Even voor de volledig- en duidelijkheid, daar staat dus dat de gehele auto onverzekerd is bij het rijden op niet geplaveide wegen, dus ook geen glasbreuk banden ed.Stijnley schreef:Ik heb hen gevraagd om voor de boeking de verzekeringsvoorwaarden door te mailen, waarin dit stond te lezen:
Dus aangezien er geen uitsluitingen zijn qua glasbreuk, banden, e.d. gaan we er van uit dat alles verzekerd is.* Insurance Exclusions
Driving on unpaved roads voids Collision Damage Waiver (CDW) coverage.
Ik zou zeker geen GPS bij het verhuurbedrijf huren! Voor die prijs kan je er zelf eentje kopen. Gewoon de eerste de beste Wallmart binnenspringen en er daar eentje kopen. Of zoals wij iemand proberen te vinden (via marktplaats bv) die zijn GPS verkoopt na de reis.thieu1989 schreef: Navigatiesysteem is een vereiste
De meeste auto's hebben wel een installatie met een "aux" aansluiting, dus een kabeltje met 2x 3.5mm jack zou je muziek moeten geven. Ook zie je steeds meer een USB aansluiting op de radio, en heel af en toe is het via bluetooth af te spelen.marsjeeh schreef:Weet iemand ook of er een ipod aansluiting in de huurauto's van Alamo zit? Lijkt me veel makkelijker om roadtrip liedjes op mijn ipod te zetten dan heeel veel cd's mee te nemen!
Op de Ford Escape (nieuw model) dat we vorige zomer meegekregen hadden bij Alamo in Denver zat een AUX aansluiting en je kon je iPod ook via bluetooth aanmelden evenals je telefoon om handenvrij te bellen.marsjeeh schreef:Weet iemand ook of er een ipod aansluiting in de huurauto's van Alamo zit? Lijkt me veel makkelijker om roadtrip liedjes op mijn ipod te zetten dan heeel veel cd's mee te nemen!