Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

inchecken hotel circus circus

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
henderie
Amerika-ontdekker

inchecken hotel circus circus

Bericht door henderie »

Nog een klein weekje en dan gaan we!

Toch nogeen vraag over hotel Circus Circus in LV.
Ik lees steeds dat daar van die lange incheck rijen zijn. Geldt dat ook als je het hotel al gereserveerd hebt en een voucher hebt?
En ik dacht dat iemand een tip had om die rijen te vermijden...alleen ik kan die tip nergens meer vinden...

dus..iemand een tip?
CaroLine
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5

Bericht door CaroLine »

Ook met reservering en voucher zul je moeten wachten.
Carola
dieter
Amerikakenner

Bericht door dieter »

Wij zijn er vorige week geweest.
Inchecktijd : ong. 40 minuten.
Tip : weet niet met hoeveel jullie zijn, maar iemand gaat in de rij staan, de andere kijkt wat rond in de lobby en het hotel, en jullie wisselen mekaar af. Dan duurt het wachten minder lang.
Harry
Amerika-expert
Partner van: jaha
Aantal x V.S. bezocht: 26
Contacteer:

Bericht door Harry »

Je kunt natuurlijk ook met een stalen gezicht in de rij gaan staan van invited guest. :lol:
Ze sturen je hooguit naar een andere rij.
Wij stonden dit jaar echt per ongeluk bij vip-checkin in Wynn en we werden gewoon ingecheckt, kregen zelfs zonder te vragen een upgrade naar panoramic view.

Groeten Harry
Noa
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 10

Bericht door Noa »

Ik weet niet hoe je reist. Maar kom je per vliegtuig aan en per shuttlebus, laat er dan 1 meteen uitstappen en naar binnen in de rij gaan staan met de paspoorten en vouchers. De ander komt wel met bagage. Het ligt er ook aan hoe laat je aankomt. Wij kwamen 's avonds aan en waren binnen het half uur op onze kamer. 's Morgens stonden er inderdaad lange rijen en dan vooral in het weekend.

Groetjes Marja en veel plezier
Fan of the U.S.A.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer