Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Reis fleenen: route klaar welke campings in zuid-west?
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 0
Reis fleenen: route klaar welke campings in zuid-west?
Routeoverzicht: 2013
Dag 1 : Ma 29-04: vertrek vanuit Amsterdam naar Las Vegas overnachting in hotel Excalibur
Dag 2 : Din 30-04: Las Vegas overnachting in hotel Excalibur
Dag 3: Woe 01-05: Camper ophalen om 09.00 uur en naar Zion Zion Canyon Campground
Dag 4: Don 02-05: in Zion
Dag 5: Vrij 03-05: naar Bryce Canyon Canyon Ruby's Inn RV Park & Campground
Dag 6: Zat 04-05: naar Page Page Lake Powell Campground Page, Arizona
Dag 7: Zon 05-05:in Page
Dag 8: Maa 06-05: naar Monument Valley Mesa Verde Cortez, Colorado
Dag 9: Din 07-05: naar Grand Canyon Mather Campground Grand Canyon, Arizona
Dag 10: Woe 08-05: in Grand Canyon
Dag 11: Don 09-05: naar Kingman Kingman KOA Kingman
Dag 12: Vrij 10-05: naar Joshua Tree Cottonwood Spring Joshua Tree NP Twentynine Palms
Dag 13: Zat 11-05: naar Los Angeles KOA Los Angeles / Pomona / Fairplex Pomona, Californie
Dag 14: Zon 12-05: in Los Angeles
Dag 15: Maa 13-05: naar San Simeon San Simeon State Park San Simeon, Californie
Dag 16: Din 14-05: naar San Francisco KOA Rainsville
Dag 17: Woe 15-05: in San Francisco
Dag 18: Don 16-05: naar Yosemite Lower Pines Yosemite (in het park), Californie reserveren op 15 dec a.s.
Dag 19: Vrij 17-05: in Yosemite (in het park)
Dag 20: zat 18-05: naar Sequoa / Kings Canyon Lodgepole Campground Kings Canyon National Pk
Dag 21: Zon 19-05: naar Bakersfield Bakersfield RV Resort Bakersfield, Californie
Dag 22: Maa 20-05: naar Death Valley Furnace Creek Ranch Death Valley, Californie
Dag 23: Din 21-05: camper inleveren voor 15.00 uur in Las Vegas overnachten in hotel Excalibur
Dag 24: Woe 22-05: terugvlucht vanuit Las Vegas naar Amsterdam
Dag 25: Don 23-05: aankomst in Amsterdam
Wij gaan voor de eerste keer naar Amerika in 2013
Graag reacties op de gekozen campings
alvast bedankt voor jullie reacties, op mijn vorige vraag over de te volgen route heb ik veel bruikbare reacties gehad (bedankt hiervoor)
Frans en Ria Leenen
Dag 1 : Ma 29-04: vertrek vanuit Amsterdam naar Las Vegas overnachting in hotel Excalibur
Dag 2 : Din 30-04: Las Vegas overnachting in hotel Excalibur
Dag 3: Woe 01-05: Camper ophalen om 09.00 uur en naar Zion Zion Canyon Campground
Dag 4: Don 02-05: in Zion
Dag 5: Vrij 03-05: naar Bryce Canyon Canyon Ruby's Inn RV Park & Campground
Dag 6: Zat 04-05: naar Page Page Lake Powell Campground Page, Arizona
Dag 7: Zon 05-05:in Page
Dag 8: Maa 06-05: naar Monument Valley Mesa Verde Cortez, Colorado
Dag 9: Din 07-05: naar Grand Canyon Mather Campground Grand Canyon, Arizona
Dag 10: Woe 08-05: in Grand Canyon
Dag 11: Don 09-05: naar Kingman Kingman KOA Kingman
Dag 12: Vrij 10-05: naar Joshua Tree Cottonwood Spring Joshua Tree NP Twentynine Palms
Dag 13: Zat 11-05: naar Los Angeles KOA Los Angeles / Pomona / Fairplex Pomona, Californie
Dag 14: Zon 12-05: in Los Angeles
Dag 15: Maa 13-05: naar San Simeon San Simeon State Park San Simeon, Californie
Dag 16: Din 14-05: naar San Francisco KOA Rainsville
Dag 17: Woe 15-05: in San Francisco
Dag 18: Don 16-05: naar Yosemite Lower Pines Yosemite (in het park), Californie reserveren op 15 dec a.s.
Dag 19: Vrij 17-05: in Yosemite (in het park)
Dag 20: zat 18-05: naar Sequoa / Kings Canyon Lodgepole Campground Kings Canyon National Pk
Dag 21: Zon 19-05: naar Bakersfield Bakersfield RV Resort Bakersfield, Californie
Dag 22: Maa 20-05: naar Death Valley Furnace Creek Ranch Death Valley, Californie
Dag 23: Din 21-05: camper inleveren voor 15.00 uur in Las Vegas overnachten in hotel Excalibur
Dag 24: Woe 22-05: terugvlucht vanuit Las Vegas naar Amsterdam
Dag 25: Don 23-05: aankomst in Amsterdam
Wij gaan voor de eerste keer naar Amerika in 2013
Graag reacties op de gekozen campings
alvast bedankt voor jullie reacties, op mijn vorige vraag over de te volgen route heb ik veel bruikbare reacties gehad (bedankt hiervoor)
Frans en Ria Leenen
Laatst gewijzigd door fleenen op 27 nov 2012, 12:42, 1 keer totaal gewijzigd.
- Marenko
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 13
- Contacteer:
Re: Reis fleenen: route klaar welke campings in zuid-west?
In Zion zou ik kiezen voor Watchman in park zelf.
In Page vind ik zelf wahweap een leuker gelegen campground aan Lake Powells.
Ik weet niet waar die KOA bij San Francisco ligt maar hier zou je voor Marinpark kunnen kiezen. Je kunt dan met de Ferry naar San Francisci.
En ik zou iets verder doorrijden en geen campground in Bakersfield nemen. Maar iets verder door rijden naar Lake Isabella. Prachtige route, en er is daar in ieder geval een KOA.
In Page vind ik zelf wahweap een leuker gelegen campground aan Lake Powells.
Ik weet niet waar die KOA bij San Francisco ligt maar hier zou je voor Marinpark kunnen kiezen. Je kunt dan met de Ferry naar San Francisci.
En ik zou iets verder doorrijden en geen campground in Bakersfield nemen. Maar iets verder door rijden naar Lake Isabella. Prachtige route, en er is daar in ieder geval een KOA.
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ik begrijp dag 6 niet. Je gaat toch niet van Bryce via Page en MV naar Cortez? Ik neem aan dat je van Bryce naar Monument valley gaat. Je kunt dan kamperen op Goulding's Campground. Je kunt ook van Bryce naar Page, en dan naar Monument Valley.
Bij Bryce kun je ook kiezen voor een camping in het park, je zit dan op loopafstand van de rim. Vanaf Ruby's kun je de shuttlebus nemen, je hebt daar wel meer voorzieningen.
Liggen de vlucht en de huur al vast? Ik zou liever een dag eerder aan de rondreis vertrekken, zodat je nog voor het weekend in Yosemite bent.
Rondom de GC heb je veel tijd, je kunt wel verder rijden dan Kigman, maar het is maar net hoeveel tijd je bij de GC wilt doorbrengen.
Marianne
Bij Bryce kun je ook kiezen voor een camping in het park, je zit dan op loopafstand van de rim. Vanaf Ruby's kun je de shuttlebus nemen, je hebt daar wel meer voorzieningen.
Liggen de vlucht en de huur al vast? Ik zou liever een dag eerder aan de rondreis vertrekken, zodat je nog voor het weekend in Yosemite bent.
Rondom de GC heb je veel tijd, je kunt wel verder rijden dan Kigman, maar het is maar net hoeveel tijd je bij de GC wilt doorbrengen.
Marianne
-
- Amerika-ontdekker
foutje met copieren natuurlijk van bryce naar monument en dan naar pageMartin & Marianne schreef:Ik begrijp dag 6 niet. Je gaat toch niet van Bryce via Page en MV naar Cortez? Ik neem aan dat je van Bryce naar Monument valley gaat. Je kunt dan kamperen op Goulding's Campground. Je kunt ook van Bryce naar Page, en dan naar Monument Valley.
Marianne
de huur en vlucht liggen al vast
bedankt voor je reactie
Frans
Van Bryce naar Page naar Monument Valley en weer terug naar Page zit je tenminste 8 uur in de RV zonder stoppen. Ga eerst naar Page, dan naar Monument Valley en dan naar GC. Overnachting in MV.
-
- Amerika-ontdekker
bedankt voor je reactie was een foutje met copierenYeehaw schreef:Van Bryce naar Page naar Monument Valley en weer terug naar Page zit je tenminste 8 uur in de RV zonder stoppen. Ga eerst naar Page, dan naar Monument Valley en dan naar GC. Overnachting in MV.
gr, Frans
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 25 Reacties
- 2558 Weergaves
-
Laatste bericht door paulr
-