Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

yosemite kopzorgen

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Kurt10
Amerikakenner
Partner van: Elskey
Aantal x V.S. bezocht: 7

Re: yosemite kopzorgen

Bericht door Kurt10 »

Anders leg ergens iets vast wat je kan annuleren en hou elke dag de annulaties in Yosemite in de gaten , ik heb het risico genomen om zonder reservatie voor yosemite op vakantie te vertrekken en de vierde dag van mijn reis , ik was toen in Page was er iets vrijgekomen in Housekeeping Camp en heb toen onmiddellijk geboekt.
http://usa2014kurtels.tumblr.com
https://www.youtube.com/watch?v=6ZhIrfaUi20
https://westcoastusa2016.wordpress.com/
2011: NY
2012: Zuidwesten
2013: NY+Noordwesten-zuidwesten
2014: NY+Florida
2015: Florida
2016: Zuidwesten
2017: Florida
nillens
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 1

Bericht door nillens »

Bedankt Marianne en natuurlijk ook al de rest,

Ziet er idd goed uit wat je voorstel... maar om het hantavirus moeten we ons geen zorgen maken in die tenten?
nillens
Amerika-ontdekker

Bericht door nillens »

@PSvWally: yep 4th of July in Vegas! Feestjeuuuhhh
annick&erwin
Amerikafan

Bericht door annick&erwin »

Wij deden zo vorige zomer:

*Dag 1 Van SF naar Mariposa Grove voor een wandeling tussen de Sequoia's en daarna naar El Portal.

*Dag 2 's Morgens vroeg op in El Portal en naar Yosemite Valley voor een wandeling naar Vernan en Nevada Falls.

*Dag 3 Weer vroeg op in El Portal, wandeling naar Lower Yosemite Falls, na de middag een Rancher Programme en dan naar Glacier Point gereden.

1 dagje in Yosemite is echt wel heel weinig, voor ons was het onverwacht het mooiste deel van onze rondreis. Glacier Point is zo mooi, het is precies een schilderijtje!
Kurt10
Amerikakenner
Partner van: Elskey
Aantal x V.S. bezocht: 7

Bericht door Kurt10 »

nillens schreef:Bedankt Marianne en natuurlijk ook al de rest,

Ziet er idd goed uit wat je voorstel... maar om het hantavirus moeten we ons geen zorgen maken in die tenten?

Neen want dat risico nemen ze niet
http://usa2014kurtels.tumblr.com
https://www.youtube.com/watch?v=6ZhIrfaUi20
https://westcoastusa2016.wordpress.com/
2011: NY
2012: Zuidwesten
2013: NY+Noordwesten-zuidwesten
2014: NY+Florida
2015: Florida
2016: Zuidwesten
2017: Florida
nillens
Amerika-ontdekker

Bericht door nillens »

Bedankt Kurt!
@Annick&Erwin: k weet dat de tijd daar te kort gaat zijn maar... dan gaan we gewoon nog eens terug he... nee grapje...
PSVwally
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Bericht door PSVwally »

Dat grapje zou na je reis best wel eens serieus kunnen worden ;)
annick&erwin
Amerikafan

Bericht door annick&erwin »

Dat grapje zou na je reis best wel eens serieus kunnen worden
Ja, ja, wij waren er deze zomer voor de eerste keer en wij willen zeker nog eens terug in een ander seizoen zodat we de watervallen in volle glorie kunnen zien, dat moet machtig zijn.
nillens
Amerika-ontdekker

Bericht door nillens »

Ok, de kogel is door de kerk en Yosemite is geboekt:

We vertrekken de vroeg uit San Francisco en rijden naar El Portal (Cedar Lodge) zodat we de namiddag toch nog in Yosemite kunnen doorbrengen.
De volgende dag Vertrekken we vroeg uit El Portal en Doen we de hele dag t park, we slapen dan in White Wolf Lodge (Heated Tent)
De derde dag rijden we van White Wolf naar Furnace Creek in Death Valley. Ik denk dat de derde dag wel druk wordt maar dat we toch tijd hebben om hier en daar een bezienswaardigheid mee te pikken.
Kan t eigenlijk kwaad als je de hele dag rondrijdt met je bagage in de auto en deze bijvoorbeeld in yosemite parkeert voor een trail te doen of zo?

Allemaal bedankt voor de hulp!
PSVwally
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Bericht door PSVwally »

Nee, uitzonderingen daargelaten kan dat geen kwaad. Eventueel bij de wallmart voor 2 dollar een zwarte doek kopen mocht je geen hoedenplank hebben. Wij doen niet anders eigenlijk, omdat we meestal pas 's avonds een hotel zoeken.
Pete.Z
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Pete.Z »

Als alternatief voor Furnace Creek, zou ik Panamint Springs Resort willen aanraden, aan de westkant van Death Valley.
De rit Yosemite - PSR is goed te doen op een dag, en de plek is echt fantastisch, veel leuker om te overnachten dan Furnace Creek, en je kan de volgende ochtend door DV rijden.
YYZ727
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 8

Bericht door YYZ727 »

Voor wie nog overnachting zoekt in Yosemite NP in juli/augustus :
er zijn verschillende data terug boekbaar in deze maanden. Ik heb gisteren nog twee overnachtingen geboekt in Yosemite Lodge at the Falls (voor 13-15 juli).Ook enkele andere data zijn weer boekbaar. Hoewel ik al in november trachtte te boeken was er toen niets vrij, nu plots weer wel.....
Vlug zijn lijkt mij de boodschap....
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer