Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Ervaringen National Emerald Club (autoverhuur)
- Maarten-Annique
- Amerikakenner
Re: Ervaringen National Emerald Club (autoverhuur)
Ik zou hier zeker werk van maken.
Er is duidelijk wat mis gegaan!
Er is duidelijk wat mis gegaan!
- Meggy
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 14
- Contacteer:
Ik denk dat dit het benodigde formulier is om het lidmaatschap aan te vragen? http://www.nationalcar.nl/UserFiles/fil ... waived.pdf
Naar welk mailadres zou dit gestuurd kunnen worden? Er staan alleen een postadres en faxnummer op...
Toch interessant, aangezien we vanwege de oneway fee sowieso bij National uitkomen. Als we op deze manier de tweede bestuurder evt. kosteloos krijgen, scheelt dat ook nog aardig wat
Naar welk mailadres zou dit gestuurd kunnen worden? Er staan alleen een postadres en faxnummer op...
Toch interessant, aangezien we vanwege de oneway fee sowieso bij National uitkomen. Als we op deze manier de tweede bestuurder evt. kosteloos krijgen, scheelt dat ook nog aardig wat

2008 rondje Florida 2011 rondje Zuidwest 2013 roadtrip Chicago - San Francisco
2014 NY 2015 NY & rondje Las Vegas 2016 roadtrip Washington - Miami & trip New York 2017 New York & Colorado 2019 NY & NW
TheStates.nl
2014 NY 2015 NY & rondje Las Vegas 2016 roadtrip Washington - Miami & trip New York 2017 New York & Colorado 2019 NY & NW
TheStates.nl
Ik zie dat het aanvraagformulier 'Master Rental Agreement' (overkoepelend) heet en o.a. Voorkeuren voor verzekeringen moeten worden ingevuld.
Betekent dit dat deze dan op alle toekomstige huren van toepassing is, ook als je deze via een broker (b.v. drive-usa) huurt?
Heeft iemand ook het e-mailadres waar je het ingevulde formulier naar kunt sturen (of heb ik daar overheen gelezen in dit topic)?
Betekent dit dat deze dan op alle toekomstige huren van toepassing is, ook als je deze via een broker (b.v. drive-usa) huurt?
Heeft iemand ook het e-mailadres waar je het ingevulde formulier naar kunt sturen (of heb ik daar overheen gelezen in dit topic)?
2010: Zuid-Westen
2011: Noord-Oost USA & Canada
2012: Florida
2013: Chicago - Orlando (via Zuiden & Texas)
2016: Las Vegas
2018: Florida
2019: Noord-Westen
2023: Californië + ?
2011: Noord-Oost USA & Canada
2012: Florida
2013: Chicago - Orlando (via Zuiden & Texas)
2016: Las Vegas
2018: Florida
2019: Noord-Westen
2023: Californië + ?
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 2
Weet iemand hoelang het duurt voordat je een bevestiging krijgt na het mailen van het inschrijfformulier?
In het begin van de week heb ik hem verstuurd maar nog geen reactie. Of sturen je het pakketje meteen naar je
huis adres zonder bevestiging?
Wie heeft er nog ervaring met de club card op LAX (los angeles)?
In het begin van de week heb ik hem verstuurd maar nog geen reactie. Of sturen je het pakketje meteen naar je
- gyatso
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 7
Weet niet meer precies hoe het werkte, maar via de mail lukte mij niet. Heb het ingevulde formulier, met een Word document met nogmaals dezelfde gegevens (maar nu goed leesbaar) uiteindelijk twee maal gefaxt. Kreeg per mail bericht dat ik eventueel mijn gegevens via het internet kon aanpassen en ongeveer een anderhalve week daarna kreeg ik de pas thuis gestuurd.Koenride schreef:Weet iemand hoelang het duurt voordat je een bevestiging krijgt na het mailen van het inschrijfformulier?
- Maarten-Annique
- Amerikakenner
Je krijgt vanzelf de pas thuis gestuurd.
Dat kan best een paar weken duren.
Dat kan best een paar weken duren.
-
- Amerika-ontdekker
Bedankt voor de uitleg. Dan zal ik de post vanzelf wel komen.
Ik ben nu aan het kijken voor een midsize SUV voor de periode 16-05 t/m 02-06, maar National is echt niet de goodkoopste.
Mensen die andere ervaring hierna hebben?
Ik ben nu aan het kijken voor een midsize SUV voor de periode 16-05 t/m 02-06, maar National is echt niet de goodkoopste.
Mensen die andere ervaring hierna hebben?
16x USA / 30 staten
- Maarten-Annique
- Amerikakenner
Kort gezegd; ik heb geboekt bij USAreisen en vervolgens de pas gebruikt bij het ophalen.
-
- Amerika-ontdekker
Ik snap het idee van de Emerald card. Toch heb ik nog een paar vragen.
Zelf kan ik nu een bij rentalcars.com via national een SUV (jeep cherokee) huren voor 568 euro, 18 dagen.
Heeft de Emerald card hierbij nu ook voordeel buiten niet in de rij te hoeven staan?
Via de zelfde site kan ik de SUV bij Dollar/Alamo voor 528 euro krijgen.
Via usareisen.de kan ik bij national alleen een midsize SUV boeken voor 541 euro een SUV zit over de 800 euro
en bij ebookers.nl zit je ook over de 660 euro heen.
Extra bestuurder hoeft er niet bij omdat deze er al bij zit als ik de auto in Californië huur.
Wat vinden jullie trouwens van de bovengenoemde prijzen bij National?
Zelf kan ik nu een bij rentalcars.com via national een SUV (jeep cherokee) huren voor 568 euro, 18 dagen.
Heeft de Emerald card hierbij nu ook voordeel buiten niet in de rij te hoeven staan?
Via de zelfde site kan ik de SUV bij Dollar/Alamo voor 528 euro krijgen.
Via usareisen.de kan ik bij national alleen een midsize SUV boeken voor 541 euro een SUV zit over de 800 euro
en bij ebookers.nl zit je ook over de 660 euro heen.
Extra bestuurder hoeft er niet bij omdat deze er al bij zit als ik de auto in Californië huur.
Wat vinden jullie trouwens van de bovengenoemde prijzen bij National?
- bedeve
- Amerika-expert
Algemeen Lees de thread eens op je gemak helemaal door dan wordt het een informatief geheel.Koenride schreef:Ik snap het idee van de Emerald card. Toch heb ik nog een paar vragen.
Rentalcars / Usa-Reisen / National Bij Rentalcars nooit direct online boeken!!
Hun basisaanbod is altijd de prijs van Dollar.
Altijd na offerte terug laten bellen; dat scheelt geld.
Zelf doe ik er altijd langer over om te huren .
In 2012 3 maanden tijd tussen online offerte,mailen en laten bellen.
Resultaat € 116 minder betalen voor zelfde auto.
Rentalcars heeft op dit moment nog geen goed tarief voor National.
Ze verwachten dat eind februari wel te hebben.
Vwb direct bij National huren ; Het National Emerald tarief is lager dan hun standaard tarief.
Voordelen Emerald club Er is een tekst van Brampo die heel kernachtig is ;
Berichtdoor brampo » 14 jul 2012, 04:15
Inderdaad. Mijn ervaring was; geboekt bij USAreisen, zwaaiend met de kaart naar de rijen, kiezen en rijden maar. (in a nutshell)
En dan is hij het punten sparen voor gratis dagen nog vergeten....
Ik had na 19 dagen een 1/2 dag huur gespaard. Hoera !.
Succes !
the proof of the pudding is in the eating
Wil je meer info over jouw voordelen van een Amex Flying Blue creditcards....
Wil je een referral om bij een anvraag meer Flying Blue Miles te ontvangen ...
Stuur mij een PB !
Stuur mij een PB !
-
- Amerika-ontdekker
bedeve hartelijk dank voor je reactie.
Zelf vondt ik de prijzen voor de verhuur bij national via de bekende boekers ook niet echt scherp.
Hoe weet jij (bevede) dat de prijzen in februari omlaag gaan? Mocht dat echt zo zijn wil
ik er natuurlijk wel even op wachten.
De prijzen van national en dollar schelen nu al in het voordeel van dollar.
Zelf vondt ik de prijzen voor de verhuur bij national via de bekende boekers ook niet echt scherp.
Hoe weet jij (bevede) dat de prijzen in februari omlaag gaan? Mocht dat echt zo zijn wil
De prijzen van national en dollar schelen nu al in het voordeel van dollar.
- bedeve
- Amerika-expert
Omdat ik altijd National wil huren voor de prijs van Dollar ben ik aan het bellen geweest met de meisjes en jongens in Manchester.Koenride schreef: Hoe weet jij (bevede) dat de prijzen in februari omlaag gaan? Mocht dat echt zo zijn wil
.
Die vertelden mij dat ze uiterlijk eind februari er uit moeten zijn met National.
the proof of the pudding is in the eating
Stuur mij een PB !
Stuur mij een PB !
-
- Amerika-ontdekker
Hartelijk dank bevede.
Dat is nog eens nuttige info.
Ik zal mijn offerte bewaren tot eind februari!
Dat is nog eens nuttige info.
Ik zal mijn offerte bewaren tot eind februari!

Wij hebben via eautohuur geboekt. Auto op te halen bij Alamo. Heeft het dan zin deze kaart aan te vragen. Ik zou het alleen al doen om de wachtrijen te kunnen passeren bij 't ophalen van de auto.
- gyatso
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 7
Nee, lijkt mij geen zin hebben om met een Card van National, bij Alamo je auto te halen. Is volgens mij het zelfde als met je Bijenkorf klantenkaart, proberen bij de V&D korting te krijgen.
We hebben eigenlijk ook maar besloten om een Mid-SUV van National te gaan bestellen via Eautohuur en hopen dat we dan een Jeep grand cherokee mee mogen nemen als we gebruik maken van een Emerald pasje.. gisteren naar de Engelse National om een inschrijving gemaild van de Emerald club... maar nog niks mogen ontvangen.
We weten dat ons aanbod een National auto is omdat dat specifiek werd vermeld ivm de lagere one way fee ten opzichte van Dollar ( $750 of $250 = tax). Het verschil tussen de twee SUV's is in ons geval ruim 150 euro dus wel de gok waard en nu maar hopen dat er in San Francisco genoeg aanbod is.
We weten dat ons aanbod een National auto is omdat dat specifiek werd vermeld ivm de lagere one way fee ten opzichte van Dollar ( $750 of $250 = tax). Het verschil tussen de twee SUV's is in ons geval ruim 150 euro dus wel de gok waard en nu maar hopen dat er in San Francisco genoeg aanbod is.
- Maarten-Annique
- Amerikakenner
Uiteraard geheel kansloos!kurann schreef:Wij hebben via eautohuur geboekt. Auto op te halen bij Alamo. Heeft het dan zin deze kaart aan te vragen. Ik zou het alleen al doen om de wachtrijen te kunnen passeren bij 't ophalen van de auto.
Bij het invulen van het formulier van Emerald moet je de verzekeringen accepteren of afwijzen?
Ik begreep dat al die verzekeringen inclusief zijn als je bijv bij eautohuur boekt.. wat is wijsheid om in te vullen oznder dat we straks nog een rekening boven op de huur krijgen... wat hebben jullie gedaan in deze?
Ik begreep dat al die verzekeringen inclusief zijn als je bijv bij eautohuur boekt.. wat is wijsheid om in te vullen oznder dat we straks nog een rekening boven op de huur krijgen... wat hebben jullie gedaan in deze?
- Maarten-Annique
- Amerikakenner
Vanwege het boeken via USAreisen koos ik voor 'decline'.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 4 Reacties
- 3283 Weergaves
-
Laatste bericht door ricktachtig
-
- 8 Reacties