ik ben nog maar zelden zo akkoord geweest met een mening dan met jouw laatste zin

.
Bryce Canyon wordt dit jaar sowieso niet aangedaan wegens "de laatste jaren al
genoeg gezien". Deze keer willen we ons opnieuw meer concentreren op de hoek rond Valley of The Gods en zouden ook graag de Comb Wash Rd rijden. Eigenlijk is dat wel een beetje een risicovolle planning omdat ik van langs om meer dirt roads aan het inplannen ben aan de hand van "65 of Utah's Best Backcountry Drives" waarbij het water mij uit de mond begint te lopen...

. Maar uiteraard moeten we voor al deze routes een, waardig, alternatief achter de hand hebben in geval van slechte wegtoestand.
Momenteel liggen eigenlijk nog maar een aantal zaken vast : begin en einde (Vegas-Albuquerque), The Wave, Rainbow Bridge, 2-3 dagen Moab (guide to Moab Backroads) en de zoektocht naar de Cracked Eggs en de King of Wings. Daartussen probeer ik nu via zoveel mogelijk info op het forum en/of reisverslagen en/of OntdekAmerika de route in te vullen, er ook rekening mee houdend dat we niet al te veel opnieuw langs plaatsen passeren waar we al meerdere keren geweest zijn. Maar we komen er wel, desnoods met een paar honderd km extra...

.
Zodra de route meer concreet is open ik zeker een apart topic. Alvast bedankt, Stan (en anderen), voor het meedenken

.