik nog heb. Meestal maar 400 maar als ik meer dan 40 000 speelmunten heb schakel ik over op 1000/spin.
Grts, Bart
You can't milk a cow with your hands in your pants
You can't milk a cow with your hands in your pants
- US-fanboy
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 25
Deze week weinig kunnen spelen, maar wel punten bij elkaar blijven schrapen.
Dus sta ik nu op ruim 1 miljoen fiches
Nog 53 dagen te gaan en heb nu alweer 43000 LP.
We gaan voor 100.000 om toch de suite in Mandalay Bay gratis te hebben voor 2 nachten.
Zal wel gaan lukken.
BTW :
ik speel nu met 2 accounts en na 17 januari zal ik een account afstoten en iemand die interesse heeft kan met dat account doorgaan.
Het is een account met een algemene naam en de Facebook "werkelijkheidscheck" is al gedaan. D'r zit een gmail account bij met delfde naam.
Aan de gmail account zit nog geen Mlife account gekoppeld.
Alle hotels zijn al gebouwd, de account heeft ruim 200 vrienden die bijna dagelijks 50 punten of meer storten en tegen die tijd zal er best nog wel een hoop fiches en LP's op zitten.
Wie me het eerst een PB stuurt heeft op 17 januari de account
Dus sta ik nu op ruim 1 miljoen fiches

Nog 53 dagen te gaan en heb nu alweer 43000 LP.
We gaan voor 100.000 om toch de suite in Mandalay Bay gratis te hebben voor 2 nachten.
Zal wel gaan lukken.
BTW :
ik speel nu met 2 accounts en na 17 januari zal ik een account afstoten en iemand die interesse heeft kan met dat account doorgaan.
Het is een account met een algemene naam en de Facebook "werkelijkheidscheck" is al gedaan. D'r zit een gmail account bij met delfde naam.
Aan de gmail account zit nog geen Mlife account gekoppeld.
Alle hotels zijn al gebouwd, de account heeft ruim 200 vrienden die bijna dagelijks 50 punten of meer storten en tegen die tijd zal er best nog wel een hoop fiches en LP's op zitten.
Wie me het eerst een PB stuurt heeft op 17 januari de account

- jerbia
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 12
Ik speel met twee accounts. Bij de ene zit ik op level 54 met 51000 LP en de ander op level 51 met 42000 LP. Ik zet meestal maar 600 chips in en speel vaak op de automatische stand (op iPad) terwijl ik naar mijn lievelingsseries kijk op tv
Wij zullen volgend jaar waarschijnlijk niet naar LV gaan, dus ik speel nu voor vrienden die er wel heen gaan.

Welk programma gebruik je om Myvegas op de iPad te spelen?jerbia schreef:Ik speel met twee accounts. Bij de ene zit ik op level 54 met 51000 LP en de ander op level 51 met 42000 LP. Ik zet meestal maar 600 chips in en speel vaak op de automatische stand (op iPad) terwijl ik naar mijn lievelingsseries kijk op tvWij zullen volgend jaar waarschijnlijk niet naar LV gaan, dus ik speel nu voor vrienden die er wel heen gaan.
2023 Florida | 2025 Philadelphia - New York (Cruise Bahamas) - Washington
2013 Florida | 2012 Las Vegas | 2012 Denver - SF - LA | 2011 Nevada
2011 New York & Florida | 2010 Florida | 2009 New York
familietrip 2004 New York - Niagara Falls - Washington | 1996+ 1995 westkust
2013 Florida | 2012 Las Vegas | 2012 Denver - SF - LA | 2011 Nevada
2011 New York & Florida | 2010 Florida | 2009 New York
familietrip 2004 New York - Niagara Falls - Washington | 1996+ 1995 westkust
- HennyCox
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 17
Ik ben bij level 54 en heb 52000 Lp's en heb Aria net afgebouwd. Ik haal dagelijks mijn 50.000chips binnen en speel meestal met inzet 1500 en als ik geen zin meer heb, speel ik alles op met 6000 hopende op een klapper haha.
Nog enkele vraagjes voor de proffessionals:
1. Wat kun je met die VIP's die door MyVegas lopen ? Gift geven ? En dan ?
2. Als je Myvegas opstart, krijg je eerst een scherm om chips te kopen en als je dit wegklikt, komt er een scherm met 7 mensen die je chips geven, maar soms ook met
LP's erbij, hoe kan dat en kun je dat beinvloeden ?
3. Kun ik mijn Lp's overzetten naar mijn MyLife-account en deze hier laten staan tot mei/juni om dan een award te pakken ? Daar staan ze misschien "veiliger" dan op
facebook.
Nog enkele vraagjes voor de proffessionals:
1. Wat kun je met die VIP's die door MyVegas lopen ? Gift geven ? En dan ?
2. Als je Myvegas opstart, krijg je eerst een scherm om chips te kopen en als je dit wegklikt, komt er een scherm met 7 mensen die je chips geven, maar soms ook met
LP's erbij, hoe kan dat en kun je dat beinvloeden ?
3. Kun ik mijn Lp's overzetten naar mijn MyLife-account en deze hier laten staan tot mei/juni om dan een award te pakken ? Daar staan ze misschien "veiliger" dan op
facebook.
- Brutus
- Amerikafan
Is daar een trucje voor om die 50000 punten elke dag te innen?
Brutus, lees even de rest van het topic door, daar staan alle antwoorden in.
- Brutus
- Amerikafan
Volgens mij is het eindelijk gelukt....
Edit: Klikte me naar een muisarm toe, maar het werkt nu.
@Martijn: moest inderdaad iets verder terugkijken in dit topic.
Edit: Klikte me naar een muisarm toe, maar het werkt nu.
@Martijn: moest inderdaad iets verder terugkijken in dit topic.