Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
MyVegas
Re: MyVegas
Het collecten via Game Feeds gaat erg langzaam. Allereerst om een hele lijst te krijgen en daarna om te innen. Doe ik iets fout of gaat dit bij iedereen zo langzaam? Speel het nu ook sinds 2 weken en heb ongeveer 23.000 lp op lvl 40.
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 3
Ondertussen bijna level 43 en de 30000 is zeer nabij
. Deze morgen nog snel even max bet gespeeld (op 10000) en toevallig gewonnen en zodoende sta ik nu op 130000chips
. Ideaal om op te spelen per 600/1000chips per keer. Laat die points maar komen. Gamefeed gaat inderdaad traag maar dat laat ik dan op de achtergrond lopen terwijl ik andere dingen aan het doen ben.

- jerbia
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 12
Ik vergaar elke dag binnen 10/15 minuten de 50.000 bonuschips. Open MyVegas via Google Chrome, installeer de (gratis) Google Chrome add-on Linkclump. Meld je aan op de facebook pagina van MyVegas friends & deals en ga naar het topic 'share'. Daar vind je elke dag een hele hoop links met bonusrewards. Selecteer een flink aantal links met je rechter muisknop (ik open er meestal een stuk of 20 tegelijkertijd), en je haalt in één keer alle rewards binnen. Sluit daarna alle tabbladen en herhaal dit tot je de 50.000 chips binnen hebt.
- sachasenne
- Amerika-expert
- Partner van: syce
- Aantal x V.S. bezocht: 14
- Contacteer:
Op mn fake extra account kon ik game feed gebruiken, maar bij mn gewone account werkt hij niet.
Geen idee hoe het komt. Ik heb m al verwijderd en terug geinstalleerd.
Ik kreeg op mn andere account wel alle bonussen. Maar nu, als ik het spel open krijg ik een blad met een tiental bonussen op. Als ik die binnenhaal krijg ik bonus EN loyalty points. Elke keer 50 bonuspunten en 10 LP.
Hebben jullie dat ook?
Geen idee hoe het komt. Ik heb m al verwijderd en terug geinstalleerd.
Ik kreeg op mn andere account wel alle bonussen. Maar nu, als ik het spel open krijg ik een blad met een tiental bonussen op. Als ik die binnenhaal krijg ik bonus EN loyalty points. Elke keer 50 bonuspunten en 10 LP.
Hebben jullie dat ook?
Groetjes,
Carine
Carine
- US-fanboy
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 25
Je krijgt dagelijks (naast de 50 chips) 5 LPs van de "eerste" 20 vrienden, dus 100 totaal.
Daarnaast krijg je, als je alle hotels hebt gebouwd, bij het laatste hotel om de 8 uur 100 loyalty points.
Op die manier kun je dus per dag 400 loyalty points ophalen zonder te spinnen.
Daarnaast krijg je, als je alle hotels hebt gebouwd, bij het laatste hotel om de 8 uur 100 loyalty points.
Op die manier kun je dus per dag 400 loyalty points ophalen zonder te spinnen.
- PSVwally
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Een vraagje over het 2e facebook account. Ik neem aan dat ik daarvoor ook een ander e-mail adres moet gebruiken. Of werkt dat op voor en achternaam?
- sachasenne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ja, je moet een ander email adres hebben.
Tip: max 5 vrienden per dag maken. Anders krijg je na een tijdje 'veiligheidsvragen' die bestaan ut foto's waar je vrienden n getagd zijn.Begin maar met 100 of zo wildvreemde myvegas spelers
Tot zover mijn niet succesvol tweede account
Tip: max 5 vrienden per dag maken. Anders krijg je na een tijdje 'veiligheidsvragen' die bestaan ut foto's waar je vrienden n getagd zijn.Begin maar met 100 of zo wildvreemde myvegas spelers

Groetjes,
Carine
Carine
-
- Amerika-ontdekker
Mij is het nochthans gelukt om de mensen, na verscheidene pogingen en met behulp van een 2e comp, om die foto's te herkennensachasenne schreef:Ja, je moet een ander email adres hebben.
Tip: max 5 vrienden per dag maken. Anders krijg je na een tijdje 'veiligheidsvragen' die bestaan ut foto's waar je vrienden n getagd zijn.Begin maar met 100 of zo wildvreemde myvegas spelers![]()

- Brutus
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 13
Zo, ben er een tijd uitgeweest wegens het niet slagen van de veiligheidscheck.
Maar ben er weer helemaal bij, want deze ochtend met ietwat geluk mijn account weer teruggekregen door het slagen van de check.
In totaal een stuk of 10 keer geprobeerd. Je ziet vaak dezelfde foto's voorbij komen, maar niet altijd de zelfde namen bij die foto's. Zo kreeg ik een beetje
in de gaten welke naam er wel altijd stond en kreeg zodoende een idee wie wie was.
Voor mensen die ook de veiligheidscheck niet halen, gewoon blijven proberen.
Gr.
Brutus
Maar ben er weer helemaal bij, want deze ochtend met ietwat geluk mijn account weer teruggekregen door het slagen van de check.
In totaal een stuk of 10 keer geprobeerd. Je ziet vaak dezelfde foto's voorbij komen, maar niet altijd de zelfde namen bij die foto's. Zo kreeg ik een beetje
in de gaten welke naam er wel altijd stond en kreeg zodoende een idee wie wie was.
Voor mensen die ook de veiligheidscheck niet halen, gewoon blijven proberen.
Gr.
Brutus
Als je een mobiel nummer invult en/of een veiligheidsvraag ontstaat het probleem niet. Daarnaast maximaal 5 personen per dag toevoegen. Meer tips staan in de "My Vegas Friends and Deals" groep op FB. Daar is ook het "Add me" draadje!
Nog 2 weken tot vertrek naar Vegas en bijna een Buffet at Cravings Mirage en een diner at the Circus Circus steakhouse binnen....totaal zo'n 90000 punten....pfffh! Vriendin spaart voor een high tea at Bellagio, ook leuk!
Nog 2 weken tot vertrek naar Vegas en bijna een Buffet at Cravings Mirage en een diner at the Circus Circus steakhouse binnen....totaal zo'n 90000 punten....pfffh! Vriendin spaart voor een high tea at Bellagio, ook leuk!
2025 Philadelphia - New York (Cruise Bahamas) - Washington
2023 Florida
2013 Florida
2012 Las Vegas
2012 Denver - SF - LA
2011 Nevada
2011 New York & Florida
2010 Florida
2009 New York
2004/1996/1995
2023 Florida
2013 Florida
2012 Las Vegas
2012 Denver - SF - LA
2011 Nevada
2011 New York & Florida
2010 Florida
2009 New York
2004/1996/1995
-
- Amerika-ontdekker
en we zitten aan 45k punten
Gisteren een prachtige draai aan het rad
400LP maar was 5e dag na elkaar + veel vrienden => 3300LP in 1 keer

Gisteren een prachtige draai aan het rad

400LP maar was 5e dag na elkaar + veel vrienden => 3300LP in 1 keer

-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Ik moest overnieuw beginnen, kwam met mijn 2e account steeds die foto vragen niet door
. Dus toen intussen maar begonnen te spelen met mijn eigen account, maar dan zonder de Vegas vrienden. Inmiddels zit ik op hetzelfde niveau als ik met mijn nep account zat, level 41 en bijna 30.000 lp. Nu moeten we gewoon wel,naar Las Vegas, zoveel tijd als ik er al ingestoken heb
.

- Brutus
- Amerikafan
Het is maar een nep account dat ik heb. Een mobiel nummer of veiligheidsvraag is een goede maar in mijn geval was ik daar te laat mee. Neem aan dat zo'nLaredo schreef:Als je een mobiel nummer invult en/of een veiligheidsvraag ontstaat het probleem niet. Daarnaast maximaal 5 personen per dag toevoegen. Meer tips staan in de "My Vegas Friends and Deals" groep op FB. Daar is ook het "Add me" draadje!
veiligheidscheck maar eenmalig is.
Gr.
Brutus
- HennyCox
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 17
Wij gaan in juni naar Las Vegas en zijn nu op 2 accounts aan het spelen.
We hebben samen nu 130.000 LP's en ik heb berekend dat we per account per dag tot half mei zo'n 1000 LP's moeten binnenhalen om 4 nachten en 4 keer een buffetpas voor 2 personen te scoren.
Dat worden dus 4 gratis dagen in Vegas voor ons
Weet iemand hoe het in de hotels zal gaan met die rewards, we reizen met onze dochter van 4. Moeten we dan extra voor haar betalen of kan ze gewoon in het bed (of bedden) bij ons slapen ?
Bij de bufetten staat " kids under 4 eat free with any paying adult", dat zal dus niet zo'n probleem opleveren.
We hebben samen nu 130.000 LP's en ik heb berekend dat we per account per dag tot half mei zo'n 1000 LP's moeten binnenhalen om 4 nachten en 4 keer een buffetpas voor 2 personen te scoren.
Dat worden dus 4 gratis dagen in Vegas voor ons

Weet iemand hoe het in de hotels zal gaan met die rewards, we reizen met onze dochter van 4. Moeten we dan extra voor haar betalen of kan ze gewoon in het bed (of bedden) bij ons slapen ?
Bij de bufetten staat " kids under 4 eat free with any paying adult", dat zal dus niet zo'n probleem opleveren.
Maar er zijn geen paying adults
.

9 maanden per jaar in Fort Collins, CO, 3 maanden per jaar in Nederland.
- HennyCox
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 17
Wel p(l)aying.....1250 schreef:Maar er zijn geen paying adults.

- sachasenne
- Amerika-expert
- Contacteer:
-
- Amerikakenner
- Contacteer:
Ik zit nu op level 63 met 91K aan loyalty points, ik speel voor de hotelovernachtingen.
Wil graag 5 nachten in meerdere hotels, dus de eerste 2 nachten heb ik nu binnen.
Helaas moet ik nu wel spelen met meer inzet per spin, ik speelde met 200 tm level 60 en nu met 1.000
De munten raken nu wel langzaam op, dat is wel jammer, maar goed wie weet komt er weer een keer een jackpot aan
Wil graag 5 nachten in meerdere hotels, dus de eerste 2 nachten heb ik nu binnen.
Helaas moet ik nu wel spelen met meer inzet per spin, ik speelde met 200 tm level 60 en nu met 1.000
De munten raken nu wel langzaam op, dat is wel jammer, maar goed wie weet komt er weer een keer een jackpot aan

- sachasenne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Is het niet beter te wachten tot vlak voor je vertrek? Dan zijn er kameraanbiedingen voor veel minder punten. Geeft natuurlijk wel een zeker risico.
Groetjes,
Carine
Carine
- PSVwally
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
heeft het eigenlijk zin om onder een bepaald aantal levels je inzet al flink te verhogen?
Ik zit nu bv level 15 op 300 per bet te spelen, maar moet ik dat al hoger zetten?? Blijf zo rond de 25000 fiches houden ongeveer.. en zo'n 4300 loyalty points.
Gestaag kom ik omhoog
Ik zit nu bv level 15 op 300 per bet te spelen, maar moet ik dat al hoger zetten?? Blijf zo rond de 25000 fiches houden ongeveer.. en zo'n 4300 loyalty points.
Gestaag kom ik omhoog