Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Reistips gevraagd, Las Vegas naar San Francisco Highway One

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Re: Reistips gevraagd, Las Vegas naar San Francisco Highway

Bericht door Martin & Marianne »

Het is maar net hoeveel tijd je hebt, via Bakersfield is sneller en je kunt dan toch nog het mooiste deel van de kust meenemen. het gaat om de route, Bakersfield zelf is niet interessant (lijkt mij).
Wij waren vorig jaar december in de omgeving van LA, en qua weer was het daar toen heerlijk, verder naar het noorden zal het minder warm zijn.
Zie hier voor ons verslag.

Marianne
Cees A
Amerikakenner

Re: Reistips gevraagd, Las Vegas naar San Francisco Highway

Bericht door Cees A »

Plaatsen als Palmdale, Santa Clarita EN Bakersfield zijn van die plaatsen waar je doorheen rijdt. je gaat er niet speciaal naar toe.
Santa Barbara is wel een leuke plaats maar als ik maar 4 dagen had zou ik er niet speciaal voor om gaan rijden.

Edit: Marianne was me net voor zie ik, maar ik denk dat we het aardig eens zijn.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer