Ik begin dit jaar aan mijn rondreis met een paar dagen New York. Ben er vorig jaar een week geweest en had toen spijt dat ik geen sportwedstrijd gezien heb.
Nu wil het toeval dat wanneer ik er ben 28/05/2013 - 01/06/2013 de Yankees tegen de Mets spelen en daar moet ik dus bij zijn
Wat is een goede site om tickets te kopen ? Ticketnet online of ...
Ik heb juist via de website van de Yankees gekeken voor tickets , 42 USD voor de goedkoopste. Drie tickets inclusief taksen en verzendkosten 192 USD. Ik denk dat ik die deze week maar eens zal vastleggen.
Kun je geen E-tickets bestellen? Die kun je gewoon zelf printen. Of voor Will Call kiezen, dan kun je ze bij het stadion ophalen met de CC waarmee betaald is en je paspoort
tosca schreef:Kun je geen E-tickets bestellen? Die kun je gewoon zelf printen. Of voor Will Call kiezen, dan kun je ze bij het stadion ophalen met de CC waarmee betaald is en je paspoort
Ja moet ik eens kijken of dat gaat dan bespaar ik mij 40 USD verzendkosten als ik dat goed begrepen heb.
Verzenden ze wel tickets bij de Yankees? Toen ik een kaart bestelde vorig jaar kon ik alleen voor uitprinten of will call kiezen. Heb je wel op de officiele site besteld?
mtl schreef:Verzenden ze wel tickets bij de Yankees? Toen ik een kaart bestelde vorig jaar kon ik alleen voor uitprinten of will call kiezen. Heb je wel op de officiele site besteld?
yankees.eventticketscenter.com
Dit zal wss wel de fout zijn wat ik gemaakt heb , heb wel nog nis geboekt.
Ja dat kan heel goed. Het seizoen begint pas in april, dus de komende tijd zullen er kaarten in de verkoop gaan komen. Goed de site in de gaten houden.
En zoals mtl zegt, alleen bij Ticketmaster of Stubhub kopen!
tosca schreef:Ja dat kan heel goed. Het seizoen begint pas in april, dus de komende tijd zullen er kaarten in de verkoop gaan komen. Goed de site in de gaten houden.
En zoals mtl zegt, alleen bij Ticketmaster of Stubhub kopen!
Je kan eventueel ook nog bij de kassa van de Yanks aan kaarten komen...als dat niet lukt zijn er rondom het stadion altijd wel handelaren of mensen die kaartjes over hebben. Succes.
rvd4always schreef:Je kan eventueel ook nog bij de kassa van de Yanks aan kaarten komen...als dat niet lukt zijn er rondom het stadion altijd wel handelaren of mensen die kaartjes over hebben. Succes.
Spreekt ge uit ervaring ? Weet ge ik ben dan juist daar en wil die match echt zien ...
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.