Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

MyVegas

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
HennyCox
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 17

Re: MyVegas

Bericht door HennyCox »

US-fanboy schreef:Rewards moeten binnen 90 dagen na aankoop worden gebruikt, dus nu aanschaffen voor juni heeft geen zin.
Ik heb via het MyVegas & friends forum gelezen dat je binnen 90 dagen de rewards moet "cashen", dus je kunt nu bijvoorbeeld al je reward nemen voor een hotelkamer en dan dien je binnen 90 dagen deze kamer te boeken. Echter de datum van verblijf mag ook gewoon na die 90 dagen liggen. Wel staat erbij dat je het beste met het hotel direct kunt bellen voor de reservering (is een speciaal telefoonnnummer voor).

Ik hoop dat sommige iets aan deze tip hebben.
Wendy80
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 2

Bericht door Wendy80 »

Bedankt voor mijn nieuwe verslaving ;)
Nu een weekje bezig. Loopt lekker op, met die punten!
Kijken wat we eruit kunnen halen. Ben benieuwd!
US-fanboy
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 25

Bericht door US-fanboy »

HennyCox schreef:
US-fanboy schreef:Rewards moeten binnen 90 dagen na aankoop worden gebruikt, dus nu aanschaffen voor juni heeft geen zin.
Ik heb via het MyVegas & friends forum gelezen dat je binnen 90 dagen de rewards moet "cashen", dus je kunt nu bijvoorbeeld al je reward nemen voor een hotelkamer en dan dien je binnen 90 dagen deze kamer te boeken. Echter de datum van verblijf mag ook gewoon na die 90 dagen liggen. Wel staat erbij dat je het beste met het hotel direct kunt bellen voor de reservering (is een speciaal telefoonnnummer voor).

Ik hoop dat sommige iets aan deze tip hebben.
Je eerdere vraag ging over een buffet en niet over een hotelkamer :wink:
Ik zou nu geen buffet reward kopen en deze in juni proberen te gebruiken ivm die 90 dagen.
Voor hotelkamers heb je gelijk : nu kopen, binnen 90 dagen reserveren, en dat kan maximaal zo'n 7 maanden vooruit.
HennyCox schreef:[Wel staat erbij dat je het beste met het hotel direct kunt bellen voor de reservering (is een speciaal telefoonnnummer voor).
Reserveren moet altijd telefonisch en niet met het hotel maar altijd met de Mlife Redemption line : +1 855 881 6074 (dagelijks van 15 - 08 NL tijd). Aangezien je maximaal 7 maanden vooruit kunt boeken, is het niet altijd te doen om direct na aankoop van de reward te bellen (en er zullen natuurlijk ook mensen zijn geweest die met het hotel zelf hebben gebeld en hebben kunnen reserveren).
HennyCox
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 17

Bericht door HennyCox »

Oke, Marcel er is inderdaad verschil tussen hotel en een buffetpass.
Weet jij trouwens ook of die buffetpassen een hele dag geldig zijn (dus ontbijt/lunch en diner) ?
US-fanboy
Amerikakenner

Bericht door US-fanboy »

Ik heb gelezen dat Bellagio buffet alleen de ochtend/lunch was en dat bijv. Cravings in Mirage wel alle drie de maaltijden geldig is.
Alle andere buffetten zijn wat ik gelezen heb de gehele dag geldig (maar ook minder van kwaliteit).
DejaVu
Amerika-expert

Bericht door DejaVu »

Begin je toch de lunch vanaf 16.30, ga je vanzelf diner in ;)
Dude
Moderator

Bericht door Dude »

pffff al daaaaaagen geeft dat spel niks meer ...
Ik in mijn 50K, begin te spelen en een kwartier later heb ik gedaan.
Hopelijk volgend jaar meer succes LOL.
Grts, Bart

You can't milk a cow with your hands in your pants
lyan
Amerikakenner
Partner van: laguna62
Aantal x V.S. bezocht: 28
Contacteer:

Bericht door lyan »

Heeft hier al iemand een hotelkamer geredeemd? Ik heb gisteren talloze keren gebeld met het nummer, kreeg steeds Aria reserveringen. Op een zeker moment uitgelegd dat ik een code wilde redeemen, en toen werd ik doorverbonden. Vervolgens werd gezegd dat je dat niet telefonisch kon doen, maar persoonlijk aan de balie. Uitgelegd dat dat een beetje lastig was aangezien we in Nederland wonen.
De mevrouw heeft me toen het nummer gegeven van M Life support, die vervolgens niet bereikbaar waren....
Ik heb nu maar een mail naar het hotel en naar M-Life gestuurd en afwachten wat hieruit komt.
de lol gaat er wel wat af zo :(
sachasenne
Amerika-expert
Partner van: syce
Aantal x V.S. bezocht: 14
Contacteer:

Bericht door sachasenne »

Bart, hoeveel LP's heb jij?
Ik kan nog steeds gemakkelijk twee uur spelen met 50.000 chips. Ik win heel veel. Altijd met beide accounts. Misschien mindert dat naargelang je verder bent?
Ik heb nu 48.000 en 80.000 LP's.
Groetjes,
Carine
Dude
Moderator

Bericht door Dude »

Ik zit nu aan 161 600 LP's
Grts, Bart

sachasenne
Amerika-expert
Contacteer:

Ik speel wel altijd met 600 chips. Misschien heeft dat er mee te maken? Hoeveel speel jij?
Groetjes,
Carine
DejaVu
Amerika-expert

Bericht door DejaVu »

Wat is nou slimmer, van je LP's een aantal nachten boeken of gewoon zelf je hotel regelen en van je LP's gratis eten regelen.... :geek2:
US-fanboy
Amerikakenner

Bericht door US-fanboy »

Genoeg LPs sparen om de kamer én het eten gratis te regelen (+ nog wat entertainment erbij) :wink:

lyan schreef:Heeft hier al iemand een hotelkamer geredeemd? Ik heb gisteren talloze keren gebeld met het nummer, kreeg steeds Aria reserveringen. Op een zeker moment uitgelegd dat ik een code wilde redeemen, en toen werd ik doorverbonden. Vervolgens werd gezegd dat je dat niet telefonisch kon doen, maar persoonlijk aan de balie. Uitgelegd dat dat een beetje lastig was aangezien we in Nederland wonen.
De mevrouw heeft me toen het nummer gegeven van M Life support, die vervolgens niet bereikbaar waren....
Ik heb nu maar een mail naar het hotel en naar M-Life gestuurd en afwachten wat hieruit komt.
Ik heb een maand geleden de Mandalay Bay suite gereserveerd via de redemption line.
Die is van 6 AM tot 11 PM (PT) geopend oftewel van 15 tot 08 NL tijd.
Ik heb om 16.00 gebeld. Dat is voor hen 7 uur en ik ging er van uit dat ze het ´s morgens om 7 uur minder druk hebben dan later op de dag.
Had het in 15 minuten geregeld : 10 minuten wachten en 5 minuten voor het reserveren.
Misschien dat het verstandig is om tot na 2 januari te wachten omdat het dan weer wat minder druk is daar.
lyan schreef:de lol gaat er wel wat af zo :(
Tja..... dan regel je toch een kamer via de website die je moet betalen
Dude
Moderator

Bericht door Dude »

sachasenne schreef:Ik speel wel altijd met 600 chips. Misschien heeft dat er mee te maken? Hoeveel speel jij?
even mezelf quoten :wink:
Mijn inzet pas ik aan aan het aantal speelmunten dat ik heb. onder de 20 000 speel ik per 400, daarboven tot 100K per 1000, alles daarboven met 2000 of 4000. Meeste speelmunten die ik gehad heb is 260 000.
Grts, Bart

DejaVu
Amerika-expert

Bericht door DejaVu »

ik speel altijd 1500 en boven de 250.000 met 3000

anders gaat het me te langzaam ;)
US-fanboy
Amerikakenner

Bericht door US-fanboy »

Als je doel is om ze snel mogelijk een hoog aantal VIP points/level te halen, dan ben je goed bezig :thumbup:
lyan
Amerikakenner
Partner van: laguna62
Aantal x V.S. bezocht: 28
Contacteer:

Bericht door lyan »

Mijn probleem is opgelost! Gewoon vandaag gebeld en kreeg direct de redemption lijn (lekker rustig natuurlijk op 1-1 's morgensvroeg)
US-fanboy
Amerikakenner

Bericht door US-fanboy »

:thumbup: Top !
sachasenne
Amerika-expert
Contacteer:

Ik heb het al eens geopperd in dit topic : is er geen verschil tussen spelen met game feed en zonder?

Tussen mijn beide accounts zijn erg merkwaardige verschillen!

account zonder game feed :

level 61
te halen vip points : 497.000
LP stand : 87.000

account met game feed :

level 59
te halen VIP points : 800.000 !!!!
LP stand : 69.000

Ik vind dit toch wel erg markant. Het aantal LP's kan je nog afdoen met geluk/pech.
Maar het aantal te behalen VIP points binnen 1 level is toch wel zeer merkwaardig vind ik.
Groetjes,
Carine
MiniMe
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door MiniMe »

Heb vandaag ook MyVegas ontdekt... :D

Ik ben nog alles aan het uitvlooien, maar wie me al wil toevoegen mag dat zeker doen: http://www.facebook.com/annie.warbucks8
Memories...
Gesloten
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer