weerom prima service

Ik vind die Explorer een heerlijke auto.Hans uit Koekelare schreef: Vorig jaar een Escape (nieuw model) meegekregen,Het jaar er voor een Standard SUV (Ford Explorer) mee gekregen.
Vorige zomer was die Escape een 4WD, die had 8.2 liter/100 km nodig bij rustig rijden in de MidWest (Colorado, Utah, Arizona & New Mexico), dus lange afstanden gedaan.bedeve schreef:
Ik vind die Explorer een heerlijke auto.
Hoor ook goede verhalen over de Escape.
Wat is zo'n beetje het verschil in benzineverbruik tussen die twee Hans ?
Nee, dat valt onder "driving limitations" .Harry schreef:Reckless driving wordt uiteraard uitgesloten, daar zal ook het rijden op dirt roads onder vallen.
Ja, dat is wat ik ook eerder heb gedaan, maar voor €200 minder (zelfde autotype) is eautohuur opeens wel een goeie optie.DejaVu schreef:Ik huur meestal(op 1x via expedia en 1x via dollar.de na) via usareisen.
Dus aangezien er geen uitsluitingen zijn qua glasbreuk, banden, e.d. gaan we er van uit dat alles verzekerd is.* Insurance Exclusions
Driving on unpaved roads voids Collision Damage Waiver (CDW) coverage.
Ik weet niet wat je route is maar let wel op indien er sprake is van een One-Way fee.Ems2012 schreef:Ja, dat is wat ik ook eerder heb gedaan, maar voor €200 minder (zelfde autotype) is eautohuur opeens wel een goeie optie.DejaVu schreef:Ik huur meestal(op 1x via expedia en 1x via dollar.de na) via usareisen.Kan ik die €200 mooi ergens anders aan uitgeven.