Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
British Airways sale
-
- Amerikakenner
Re: British Airways sale
Ik vind wel interessante prijzen maar alleen met aankomst en vertrek uit dezelfde luchthaven. Alle andere opties blijven duur. Of zie ik dat verkeerd?
Is dat geen optie voor jou dan? vertrek uit dezelfde luchthaven?
En ik denk niet dat je het verkeerd ziet, jammer genoeg voor jou. Afwachten maar.
En ik denk niet dat je het verkeerd ziet, jammer genoeg voor jou. Afwachten maar.
-
- Amerikakenner
Het is natuurlijk wel een optie maar ik zou dit jaar heel graag Yellowstone doen. Dat ligt wat uit de richting en dan is een rondje wat minder handig.
Ik ben eigenlijk niet op de hoogte van de strategieen van de luchtvaartmaatschappijen maar vorige jaren was het niet duurder om géén rondje te doen. Vandaar dat het me nu een beetje verwondert.
Ik ben eigenlijk niet op de hoogte van de strategieen van de luchtvaartmaatschappijen maar vorige jaren was het niet duurder om géén rondje te doen. Vandaar dat het me nu een beetje verwondert.
- Old Faithful
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 9
Een rondje Denver - Denver met Yellowstone is heel goed mogelijk. Dat deden wij in 2010.
Groet,
Old Faithful
Old Faithful
- RNA
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 7
- Contacteer:
Wij hebben geboekt! AMS-Tampa van 16 juli t/m 25 juli voor 530 eu p.p. 

- Hans_Belgium
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 18
Mooie prijsRNA schreef:Wij hebben geboekt! AMS-Tampa van 16 juli t/m 25 juli voor 530 eu p.p.