Ik speel bijna uitsluitend lost in time.
Mijn inzet pas ik aan aan het aantal speelmunten dat ik heb. onder de 20 000 speel ik per 400, daarboven tot 100K per 1000, alles daarboven met 2000 of 4000. Meeste speelmunten die ik gehad heb is 260 000.
Ik heb net de indruk dat ik bij lost in time meer bonusrondes krijg (en ook meer winsten per spin) dan in andere spellen, en ik heb ze allemaal geprobeerd, maar kom telkens terug naar lost in time
Ik zit nu trouwens aan level 83 en heb 138700 LP. Ook gewoon op mijn eigen FB account. Mijn vriendin speelt ook en we hopen dus een goedkoop Las Vegas bezoek te plannen volgend jaar
Grts, Bart
You can't milk a cow with your hands in your pants
Ik speel sinds 2 weken ook het MyVegas spel. Ik heb al bijna 50.000 LP's/lvl 53.
Heb me aangemeld op de 2 Facebook Friends pagina's om dagelijks de 50.000 coins binnen te halen (via de makkelijke Linkclump methode).
Ik gebruik mijn eigen FB account en laat (daarom) het vrienden gedeelte om coins te verzamelen maar zitten (heb enkel mijn vriendin als MyVegas friend ).
Ik speel zelf het liefst het spel Studio City op de achtergrond. Dit spel geeft mij het vaakst de meeste prijzen en de (leuke) bonus game verschijnt niet te vaak zoals bij Excalibur en NY NY het geval is. Dit onderbreekt namelijk de Auto-Spin functie weer. Lost in Time is ook aardig maar het bonus spel duurt te lang vind ik. Bet the Farm en BlackJack leveren te weinig op en speel ik dus niet. Meestal bet ik 600-1000 per spin en dit werkt goed. Hoop voor de reis volgend jaar juni een aantal leuke goodies te scoren!
Travel USA (2010-now) o.a.: roadtrip SW, roadtrip Denver-LA, Las Vegas, Grand Canyon, Yellowstone, NYC, Washington, SF.
@PSVWally, ik speelde eerst lost in time maar heb de indruk dat je bij excalibur veel meer wint.
edit : hoe hoger je level, hoe meer chips dat je wint denk ik. Maar je hebt er ook meer nodig om naar het volgend level te geraken. Dat laatste hotel bouwen duurt eeuwen.
Ik had eerst veel met Excalibur, maar tegenwoordig is het toch alleen Lucky Birds.
Begon daarmee met 500.000 chips en zit inmiddels op level 130 en heb nog steeds 500.000 chips.
Ik haal zo'n 100.000 chips op elke dag met vrienden en met de 50.000 chips stack, dus dat verlies ik ook zo'n beetje per dag.
Gemiddeld haal ik zo'n 4000 LPs per dag op, heb nu ook al alles wat we kunnen doen in de 2 dagen dat we in Las Vegas zijn + inmiddels 2 nachten de gratis kamer in Mandalay Bay en heb nog steeds 80.000 LPs die dus ook elke dag meer worden.
Het Aria Buffet is inmiddels weer geopend en ik hoop dat we die als rewards kunnen gaan doen.
We komen woensdagmiddag aan en hebben nu :
woensdag :
2 nachten Mandalay Bay
$ 150 credit voor Tender steakhouse
2 x tickets voor Carrot Top (maar misschien gaan we CduS doen ipv Carrot Top)
donderdag
2 x ontbijtbuffet Bellagio
2 x High Tea Bellagio
$ 150 credit voor THE Steakhouse @ Circus Circus
2 x tickets voor KA van CduS
vrijdag
2 x ontbijtbuffet voor Cravings @ The Mirage (maar als Aria buffet kan nemen we die)
en dan hebben we nog 2 x crepes en 2 x gebak van Jean Phillipe in de Aria.
Wij zijn op 16/17/18 januari in Las Vegas. Als we op die datum iemand blij kunnen maken met een buffet of iets anders dan moet-ie dat maar even laten weten per PM, want
bij inwisselen krijg je een voucher, en die kunnen we dan weer weggeven. We kunnen daar dan wel ergens afspreken.
Speel het nu een goede week elke avond een klein uurtje. 300 per draai, maar hoef het gelukkig allemaal pas in Mei aan te schaffen Die hotels opbouwen wel duurt eeuwen zie ik al wel, nu halverwege de bouw van Luxor. Dat is dus nog een paar weekjes doorkomen. level 40 met 25000lp's. Heb nu eindelijk dat vrienden maken een beetje door, want ik dacht alleen dat je door het inviten in het spel zelf maar vrienden kreeg. Ik blijf het wel vreemd vinden dat je elke keer als je voor het eerst die dag begint je 6x moet refreshen om al je free points te innen (buiten dat game feeds om).
@kurt10 zie hier de post over vrienden maken van enkele bladzijden hiervoor.
US-fanboy schreef:
Oeiiiiiiii......
Te weinig ervaring met Facebook om te weten of je er weer op kunt nu (ben eigenlijk bang van niet)
In ieder geval nog een tip voor het krijgen van vrienden : Meld jezelf aan bij myVEGAS Friends and Deals en bij myVEGAS Friends en zet je naam bij de ADD me as Friend topics. Daar kun je zelf dus klikken op mensen met het verzoek om jou als vriend toe te voegen.
Doe dat bij 10 mensen en wacht totdat die mensen jou ook daadwerkelijk als vriend hebben toegevoegd. Daarna kun je er weer 10 toevoegen etc.
Als je er 100 tegelijk toevoegt dan blokkeert Facebook je account.
In het gunstigste geval kun je een dag tot een week geen vrienden meer toevoegen.
In het slechtste geval wordt je account definitief geblokkeerd.
Mensen kunnen jou altijd vragen om als vriend toegevoegd te worden.
Excaliber heeft eigenlijk altijd goedkope kamers , maar op deze data is het hotel kennelijk zo leeg dat ze ze bijna weggeven, doe er je voordeel mee als je op één van die data wil gaan.
sachasenne schreef:@kurt10 zie hier de post over vrienden maken van enkele bladzijden hiervoor.
US-fanboy schreef:
Oeiiiiiiii......
Te weinig ervaring met Facebook om te weten of je er weer op kunt nu (ben eigenlijk bang van niet)
In ieder geval nog een tip voor het krijgen van vrienden : Meld jezelf aan bij myVEGAS Friends and Deals en bij myVEGAS Friends en zet je naam bij de ADD me as Friend topics. Daar kun je zelf dus klikken op mensen met het verzoek om jou als vriend toe te voegen.
Doe dat bij 10 mensen en wacht totdat die mensen jou ook daadwerkelijk als vriend hebben toegevoegd. Daarna kun je er weer 10 toevoegen etc.
Als je er 100 tegelijk toevoegt dan blokkeert Facebook je account.
In het gunstigste geval kun je een dag tot een week geen vrienden meer toevoegen.
In het slechtste geval wordt je account definitief geblokkeerd.
Mensen kunnen jou altijd vragen om als vriend toegevoegd te worden.
Hier ben ik weer met mijn vragen
Ik ben nu toegevoegd bij de groep My VEGAS Friends and deals , ik heb daar via de links wat iedereen post de maximum 50.000 chips gepakt maar is er ook een manier om gemakkelijk LP's te verkrijgen ? Bijvoorbeeld door ook op zo een soort link te klikken , of ... ?
Een enkele keer heb je ook van dit soort links voor bijv. 250 LPs, maar die zijn erg schaars.
Bovendien zijn de links vaak maar 72 uur werkzaam, dus moet je het goed in de gaten houden.
Kurt, je zou deze link nog kunnen proberen voor 600 LPs.
Hij stond op pag. 3 van dit topic, dus als je daar al eens geklikt hebt, heeft het geen zin om het nog eens te doen
US-fanboy schreef:Kurt, je zou deze link nog kunnen proberen voor 600 LPs.
Hij stond op pag. 3 van dit topic, dus als je daar al eens geklikt hebt, heeft het geen zin om het nog eens te doen
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.