Edit: We verblijven van 27-31 mei in Vegas, willen graag een hotel in het midden van de Strip en met City View. Budget zo rond de €500-700. Dus andere suggesties zijn ook welkom. Ik hou zelf ook al de bekende websites met mooie deals in de gaten.

Zou dit ook werken als we zeggen dat het onze 25 jarig jubileum is??? (kan dan misschien kopietje van ons trouwboekje meenemenHoefde er trouwens deze keer geen 20$ truc voor uit te halen hahaha alleen het vermelden dat we gingen trouwen was voldoende voor 5 upgrades!
Ik weet nu wel dat de Carson Tower niet dé mooiste kamers zijn in de Golden Nugget, maar aan dergelijke prijs/voorwaarden best direct boeken zeker?Book now and receive the Golden Values book at check-in, with $250 worth of resort offers and discounts! Stay by MARCH 31ST - 2-for-1 breakfast or lunch at The Buffet; savings on lunch or dinner at Grotto, Chart House and Carson Street Cafe; savings on Gordie Brown and Country Superstars tickets; complimentary cocktails, Limit one Golden Value Book per room.
Ja daar was ik ook over aan het denken om een kamer in de Carson Tower te boeken en dan ter plaatse te vragen voor een upgrade , is mss ook geen slecht ideekalaman schreef:dat de Rush Tower de beste kamers heeft. Eventueel bij het inchecken vragen voor een upgrade. Voor ons niet een absolute must vermits we er toch maar 1 nacht zijn. Na ons geweldig verblijf van 2 weken geleden in The Cosmopolitan wilden we deze keer echter eens niet op de Strip, maar in Fremont Street zitten en dan is de Golden Nugget blijkbaar de beste keuze, en al helemaal met dergelijke deal