Jullie allemaal bedankt voor de tips en adviezen. De km's waren voor ons goed te doen en ik ben blij dat we voor deze route hebben gekozen. We hebben 1x een nachtje doorgehaald met rijden, maar ook zeker genoten van de dagen waarbij we lekker in een park bleven. De tijd ging wat ons betreft veel te snel voorbij en Amerika is echt een land om vaker heen te gaan, zoveel moois en leuks dat is bijna niet in 1 vakantie te doen

De Havasu Falls hebben we helaas toch laten schieten, maar daarintegen wel een bezoekje gebracht aan Zion en Bryce! Was het ook helemaal waard, vooral Zion was mooier dan gedacht.
Craters of the moon en Twin falls hebben we toch mee kunnen nemen, alhoewel we voornamelijk door Twin Falls heen zijn gereden en daar even kort gestopt zijn om bij de brug te kijken (de watervallen waren zo goed als droog). Craters of the moon vond ik ook het bezoek dubbel en dwars waard, zo bijzonder!
Het enige wat tegen viel was voor ons Monument Valley, we zijn daar ook niet wezen paardrijden het voelde voor ons niet goed aan. Via een foldertje kwamen we terecht bij Sentinel Rock Horseback adventures in Kanab vlak bij Page en Grand Staircase Escalante National monument. Geweldige ervaring, 4 uur lang paardgereden met 2 gidsen en ons gezin (in totaal dus met zijn 6en) écht een aanrader. We reden over het Grand Staircase Escalante National Monument op fijne paardjes waar verantwoord mee omgegaan werd. Ik hoop dat ik een linkje mag plaatsen? : http://www.sentinelrockhorses.com/index ... age393.htm
Nog even een extra dank je wel aan Martin en Marianne voor hun tip over Kings Canyon Scenic Byway en Cedar Grove, we hebben echt op een prachtige campeerplaats overnacht die zeker bij 1 van de favorieten hoort. Prachtig! Van een vaste bezoeker hoorde we dat dit 1 van de minder bekende maar zeer bijzondere plekken van het park was, super tip dus!
De Grand Canyon is ook vanuit de helikopter bezichtigd maar nog indrukwekkender was het om naar beneden te lopen (heb ik mij laten vertellen door mijn zus). Zij hebben een stuk van de Kaibab trail gelopen.
Antelope Canyon was mooi om te zien maar wel erg toeristisch en we werden behoorlijk door de canyon 'gejaagd'. Foto hier hier en hier en hop door naar het volgende punt. Toch was het leuk en mooi om mee te maken.
én 1 van mijn eigen 'highlights' is dat we wolven hebben gezien! Iets wat ik zelf érg graag wilde, net op de laatste dag kwamen we ze tegen, wauw!
Al met al kan ik iedereen zo'n geweldige reis aanraden