Wij hebben niet echt grote missers gehad, maar toch wel een paar kleintjes.
In de target wilden we een extra koffer kopen, ik stond nog even te kijken bij de sieraden en Ko ging alvast naar de koffers. We hadden al wat spullen in het winkelwagentje zitten. Het winkelwagentje bleef bij mij. Toen ik uitgekeken was liep ik met het winkelwagentje naar Ko. Daar aangekomen wilde we de uitgekozen koffer in het wagentje zetten, en wat bleek...het was ons wagentje helemaal niet

ik bleek dus met iemand anders zijn karretje ervandoor gegaan te zijn.
Of tijdens onze eerste reis, Ko had al een paar dagen niet gepind en bij de eerste inkopen voor in de camper was hij zijn pincode vergeten en toetste dus drie keer de verkeerde code in. Pas was dus niet meer bruikbaar de rest van de vakantie.
Tijdens de laatste reis pakte ik een zak druiven uit het schap, alleen hield in de verkeerde kant boven, en rolde alle druiven over de vloer in de Walmart. Daarvoor had Ko al een bril laten vallen, waar het glas uitviel. Nog stiekem geprobeerd het glas terug te duwen maar dat lukte echt niet. En eerder had ik al een prijskaarje van het schap getrokken en het spiegeltje bij de zonnebrillen van de paal gerukt.
En inderdaad die afstanden in Las Vegas, iedere keer opnieuw vergissen we ons daarin. Of kunnen we in de hotels de uitgang niet meer vinden en lopen we tijden te dwalen.
Of die keer dat we wilden gaan eten bij een Dennies en trouw de TomTom volgde, totdat we voor een tunneltje stonden, en ik nog net voordat we erin wilden rijden het bord zag dat het tunneltje maar 8ft hoog was, en de camper 12ft.
Denken dat je ongetraind de Panoramatrail wel kunt lopen (man man wat hebben wij een spierpijn gehad daarna.
Een verrekijker kopen speciaal voor de vakantie en dan niet meenemen.
Denken dat de airco in de camper kapot is, al bijna met Roadbear aan de telefoon hangen, en er dan achter komen dat de camper niet op de stroom aangesloten staat.
Weg willen rijden van een campground en dan merken dat de slide-out nog uitstaat, en bij het inschuiven bedenken dat ook de stroom kabel nog in het stopcontact zit.
Moet ik nog even doorgaan