Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
1 jaartje naar de vs.
1 jaartje naar de vs.
Dag iedereen!
Ik ben sofie en 19 jaar.
Graag zou ik 1 jaartje naar amerika verhuizen om daar te werken en me onder te dompellen in de cultuur.
Nu ik ken niemand daar en vraag me dus af hoe ik daar werk kan vinden en natuurlijk een woonst.
Indien jullie me kunnen helpen met tips zou dat super zijn !
Alvast bedankt
groetjes Sofie
Ik ben sofie en 19 jaar.
Graag zou ik 1 jaartje naar amerika verhuizen om daar te werken en me onder te dompellen in de cultuur.
Nu ik ken niemand daar en vraag me dus af hoe ik daar werk kan vinden en natuurlijk een woonst.
Indien jullie me kunnen helpen met tips zou dat super zijn !
Alvast bedankt
groetjes Sofie
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 2
Re: 1 jaartje naar de vs.
Hallo Sofie, kan je iets meer vertellen over je plannen in de toekomst? Uit je leeftijd leid ik af dat je geen bachelor diploma hebt dus dat wordt niet eenvoudig.
Ik vrees dat je zal moeten studeren en dan zo een stageplaats verzilveren in de VS. Anders kan je meedoen met de DV lottery om in de toekomst te werken in de VS.
Anderen op het forum kunnen het misschien nog iets beter uitleggen, dus er zullen ongetwijfeld wel antwoorden komen.
Btw, de zoekfunctie gebruiken je alvast nog veel wijzer maken.
Ik vrees dat je zal moeten studeren en dan zo een stageplaats verzilveren in de VS. Anders kan je meedoen met de DV lottery om in de toekomst te werken in de VS.
Anderen op het forum kunnen het misschien nog iets beter uitleggen, dus er zullen ongetwijfeld wel antwoorden komen.
Btw, de zoekfunctie gebruiken je alvast nog veel wijzer maken.

-
- Amerika-expert
Au-pair kan een optie zijn.
Gr., Flipje
Gr., Flipje
Au pair is inderdaad een goede optie.
Als je wat zelfstandiger bent, kan je misschien ook een job in de horeca doen? Maar dat moet je dan wel echt op eigen houtje allemaal uitvissen..
Je kan natuurlijk ook eens de amerikaanse ambassade contacteren..
Als je wat zelfstandiger bent, kan je misschien ook een job in de horeca doen? Maar dat moet je dan wel echt op eigen houtje allemaal uitvissen..
Je kan natuurlijk ook eens de amerikaanse ambassade contacteren..
Eens je de vrijheid van het reizen en het onderweg zijn ontdekt heb, ben je niet meer vrij.
-
- Amerika-expert
- Contacteer:
Je kan geen werkvisum krijgen voor de US om er (een jaartje) in de horeca te gaan werken.
En als je een au-pair visum hebt, mag je ook niet in de horeca werken.
En als je een au-pair visum hebt, mag je ook niet in de horeca werken.
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
- ned in MO
- Amerika-expert
- Contacteer:
Als je in Amerika wilt wonen of werken zul je er een heleboel moeite voor moeten doen en dan nog lukt het vaak niet
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht