Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
De AllesAmerika.com forums zijn jarig!
-
- AllesAmerika.com Webmaster
- Contacteer:
De AllesAmerika.com forums zijn jarig!
Ik realiseerde me zojuist dat het AllesAmerika.com forum op 7 september exact één jaar oud was! Niet te geloven hoe snel de tijd gaat.
Een jaar geleden begonnen we met een twaalftal leden en bijna geen foruminhoud, maar ondertussen hebben we al 519 actieve leden en maar liefst 7.612 geschreven berichten. Dat betekent dat er gemiddeld per dag 20 berichten bijgekomen zijn in het afgelopen jaar!
Hartelijk bedankt aan iedereen die meedoet aan dit forum, of je nu lezer bent of actief lid. En een speciaal dankjewel voor ons aller moderator, Petra/VS! Zij heeft al menig discussie in de juiste baan weten te leiden.
Ook in de toekomst voor iedereen: veel plezier met de forums!
Een jaar geleden begonnen we met een twaalftal leden en bijna geen foruminhoud, maar ondertussen hebben we al 519 actieve leden en maar liefst 7.612 geschreven berichten. Dat betekent dat er gemiddeld per dag 20 berichten bijgekomen zijn in het afgelopen jaar!
Hartelijk bedankt aan iedereen die meedoet aan dit forum, of je nu lezer bent of actief lid. En een speciaal dankjewel voor ons aller moderator, Petra/VS! Zij heeft al menig discussie in de juiste baan weten te leiden.
Ook in de toekomst voor iedereen: veel plezier met de forums!
- markro
- Moderator
- Aantal x V.S. bezocht: 13
- Contacteer:
Hierbij feliciteer ik iedereen, die aan de basis van deze fantastische website heeft gestaan, met het eenjarig bestaan.
Ook tegen alle andere leden en lezers zeg ik: "Van Harte gefeliciteerd."
Dat wij met z'n allen nog maar lang mogen meedoen met http://www.allesamerika.com, vele mooie reizen mogen maken naar en in de USA en van elkaars tips, verhalen en foto's mogen genieten.
Met vriendelijke groet, Marco.
Ook tegen alle andere leden en lezers zeg ik: "Van Harte gefeliciteerd."
Dat wij met z'n allen nog maar lang mogen meedoen met http://www.allesamerika.com, vele mooie reizen mogen maken naar en in de USA en van elkaars tips, verhalen en foto's mogen genieten.
Met vriendelijke groet, Marco.
-
- Amerika-expert
- Contacteer:
-
- Amerikafan
- Contacteer:
- Petra/VS
- Medebeheerder
- Contacteer:
Wauw, inderdaad! Een jaar alweer! Ik vind de virtuele vriendschappen, die ik hier heb opgedaan heel bijzonder! Zoals Kansas Wizard zegt, op naar de 5! :rockon:
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
-
- Amerika-expert
- Contacteer:
vooruit dan rene.rene.jager schreef:Kom op Richard.....
L.A. ---> Bama ????
Hoe zit het nu? :dunno:
L.A. staat voor ................................................
.......................................................................
Lower Alabama :hilarious:
hehe,
Richard
Rperre is op 28-4-2011 door een helicopterongeval om het leven gekomen. We zullen hem missen.