Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Tickets Yankees

Over de staten van New England, New York, Pennsylvania, New Jersey, Delaware, Maryland, West Virginia en Washington DC.
rvd4always
Amerikakenner
Contacteer:

Re: Tickets Yankees

Bericht door rvd4always »

Kurt10 schreef: Spreekt ge uit ervaring ? Weet ge ik ben dan juist daar en wil die match echt zien ... :)
Ja, eigen uit eigen ervaring, lees deze link even door a.u.b.

100% zekerheid heb je nooit, maar ik ben nog nooit teleurgesteld. Zorg dat je vroeg bij het stadion bent zodat je op je gemak rond kan kijken voor tickets.

Foto's juli 2010, NYY-LAA:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Onze plaatsen in het NYY stadion: Section 311, row 6, seat 4

Afbeelding
Section 311, row 6, seat 4

Afbeelding
Section 311, row 6, seat 4
mtl
Amerika-expert

Bericht door mtl »

Ik zou toch niet in zee gaan met zwarthandelaren. Gewoon via ticketmaster of stubhub. Voor Yankees en Red Sox zou ik van te voren bestellen maar bij overige clubs kan je over het algemeen op wedstrijddag aan de kassa kopen.
tosca
Amerika-expert

Bericht door tosca »

rvd4always schreef:100% zekerheid heb je nooit, maar ik ben nog nooit teleurgesteld. Zorg dat je vroeg bij het stadion bent zodat je op je gemak rond kan kijken voor tickets.
Voor een "gewone" wedstrijd niet. Maar voor Yankees - Mets zou ik persoonlijk het risico niet nemen, Er zullen vast en zeker kaarten worden aangeboden (dat worden er altijd), maar ik denk niet dat je dan een betere prijs krijgt dan wanneer je gewoon via Ticketmaster of Stubhub koopt.
meyem
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 12

Bericht door meyem »

voor zo'n derby ga je niet voor een prikkie een kaartje krijgen op de dag zelf.
ik sluit me aan bij de Stubhub-stemmers, betrouwbaar en veel keus uit prijsklasses en plaatsen.
ik ben vorig jaar ook naar een wedstrijd van deze 2 geweest...erg leuk!
Mijn NYC blogs
Dit feit staat niet vast
Kurt10
Amerikakenner
Partner van: Elskey
Aantal x V.S. bezocht: 7

Bericht door Kurt10 »

Vanaf wanneer zou je op Stuhub tickets kunnen kopen ?
http://usa2014kurtels.tumblr.com
https://www.youtube.com/watch?v=6ZhIrfaUi20
https://westcoastusa2016.wordpress.com/
2011: NY
2012: Zuidwesten
2013: NY+Noordwesten-zuidwesten
2014: NY+Florida
2015: Florida
2016: Zuidwesten
2017: Florida
meyem
Amerika-expert

Bericht door meyem »

ik heb toevallig gister ook even zitten kijken. volgens de site zelf vanaf eind januari.
je koopt over het algemeen een kaartje van iemand die een seizoenskaart heeft. Soms worden de kaartjes meteen geleverd, soms pas een week of 2 voor de wedstrijd. Ik ben tot nu toe zeer tevreden over Stubhub en ga er voor mijn volgende trip weer kaartjes kopen (ik hou van honkbal ^_^)
Liever zo dan een zwart kaartje kopen voor zo'n belangrijke wedstrijd ... dan kon de controle ook nog wel eens streng zijn. Is wat mij betreft het risico niet waard.
Mijn NYC blogs
Dit feit staat niet vast
Kurt10
Amerikakenner
Partner van: Elskey

Bericht door Kurt10 »

Thanks voor de snelle hulp Meyem :) Ik ga nu voor de derde keer naar de States en het wordt hoog tijd dat ik eens een baseball match ga kijken :)
http://usa2014kurtels.tumblr.com
https://www.youtube.com/watch?v=6ZhIrfaUi20
https://westcoastusa2016.wordpress.com/
2011: NY
2012: Zuidwesten
2013: NY+Noordwesten-zuidwesten
2014: NY+Florida
2015: Florida
2016: Zuidwesten
2017: Florida
rvd4always
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door rvd4always »

tosca schreef: Er zullen vast en zeker kaarten worden aangeboden (dat worden er altijd), maar ik denk niet dat je dan een betere prijs krijgt dan wanneer je gewoon via Ticketmaster of Stubhub koopt.
Niet iedereen heeft de mogelijkheid om een ticket te kopen via internet. Dit is afhankelijk van wanneer je je reis hebt geboekt. In mijn geval waren de tickets al in de voorverkoop geweest en uitverkocht. Als je dan toch graag naar een wedstrijd wilt, dan is dit een manier om toch aan kaarten te komen. Niet de meest ideale maar wel één om toch binnen te komen. Dan gaat het mij niet direct om de beste prijs maar wel om de wedstrijd te kunnen zien.
tosca
Amerika-expert

Bericht door tosca »

Uiteraard, dan is het begrijpelijk.

Maar TS heeft nu nog ruim de tijd én wil een derby zien, dan zou ik altijd (via de "officiële" kanalen) van te voren een ticket proberen te krijgen! Voor de overige wedstrijden kun je gemakkelijk bij het stadion nog aan een ticket kopen, zelfs gewoon via de kassa. Geen probleem dus inderdaad :)
bruintje
Amerika-newbie

Bericht door bruintje »

http://www.us-baseball-tickets.com

Een relatie van mij heeft afgelopen jaar kaarten gekocht voor de Yankees en het was goed gelukt.
mtl
Amerika-expert

Bericht door mtl »

Ook dit is een on-officiele kaartensite. Beter bij stubhub of ticketmaster kaarten halen.
mlbvinnie
Amerika-ontdekker

Bericht door mlbvinnie »

ik ga 18 mei naar New York, ook ik wil een wedstrijd van de Yankees bezoeken. Ik houd de tickets op mlb.com in de gaten,nu is kopen nog niet mogelijk. Hotel is op Long Island, weet iemand tot hoe laat de metro daarheen open is? ook gewoon tot na de wedstrijd?
meyem
Amerika-expert

Bericht door meyem »

Maak je geen zorgen, er worden juist extra treintoestellen ingezet om iedereen thuis te brengen. Je zult bijna moeten worstelen voor een plekje ^_^
Mijn NYC blogs
Dit feit staat niet vast
mtl
Amerika-expert

Bericht door mtl »

mlbvinnie schreef: Hotel is op Long Island, weet iemand tot hoe laat de metro daarheen open is? ook gewoon tot na de wedstrijd?
Naar het schiereiland Long Island gaan geen metro's, dan moet je de trein vanaf Penn station of Jamaica nemen. Long Island City is wel per metro te bereiken. Ik zou even kijken waar je hotel precies ligt en dan ontdekken of er OV in de buurt is.
meyem
Amerika-expert

Bericht door meyem »

hoho, wacht even .... de hotels liggen in Long Island City, dat is absoluut niet hetzelfde als Long Island!
De hotels die ik noemde zijn prima bereikbaar met de subway!
Mijn NYC blogs
Dit feit staat niet vast
mlbvinnie
Amerika-ontdekker

Bericht door mlbvinnie »

mijn hotel is ramada long island , 3830 Crescent Street, Queens, NY 11101. Queensbridge metro dichtbij. Ook nog de metro AV. als het goed is kan je met die metro naar manhattan. Dus het lijkt me dat ik dan ook gemakkelijk terug kan komen? Het ligt opzich vrij dichtbij manhattan, niet echt in long island.
meyem
Amerika-expert

Bericht door meyem »

hoho, wacht even .... de hotels liggen in Long Island City, dat is absoluut niet hetzelfde als Long Island!
ik had even mijn hoofd bij een ander draadje ... :oops:
maar, je hoeft je geen zorgen te maken, je kunt met een gerust hart de subway nemen, is nog extra gezellig ook, na zo'n wedstrijd.
Mijn NYC blogs
Dit feit staat niet vast
mlbvinnie
Amerika-ontdekker

Bericht door mlbvinnie »

meyem schreef:
ik had even mijn hoofd bij een ander draadje ... :oops:
maar, je hoeft je geen zorgen te maken, je kunt met een gerust hart de subway nemen, is nog extra gezellig ook, na zo'n wedstrijd.
Kan gebeuren, prima ;-) qua veiligheid maakt het me niet zoveel uit alle grote steden zijn onveilig. Jammer dat het nog een aantal maanden duurt heb er al zin in ;-)
Manutdboy
Amerika-ontdekker

Bericht door Manutdboy »

Iemand ervaring met ticketsnow.com ?
mtl
Amerika-expert

Bericht door mtl »

Manutdboy schreef:Iemand ervaring met ticketsnow.com ?
Nee, maar ik zou ze links laten liggen en alleen ticketmaster of stubhub gebruiken. Alleen officiele sites gebruiken.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer