Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Parking Schiphol 34 dagen
Parking Schiphol 34 dagen
Hoi
Wij vertrekken 04/07 tem 06/08 voor een rondreis in USA. Aangezien wij (2 volw + 2 kids) van Antwerpen komen willen we met de wagen gaan en die ginder parkeren.
Zijn er suggesties om op een budget vriendelijke manier die 34 dagen te overbruggen? Eventueel een Park & sleep voor ons. (35 dagen)
Wij vertrekken 04/07 tem 06/08 voor een rondreis in USA. Aangezien wij (2 volw + 2 kids) van Antwerpen komen willen we met de wagen gaan en die ginder parkeren.
Zijn er suggesties om op een budget vriendelijke manier die 34 dagen te overbruggen? Eventueel een Park & sleep voor ons. (35 dagen)
Re: Parking Shiphol 34 dagen
Op Vakantieveilingen.nl (zie andere posts) komen regelmatig dergelijke arrangementen voorbij, gaan vaak rond de €40-50 weg. Parkeren is dan wel maar 21 dagen maar wellicht kun je dat verlengen.
Regulier parkeren voor 34 dagen is denk ik redelijk duur. Misschien is de trein een optie, stap je zo midden op schiphol uit. Geen idee alleen of dat ook echt goedkoper is.
Regulier parkeren voor 34 dagen is denk ik redelijk duur. Misschien is de trein een optie, stap je zo midden op schiphol uit. Geen idee alleen of dat ook echt goedkoper is.
Laatst gewijzigd door KW1984 op 03 jan 2013, 15:08, 1 keer totaal gewijzigd.
2010: Zuid-Westen
2011: Noord-Oost USA & Canada
2012: Florida
2013: Chicago - Orlando (via Zuiden & Texas)
2016: Las Vegas
2018: Florida
2019: Noord-Westen
2023: Californië + ?
- Bushmaster
- Amerika-expert
pas wel op met schipholparking24.nl,
die zijn onlangs zwaar door de mand gevallen bij een test van een consumentenprogramma,
http://kassa.vara.nl/tv/onderwerpen/onderwerp/Schiphol/
(dit na klachten van consumenten over onverklaarbare verkeersboetes, ten tijde dat de auto geparkeerd had moeten staan)
die zijn onlangs zwaar door de mand gevallen bij een test van een consumentenprogramma,
http://kassa.vara.nl/tv/onderwerpen/onderwerp/Schiphol/
(dit na klachten van consumenten over onverklaarbare verkeersboetes, ten tijde dat de auto geparkeerd had moeten staan)
Bij Van der valk is er een park & sleep & fly arrangement maar je mag je auto 'maar' 31 dagen parkeren. Ook wel prijzig 199 euro.
- bedeve
- Amerika-expert
Ook niet echt een fijne plek om je auto te laten staan.MR.B schreef:Bij Van der valk is er een park & sleep & fly arrangement maar je mag je auto 'maar' 31 dagen parkeren. Ook wel prijzig 199 euro.
De parking bij Ibis is goed bewaakt, Sleep/ Park/ Fly maar 21 dgn.
De tip van de trein vind ik tot nog toe de beste oplossing !
the proof of the pudding is in the eating
Wil je meer info over jouw voordelen van een Amex Flying Blue creditcards....
Wil je een referral om bij een anvraag meer Flying Blue Miles te ontvangen ...
Stuur mij een PB !
Stuur mij een PB !
Waarom is de parking bij van der Valk geen prettige plek? Wij hebben daar een overnachting met 23 dgn parking voor 150 euro met 4 personen. Dat leek me een goede deal.
zijn er inbraken of zo?
jacky
zijn er inbraken of zo?
jacky
Met (het officiële) Schiphol Smart Parking staat je auto op een beveiligd parkeerterrein. Dat moet je minstens een week van tevoren reserveren, de kosten zijn dan 170 euro voor jullie reisduur, incl. shuttlebus naar de terminal. Makkelijk vanuit huis, maar exclusief benzine en gedoe met shuttlebus. http://www.schiphol.nl/Reizigers/VanNaa ... rkeren.htm
De trein is een aardig alternatief, dan sta je binnen een uur vanuit Antwerpen middenin de vertrekhal van Schiphol. Kosten zijn ook te overzien: 46 euro voor een volwassene retour, 12 euro voor kinderen van 6-11 jaar (daaronder goedkoper, daarboven volwassen tarief). Dan kun je dus voor 116 euro klaar zijn, zonder stress.
Maar dit klinkt ook goed: http://schiphol-parking.info/ Voor 130 euro een overnachting, plus parkeren, plus met een privé shuttle van en naar de luchthaven. De Kwakel is een heel veilig klein dorpje, dus daar staat je auto safe.
De trein is een aardig alternatief, dan sta je binnen een uur vanuit Antwerpen middenin de vertrekhal van Schiphol. Kosten zijn ook te overzien: 46 euro voor een volwassene retour, 12 euro voor kinderen van 6-11 jaar (daaronder goedkoper, daarboven volwassen tarief). Dan kun je dus voor 116 euro klaar zijn, zonder stress.
Maar dit klinkt ook goed: http://schiphol-parking.info/ Voor 130 euro een overnachting, plus parkeren, plus met een privé shuttle van en naar de luchthaven. De Kwakel is een heel veilig klein dorpje, dus daar staat je auto safe.
2004: Rondje ZW 2005: NYC 2006/07: Hong Kong, Australië 2008: NYC, Toronto 2009/2010: LA, NYC 2010/11: NYC 2011: NYC, Toronto 2012: NYC 2012: Hong Kong, China, Macau 2012/13: Washington DC 2013: Las Vegas, DV, Yosemite, San Francisco 2015: Toronto, Vancouver, Seattle 2016/17: China, Hong Kong, Thailand
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 0
Is een Schiphol taxi geen optie? Auto thuis laten en gewoon opgehaald en gebracht worden....
Bedankt voor alle tips!!!
We hebben een Park&Sleep&Fly arrangement bij Van Der Valk geboekt (incl gratis 31 dagen parkeren). Aangezien we 35 dagen onze wagen moeten parkeren moet ik bovenop de prijs (199 euro) nog 4x 5 euro per dag betalen.
De taxi was ook een goede mogelijkheid maar na opzoekwerk kwam ik op +- 350 euro voor een retour Antwerpen <> Schiphol.... Toch wel duur vonden we.
We hebben een Park&Sleep&Fly arrangement bij Van Der Valk geboekt (incl gratis 31 dagen parkeren). Aangezien we 35 dagen onze wagen moeten parkeren moet ik bovenop de prijs (199 euro) nog 4x 5 euro per dag betalen.
De taxi was ook een goede mogelijkheid maar na opzoekwerk kwam ik op +- 350 euro voor een retour Antwerpen <> Schiphol.... Toch wel duur vonden we.
- PSVwally
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Is de trein en een overnachting niet een betere/goedkopere oplossing?
Ik denk het niet. Als je rekent met bovenstaande bedragen kom ik uit op 3x volwassen + 1x kindertarief = 150 euro en dan moet ik nog een hotel boeken met ontbijt. Ook het vervoer naar het treinstation moet ik er nog bijrekenen.
Met onze oplossing rij ik gratis naar Schiphol (firmawagen) en kunnen we overnachten en ontbijten en hoeven we geen zorgen te maken over onze wagen. Alsook moeten we dan niet met onze koffers heel de weg sleuren...
Met onze oplossing rij ik gratis naar Schiphol (firmawagen) en kunnen we overnachten en ontbijten en hoeven we geen zorgen te maken over onze wagen. Alsook moeten we dan niet met onze koffers heel de weg sleuren...
En ben je dan ook nog (flink) goedkoper uit dan dat je gewoon vanaf brussel/antwerpen (icm trein) was gevlogen?
Dan is het helemaal mooi natuurlijk!
Als het voor de prijs niet/weinig uitmaakt dan zou het ook mijn voorkeur hebben om met de eigen auto te gaan en niet afhankelijk te zijn van de trein.
Dan is het helemaal mooi natuurlijk!
Als het voor de prijs niet/weinig uitmaakt dan zou het ook mijn voorkeur hebben om met de eigen auto te gaan en niet afhankelijk te zijn van de trein.
2010: Zuid-Westen
Vliegtickets zijn geboekt met de British Airways deal en die vertrokken enkel op AMS. Deze oplossing lijkt me de meest relaxte manier om op reis te vertrekken met kinderen.
- bedeve
- Amerika-expert
En dus is het goed !MR.B schreef:Vliegtickets zijn geboekt met de British Airways deal en die vertrokken enkel op AMS. Deze oplossing lijkt me de meest relaxte manier om op reis te vertrekken met kinderen.
the proof of the pudding is in the eating
Stuur mij een PB !
Stuur mij een PB !
- Fraa
- Amerikakenner
- Contacteer:
Re: Parking Schiphol 34 dagen
Ik heb net bij Hotel Chariot een arrangement geboekt. Bij Van Der Valk was alles al vol geboekt op 1 september, alle andere opties waren veel te duur naar mijn zin. Smart Parking + CitizenM bv kwam op zo'n geweldige 280€ neer. Vorig jaar was dat 90+68=158€, ik ging echt geen 120€ meer betalen. Nu heb ik voor 168€ een overnachting + ontbijt (4 sterren hotel) én 21 dagen parkeren. Mijn vakantie duurt wel 24 dagen, er komt dus nog 3x4.5€ bij volgens de website. Het hotel zelf ligt maar op 10min van Schiphol af, ik kon het niet dus beter treffen denk ik.
Ik ben tevreden
Ik ben tevreden

Reisblog: thisisfraa.be
Bij Van Der Valk was het 199 euro (hotel + ontbijt + 31 dagen parking) + 4 x 5 euro/dag extra parking = 219 euro in totaal.
Wij zijn ook tevreden. Mocht de smartparking nog in promo komen zou ik nog wel overwegen om te veranderen.
Wij zijn ook tevreden. Mocht de smartparking nog in promo komen zou ik nog wel overwegen om te veranderen.
- Njit
- Amerika-expert
- Partner van: SpaceAce
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
best wel schandalig zo'n bedrijfBushmaster schreef:pas wel op met schipholparking24.nl,

Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 1
Schiphol Smart Parking, als je op tijd reserveert is dit ook best aantrekkelijk.
Voor onze vakantie van 3,5wk in September heb ik nu al een plekje gereserveerd en kost dit 103 euro voor 25 dagen. Parkeren op P3, lang parkeren, met shuttlebus naar vertrekhal. Vertrekt om de 10 minuten. Vaker gedaan en werkt ideaal.
Voor onze vakantie van 3,5wk in September heb ik nu al een plekje gereserveerd en kost dit 103 euro voor 25 dagen. Parkeren op P3, lang parkeren, met shuttlebus naar vertrekhal. Vertrekt om de 10 minuten. Vaker gedaan en werkt ideaal.
- Fraa
- Amerikakenner
- Contacteer:
Heb ik vorig jaar ook genomen, maar als ik dat samen ging tellen met een overnachting op Schiphol, dan was het véél te duur in totaliteit. Daarom maar voor een andere optie gekozen, bespaart me minstens zo'n 120€ tov vorig jaar.
Reisblog: thisisfraa.be
- Disney-Golf
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 999
@ MR.B: Zorg er wel voor dat je startkabels mee hebt!
Wanneer een auto 34 dagen stilstaat met gesloten deuren en het alarm aan is de kans reëel dat ie niet meer gaat starten bij jullie terugkomst...
Wanneer een auto 34 dagen stilstaat met gesloten deuren en het alarm aan is de kans reëel dat ie niet meer gaat starten bij jullie terugkomst...
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht